Dag Yngve Nordvåg

1990

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Sentrum Legekontor -Tromsø
Killengreensgate 7 9008 Tromsø
Tlf: 77 66 60 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Dag Yngve Nordvåg er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Dag Yngve Nordvåg

Føler alltid han har dårlig tid

Har hatt han som lege siden 90 tallet, men har aldri vært helt fornøyd med han. Burde byttet lege.......Han er rask, føler han ikke har tid å høre hva en har å si, tildels uinteressert, rask å konkludere og da uten å høre halvparten av hva en har å si. Har opplevd han utrolig sløv i fht et av mine barn, noe som kunne fått fatale konsekvenser. Har og positive opplevelser med han. Avventer i det lengste før han henviser videre. Helsesekretærene der er veldig hyggelig og imøtekommende.

Beste fastlegen jeg har hatt.

Fra jeg var yngre har jeg hatt han som fastlege, men etter hvert som jeg ble gravid valgte jeg å bytte. Noe jeg senere fikk angre veldig på... Etter å ha testet ut tre andre leger fikk jeg heldigvis plass hos han igjen, og nå blir jeg aldri å bytte!

Han gjør meg avslappet, bryr seg virkelig og kan jobben sin. Han er seriøs samtidig som han alltid får meg til å smile. Så bedre fastlege finnes ikke for min del iallefall :)

Ble ikke hørt!

Var hos han på en konsultasjon angående mageproblemer jeg har hatt i tre år. Jeg ble ikke tatt seriøst og han hørte ikke på meg. Jeg spurte om å få gastroskopi, men han ville ikke gi meg det, jeg spurte om grundige blodprøver, men det fikk jeg ikke. Han tok seg heller ikke tid til å kjenne på meg eller se på meg. I tillegg var han nedlatende da han så i journalen at jeg har vært innom psykisk helsevern. Jeg ble rystet.
Det ble med denne ene konsultasjonen.

Svært fornøyd.

I "Gamle dager" hadde vi Dr. Jacobsen i Tromsø. En super lege som alltid hadde tid til deg. Dr. Nordvåg er akkurat slik. Faglig flink, hyggelig, høflig, og har ikke den nedlatende holdningen noen leger dessverre fortsatt har.
Rett og slett en bra mann!

Kunne ikke hatt en bedre fastlege

God oversikt over det meste, hyggelig å prate med, tar seg alltid tid til å lytte, nøkterne vurderinger når han er usikker. Han er aldri uklar, og kommuniserer godt! Får alltid time raskt når det behøves.

Har ingen grunn til å klage på min fastlege.

Meget hyggelig og virker å være faglig god. Er nøye og tar ingen lettvindtheter..

fornøyd!

Flink til å lytte, bruker god tid på deg. Kunne hadd litt mindre ventetid. Ellers en meget god lege.

Trivelig og jovial lege som husker sine passienter

Dag e dyktig, flexibel, interressert, lyttende og elsker utfordringer...

Som enkelte har nevnt så e det litt vanskelig å komme fram på telrfon til resepsjon, men ellers e dette et legekontor med en meget dyktig og trivelig stab - både leger og legesekretærer.

En veldig dyktig lege

Har hatt Nordvåg som min fastlege siden 1998 og er den første fastlegen som har tatt meg og mine helseplager på alvor. Finner han ikke årsak til et problem, ja da henviser han meg til spesialister på UNN. Han er en fastlege som lytter til sine pasienter, som har både humor og selvironi. Han tar seg alltid tid til sine pasienter, noe som kan føre til at en må vente 10-15 minutter lenger enn det som var oppsatt timeplan, men det bryr meg ikke siden jeg vet at han bruker den tiden som trengs på hver enkel pasient. En topp lege og som jeg aldri kommer til å bytte ut.

Dyktig og grei

Lyttende og faglig kompetent lege som gjør det han skal gjøre. Selv om det kan litt raskt i svingene av og til, har han bra med tid og henviser videre når det er nødvendig.

Fantastisk personale, alltid god service og korte ventetider.

Den beste legen jeg har hatt!

Han er flink til å lytte hva pasienten har å si, han tar pasienten på alvor og gjør alt for å finne ut hva som er problemet.

OK men ikke alltid tilgjengelig

Synes å være borte fra kontoret i en del tilfeller (videreutdanning e.l?)

Veldig fornøyd

De få gangene jeg har vært hos Dag Yngve har jeg aldri hatt noen negative erfaringer. Trivelig kar, faglig dyktig og gjør jobben sin bra.

Flink lege

Har hatt han som fastlege i mange år, og kommer ikke til og bytte.
Seriøs - selv om han også kan spøke :) Faglig dyktig.

Anbefaler han!

Uinterresert..

Han var uinterresert i å høre på hva jeg hadde å si om sykdommen min. Han kunne tydeligvis ALT fra før.

Meget dyktig og trygg på sitt fag

Har hatt Nordvåg som fastlege så lenge jeg kan huske. For mange år siden flyttet jeg til en bydel der det mest naturlige pga geografisk avstand til legekontoret ville vært naturlig å bytte fastlege, men jeg har valgt å ikke bytte fastlege.
Nordvåg tar seg tid til sine pasienter og er oppriktig interessert i å løse problemer.

Selv om ventetida på venterommet kan drøye gjør det ingenting i dette tilfellet.

virker litt fjern

Oppfatter legen som faglig dyktig, men litt vanskelig å engasjere.

Den beste.

Hele familien har samme fastlege og vi er veldig fornøyd med det. Blir alltid tatt seriøst og legen har alltid god tid til å lytte.

Trygg og god

Nordvåg er en bra lege som tar seg tid til å si - var det noe mer da? etter man har fått gjort det man kom for, når man har time. Har opplevd at det ikke er helt klart for min time selv om klokka er der, men det er vel noe jeg også nyter godt av når jeg trenger mer tid en annen gang en en rask sjekk!?! Opplver også legen som interessert i det jeg har på hjertet...En lege bør kunne lytte også, og ikke bare hive seg over reseptblokka og dosere noe som løser alt.

meget flink lege

Har hatt han som lege i mange år. Faglig dyktig, og tar meg på alvor.