Geir Pedersen

Autorisasjon (1997)

Tromsdalen Legesenter Telefonnummer77 63 60 0077 63 60 ...
Solstrandvegen 19 9020 Tromsdalen
Geir Pedersen er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Geir Pedersen

Kunnskapsrik og imøtekommende

Har hatt Geir som fastlege siden jeg var barn. Har heldigvis ikke hatt mange helseplager, men de gangene jeg avtaler time er jeg alltid glad jeg har Geir som fastlege. Alle nødvendige prøver, samtidig som man får masse nyttig informasjon. Svært god lytter og svært kunnskapsrik!

Mager dyktig

En meget god og forståelsesfull lege. Flink til å hente inn info om relevante ting angående din helse. Veldig lyttende.

Dyktig og flink.

Dyktig og flink familie lege. God til å lytte, flink til å sende videre om ting er utenfor hannes kompetanse område eller at han ønsker mere info/utredning. Anbefales!

Dyktig familielege

Ryddig, direkte, oppmerksom, omsorgsfull og engasjert. Full tillit til ham som fagmann, fungerer like bra for voksne, ungdommer og barn i vår familie. Ikke den nærmeste i avstand, men et bevist valg utifra god omtale.

Den beste fastlegen jeg har hatt.

En dyktig lege som det er lett å kommunisere med. En du kan stole på og som gir de tilbakemeldinger du trenger. Følger opp avtaler og henviser videre til spesialist/sykehus ved behov. Har hatt en annen fastlege i mange år (spesialist), men skiftet til Geir for 4-5 år siden. Meget glad for skiftet. Responstiden på sentralbordet ved kontoret kunne nok ha vært kortere, men likevel akseptabelt. Burde kanskje vært mulig å kommunisere mere med legene via Mail, men har forståelse for at dette kan være vanskelig. Tror samtidig det er viktig at vi som pasienter følger opp. Legene er tross alt bare vanlige mennesker.