Ole Morten Schulz

Autorisasjon (2005)

Ole Morten Schulz er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Ole Morten Schulz

Dyktig lege, anbefales!

Har hatt Schulz som fastlege i rundt 3år nå, å er meget fornøyd! Litt vanskelig å komme ordentlig i kontakt med i starten, var litt reservert å lite pratsom de første gangene jeg møtte han. Men dette kom seg utrulig fort!
Har humor å tar en spøk :) Sier ting som di er, å er han i tvil hendviser han deg vidre :)

Har vært en del hos han da jeg har to barn på 1 og 2år som er gjenvlig hos lege, i forbinndelse med "helseskjekker". Er alltid hyggelig og tar seg tid. Er han forskiknket er han veldig flink å komme å si ifra.

Han var ute i pappaperm en periode, å da fikk jeg berskjed på den siste timen han hadde, at han ville ut i perm. så han ville ha en vikar i sin stilling. Veldig flott gjort av han syntes jeg!

En flott lege som anbefales!

Flink og tilstedeværende lege.

Legen som tar seg tid til å lytte til pasienten. Er veldig fornøyd med fastlegen min, har ingenting å klage på.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Har hatt Ole Morten i flere år,og da jeg fikk kreft følte jeg at jeg blei svært godt tatt vare på. Meget fornøyd,og får støtte i min frustrasjon ovenfor UNN. Han lytter og skjønner,sjøl om det er småting man plages med etter mange operasjoner.
Du er toppers,Ole Morten.

Den beste!!

En lege som vet å ha fokus på det som er problemet og jobber for å finne løsninger. Henviser deg videre når det er behov for det. Kan ikke si mer enn at han e seriøs, lytter, veileder og er tilstede når en familie møter stor sorg. Han er lett å nå på tlf om det skulle være nødvendig med råd og veiledning. Har hatt andre leger, men aldri møtt en lege som virkelig lytter og prøver å gjøre noe for å hjelpe med problemet. Mange leger ser bare over eller legger ting bort!!!!! Han kan fage sitt.

Anbefales

Flink til å lytte, tar tak i ting og følger opp. Veldig profesjonell.
Har hatt han som fastlege i mange år og vil fortsette med det.