Geir Pedersen

Solstrandvegen 19 9020 Tromsdalen
Geir Pedersen er en av 63 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Geir Pedersen

Dyktig familielege

Ryddig, direkte, oppmerksom, omsorgsfull og engasjert. Full tillit til ham som fagmann, fungerer like bra for voksne, ungdommer og barn i vår familie. Ikke den nærmeste i avstand, men et bevist valg utifra god omtale.

Den beste fastlegen jeg har hatt.

En dyktig lege som det er lett å kommunisere med. En du kan stole på og som gir de tilbakemeldinger du trenger. Følger opp avtaler og henviser videre til spesialist/sykehus ved behov. Har hatt en annen fastlege i mange år (spesialist), men skiftet til Geir for 4-5 år siden. Meget glad for skiftet. Responstiden på sentralbordet ved kontoret kunne nok ha vært kortere, men likevel akseptabelt. Burde kanskje vært mulig å kommunisere mere med legene via Mail, men har forståelse for at dette kan være vanskelig. Tror samtidig det er viktig at vi som pasienter følger opp. Legene er tross alt bare vanlige mennesker.

Den beste legen jeg vet om

Den beste legen jeg har hatt
-interessert
-omsorgsfull
-tar pasienten på alvor
-føler at man blir hørt

God erfaring

Har hatt Geir Pedersen som fastlege i 5 år, og er fornøyd med hjelpen jeg har fått hos han. Tidvis er jeg ofte hos legen, og opplever at jeg blir godt ivaretatt. Reagerer imidlertid på svært lang telefonkø når jeg forsøker å ringe for timebestilling.

Han er på plass når de gjelder.

Jeg har hatt Geir som fastlege en stund, og har vært uheldig med sykdom og plager i denne perioden. Jeg har fått kjempegod hjelp. Time på dagen når jeg har hatt behov for det, og time i løpet av en uke når det ikke har vært akutt. Jeg har blitt raskt henvist til spesialist og har følt meg trygg hele veien. Jeg har ikke opplevd, som noen sier, at han er fastlåst i diagnoser eller ikke er oppmerksom. Det stikk motsatte har heller vært tilfelle og jeg opplever at han gjør veloverveide og godt faglig begrunnede vurderinger.

Sekretærene på kontoret har ikke særlig høyt kunnskapsnivå. Unngå å spørre dem om ting, det bærer raskt galt avsted.