Geir Pedersen

Tlf: 77 63 60 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Geir Pedersen er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Geir Pedersen

Dyktig og flink.

Dyktig og flink familie lege. God til å lytte, flink til å sende videre om ting er utenfor hannes kompetanse område eller at han ønsker mere info/utredning. Anbefales!

Dyktig familielege

Ryddig, direkte, oppmerksom, omsorgsfull og engasjert. Full tillit til ham som fagmann, fungerer like bra for voksne, ungdommer og barn i vår familie. Ikke den nærmeste i avstand, men et bevist valg utifra god omtale.

Den beste fastlegen jeg har hatt.

En dyktig lege som det er lett å kommunisere med. En du kan stole på og som gir de tilbakemeldinger du trenger. Følger opp avtaler og henviser videre til spesialist/sykehus ved behov. Har hatt en annen fastlege i mange år (spesialist), men skiftet til Geir for 4-5 år siden. Meget glad for skiftet. Responstiden på sentralbordet ved kontoret kunne nok ha vært kortere, men likevel akseptabelt. Burde kanskje vært mulig å kommunisere mere med legene via Mail, men har forståelse for at dette kan være vanskelig. Tror samtidig det er viktig at vi som pasienter følger opp. Legene er tross alt bare vanlige mennesker.

Den beste legen jeg vet om

Den beste legen jeg har hatt
-interessert
-omsorgsfull
-tar pasienten på alvor
-føler at man blir hørt

God erfaring

Har hatt Geir Pedersen som fastlege i 5 år, og er fornøyd med hjelpen jeg har fått hos han. Tidvis er jeg ofte hos legen, og opplever at jeg blir godt ivaretatt. Reagerer imidlertid på svært lang telefonkø når jeg forsøker å ringe for timebestilling.

Han er på plass når de gjelder.

Jeg har hatt Geir som fastlege en stund, og har vært uheldig med sykdom og plager i denne perioden. Jeg har fått kjempegod hjelp. Time på dagen når jeg har hatt behov for det, og time i løpet av en uke når det ikke har vært akutt. Jeg har blitt raskt henvist til spesialist og har følt meg trygg hele veien. Jeg har ikke opplevd, som noen sier, at han er fastlåst i diagnoser eller ikke er oppmerksom. Det stikk motsatte har heller vært tilfelle og jeg opplever at han gjør veloverveide og godt faglig begrunnede vurderinger.

Sekretærene på kontoret har ikke særlig høyt kunnskapsnivå. Unngå å spørre dem om ting, det bærer raskt galt avsted.

Blanda følelser.....

Han er veldi fast i den ene diagnosen om den er gitt, over hode ikke opptatt av HELE mennesket.. Han fikser det man ber om raskt og effektivt, men er ikke spess opptatt av å finne nye løsninger.......

Uinteressert

Virker alltid travel, og skriver alltid på pc under konsultasjonen. Når man ikke vet selv hva som feiler finner ikke han det ut heller... Forbedringspotensiale..

Dyktig og hjelpsom

Nå er jeg en av de som har vært svært heldig med sykdom og plager. De gangene jeg har vært i kontakt med Geir, så har det utelukkende vært positiv. Her om dagen ringte jeg pga smerter i en skulder. 2 min etterpå var resept på voltaren sendt elektronisk over til apoteket. Alltid fått riktige behandlingsmetoder og vært fult restituert etter endt behandling.

Ser at noen sier at han ikke tar tid til pasientene og virker uinteressert.
Etter mine erfaringer stemmer ikke dette overhodet! Når det kommer til tilgjengeligheten, så er denne upåklagelig!

Ganske okey lege

Grei kar. Litt stressa virke det som,men han tar tak i de problemene man måtte ha. Ting kan ta litt tid. Men en god og grei lege.

helt ok

Han lytter på hva jeg har å si.
Tigjengelig hvis behov. Gir råd.
Har tilhold på legekontor i nærheten av meg og dette er bra.
Har tillit til han og han evner og kommunisere greit. Bruker legen hvis det er behov.
Har grei tilgjengelighet på telefon om nødvendig.
.Legekontoret greit

En meget dyktig lege

En meget dyktig lege, som alltid lytter og kommer med gode anbefalinger og råd.

Byens beste lege!

Uten tvil den beste legen i byen! Har flytta sønnen min over til Geir også. Behjelpelig med uansett ka, å meget flink til å finne ut det du lurer på.

Sånn midt på treet.

Han er rask og får ting unna av henvisninger og resultater på blodprøver. Liker han godt,men han burde ta seg bedre tid til pasientene og se dem. Og ikke sitte med ryggen til pasienten mens han skriver journalnotater til andre pasienter.

Dårlig tid!

Bruker lite tid på pasienten, sitter stort sett med ryggen til å skriver på dataen. Må komme med behandlingsforslag selv. Meget vanskelig å få time.

Den beste legen JEG har hatt

Meget faglig flink lege som er grundig og henviser raskt videre når det er behov for det . Han ser pasienten og bryr seg. Han er hyggelig , vennlig , imøtekommende og god på kommunikasjon. En lege som absolutt kan anbefales.

veldig dyktig og flink lege

en utmerket og dyktig lege, som virkelig følger opp, ordner timer til spesialister og sykehus veldig fort, sånne leger skulle vi hatt flere av

Beste legen eg har hadd

Trygg og faglig flink. Hyggelig og ser pasienten.

Midt på treet

Veldig dårlig tilgjengelighet. Han kunne vært tjent med å ha færre på listen. Jeg som ikke har en kronisk diagnosen, men som nesten bare trenger legehjelp i "hastesaker" får aldri time hos ham. Blir altid henvist til turnuslegen. Under min forrige graviditet fikk jeg kun en av syv timer med ham. Ellers er han jo en flink og effektiv lege når en får pratet med ham.

God lege som tar deg seriøst

Tar meg bestandig seriøst og undersøker alltid dersom det er behov for det. Følger bestandig opp saker og får resepter o.l. behandlet kjapt. Ingenting å klage på.