Ole Morten Schulz

Autorisasjon (2005)

Ole Morten Schulz er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Ole Morten Schulz

Meget dyktig lege

Jeg er meget fornøyd med min fastlege Ole Morten Schulz. Han er en lege som tar seg tid til deg å hører på deg og hjelper deg med det du trenger hjelp med. Han er bare en fantastisk lege.

Flink som lege

Er verken misfornøyd eller over meg av begeistring for denne legen. Han tar seg tid til å lytte, og strekker seg langt for å gi den hjelpen pasienten har behov på.
Samtidig tok han også noen snodige besluttninger, som fikk meg til å betvile hans kompetanse som lege.

Alt i alt en helt OK lege, men da må man selv ha litt peil å kunne si ifra når noe han finner på ikke henger helt på greip.

Flink men sjeldent tilstede.

Ole Morten er en flink lege men jeg har hatt han i over 2 år nå og har kanskje møtt han 5-6 ganger. Og jeg må ofte til legen, som oftest er det vikarer som jeg har møtt som ikke vet noe om mine situasjoner som gjør at jeg må forklare en god del på nytt igjen.

En fasit på en god fastlege

Det tok meg mange år, og 6 forskjellige fastleger, før jeg fant en som oppfylte alle mine behov hos en lege. En person som tar seg tid til å få med seg alle symptomer og plager, og som forklarer meg det som trengs. Det er bestandig lett å spørre om ting, for du vet at du vil få et oppriktig svar, og ikke bare et standardsvar for å få neste kunde inn i stolen. Han er en person som tenker på sine pasienter som medmennesker, og ikke bare penger i kassa, som enkelte av de legene jeg har møtt tidligere. Han er nå vår familielege, og både konen, og mine 2 barn føler seg godt ivaretatt av Ole Morten.

En bonus, er hvordan legekontoret hele tiden forenkler hverdagen min, hvor jeg får flere tilbud ut på internett (kaigata.no). Og den nye betalingsmaskinen i venterommet, gjør at legen og kontorpersonalet får bedre tid til å ta seg av meg og min familie, istedet for å være bankfunksjonær.

handlekraftig lege

Jeg har nylig byttet til schultz som fastlege, og må si han er den beste jeg har hatt.
Jeg har i lang til slitt med et kne uten at tidligere fastlegerhar henvist meg til spesialister, men schulz henviste meg straks til fysioterapi og ortopediske undersøkelse.