Geir Pedersen

Solstrandvegen 19 9020 Tromsdalen
Geir Pedersen er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Geir Pedersen

Dyktig og flink.

Dyktig og flink familie lege. God til å lytte, flink til å sende videre om ting er utenfor hannes kompetanse område eller at han ønsker mere info/utredning. Anbefales!

Dyktig familielege

Ryddig, direkte, oppmerksom, omsorgsfull og engasjert. Full tillit til ham som fagmann, fungerer like bra for voksne, ungdommer og barn i vår familie. Ikke den nærmeste i avstand, men et bevist valg utifra god omtale.

Den beste fastlegen jeg har hatt.

En dyktig lege som det er lett å kommunisere med. En du kan stole på og som gir de tilbakemeldinger du trenger. Følger opp avtaler og henviser videre til spesialist/sykehus ved behov. Har hatt en annen fastlege i mange år (spesialist), men skiftet til Geir for 4-5 år siden. Meget glad for skiftet. Responstiden på sentralbordet ved kontoret kunne nok ha vært kortere, men likevel akseptabelt. Burde kanskje vært mulig å kommunisere mere med legene via Mail, men har forståelse for at dette kan være vanskelig. Tror samtidig det er viktig at vi som pasienter følger opp. Legene er tross alt bare vanlige mennesker.

Den beste legen jeg vet om

Den beste legen jeg har hatt
-interessert
-omsorgsfull
-tar pasienten på alvor
-føler at man blir hørt

God erfaring

Har hatt Geir Pedersen som fastlege i 5 år, og er fornøyd med hjelpen jeg har fått hos han. Tidvis er jeg ofte hos legen, og opplever at jeg blir godt ivaretatt. Reagerer imidlertid på svært lang telefonkø når jeg forsøker å ringe for timebestilling.