Michael Såmundsen Zwaig

Britanniatorget Legesenter

2003

Ventetid

Antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Britanniatorget Legesenter
Storgata 27 1440 Drøbak
Tlf: 64 90 76 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Michael Såmundsen Zwaig er en av 12 fastleger i Frogn

Siste vurderinger av Michael Såmundsen Zwaig

Takk og pris for at denne mannen valgte legeyrket

Er så heldig å ha en fastlege som virkelig ER en fastlege. Kunnskapsrik og med en framtoning som alltid gjør at du føler deg godt tatt imot og hørt.

kunne ikke vært mer fornøyd, stå på!

Bedre lege får du ikke... garantert!!

Jeg har hatt Michael S. Zwaig som fastlege siden han startet opp for drøye 10 år siden, og har vært en relativt hyppig pasient om jeg kan si det sånn. Med et snitt besøk på 5-10 konsultasjoner pr. år.

Han er en fantastisk lege på alle måter. Han er alltid blid, imøtekommende og ydmyk, og er han er i det minste tvil henviser han deg videre til spesialist.

Dette er en lege du kan prate om absolutt alt til, han er lyttende, og bruker tid på deg som pasient og viser en genuin interesse for ditt ve og vel.
Jeg har hatt mange gode samtaler om stort og smått som jeg har satt umåtelig pris på. Han gir grundig forklaring på f.eks blodprøvesvar og røntgen/MR svar og hvordan veien videre blir med evt. medisiner eller behandling. Har man fått seg en "trøkk" psykisk gir han mange gode råd. Og humor har han tonnevis av som også er viktig! :-)

Det er absolutt ingenting å utsette på Dr. Zwaig.
Han er meget lett tilgjengelig, du får time på dagen om det er hast, eller ved vanlig konsultasjon får man time iløpet av noen dager og det er sjeldent det er noe spesiell venting på kontoret.

Så for alle oss som er så heldig å ha han som fastlege skal prise oss lykkelig, da det ikke er overraskende at pasientlisten hans er full, og han har selv valgt å ikke ha for mange på sin liste.

Zwaig, du er og blir best! Om du leser dette... ta dette til deg med god samvittighet, og gi deg selv en klapp på skulderen, for det fortjener du virkelig!

Keep up the good work! :-D

De øvrige ansatte som kontordamene/labratorie, hyggelig er dem alle. Noe minus er at dere har få timer man kan nå dere på telefon, men i disse dager er SMS ordningen en fin ting, der får man raskt svar.

Med vennlig hilsen en av dine første pasienter.

Vurdering

Flott lege som greier å kommunisere med pasienten på en behagelig måte med glimt i øyet. Er empatisk og oppfører seg i motsetning til de fleste andre leger, på en ydmyk måte. Føler at han har tid til deg og oppfører seg på en klok og meget respektabel måte. Svært fornøyd med han.....

Uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt

Michael skiller seg ut ved å være empatisk og ved å vise at han virkelig vil hjelpe pasienten. Disse egenskapene samt å være faglig dyktig, gjør han til en utrolig flink fastlege. Etter å ha måtte bytte fastlege ved flytting, har jeg erfart at disse egenskapene er under ingen omstendigheter noe alle fastleger besitter.

Fantastisk

En som lytter, og tar pasienten på alvor!! Er også flink til å henvise der det er behov for det. En utrolig sympatisk og dyktig lege

En lege jeg kan anbefale.

Tar pasienten på alvor og er god til å lytte.
Virker svært dyktig.
Viser respekt for pasienten.

Lege i Drøbak

Fin lege. Tar deg på alvor og tar en spøk (etter en liten stund). ;) Han er etter min oppfatning ganske nøye og forsøker å komme til bunns i ting. Han lar seg også veilede av deg som pasient om det er ting du vet som han ikke vet.

Michael Såmundsen Zwaig

En fantastisk lege som bryr seg lytter . Om han er usikker sender han deg vidre eller følger deg opp. Enten han ringer eller ber deg komme til bake. Michael DU ER BEST

Veldig god lege

Kunnskapsrik, men vet når spesialist kreves. Genuint interessert, bruker den tid han og pasienten trenger.