Dag Yngve Nordvåg

Sentrum Legekontor -Tromsø

Killengreensgate 7 9008 Tromsø
Dag Yngve Nordvåg er en av 63 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Dag Yngve Nordvåg

Føler alltid han har dårlig tid

Har hatt han som lege siden 90 tallet, men har aldri vært helt fornøyd med han. Burde byttet lege.......Han er rask, føler han ikke har tid å høre hva en har å si, tildels uinteressert, rask å konkludere og da uten å høre halvparten av hva en har å si. Har opplevd han utrolig sløv i fht et av mine barn, noe som kunne fått fatale konsekvenser. Har og positive opplevelser med han. Avventer i det lengste før han henviser videre. Helsesekretærene der er veldig hyggelig og imøtekommende.

Beste fastlegen jeg har hatt.

Fra jeg var yngre har jeg hatt han som fastlege, men etter hvert som jeg ble gravid valgte jeg å bytte. Noe jeg senere fikk angre veldig på... Etter å ha testet ut tre andre leger fikk jeg heldigvis plass hos han igjen, og nå blir jeg aldri å bytte!

Han gjør meg avslappet, bryr seg virkelig og kan jobben sin. Han er seriøs samtidig som han alltid får meg til å smile. Så bedre fastlege finnes ikke for min del iallefall :)

Ble ikke hørt!

Var hos han på en konsultasjon angående mageproblemer jeg har hatt i tre år. Jeg ble ikke tatt seriøst og han hørte ikke på meg. Jeg spurte om å få gastroskopi, men han ville ikke gi meg det, jeg spurte om grundige blodprøver, men det fikk jeg ikke. Han tok seg heller ikke tid til å kjenne på meg eller se på meg. I tillegg var han nedlatende da han så i journalen at jeg har vært innom psykisk helsevern. Jeg ble rystet.
Det ble med denne ene konsultasjonen.

Svært fornøyd.

I "Gamle dager" hadde vi Dr. Jacobsen i Tromsø. En super lege som alltid hadde tid til deg. Dr. Nordvåg er akkurat slik. Faglig flink, hyggelig, høflig, og har ikke den nedlatende holdningen noen leger dessverre fortsatt har.
Rett og slett en bra mann!

Kunne ikke hatt en bedre fastlege

God oversikt over det meste, hyggelig å prate med, tar seg alltid tid til å lytte, nøkterne vurderinger når han er usikker. Han er aldri uklar, og kommuniserer godt! Får alltid time raskt når det behøves.