Ole Morten Schulz

Kaigata Legekontor Mann, 39 år

Autorisert2005
Ledige plasser 22 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Kaigata Legekontor

Kaigata 3 9008 Tromsø
Ole Morten Schulz er en av 63 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Ole Morten Schulz

godt tilfreds.

Lyttende og engageret. kommer med flere alternativer hvis han ser at jeg tvivler på medicinsk behandling.

Svært upersonlig lege.

Dyktigheten hans som lege er det sikkert ingenting å si på. Men måten han tar meg i mot som pasient oppleves som ubehagelig.

Han virker svært ukomfortabel under timen og er flakkende med blikket. Føler ikke jeg blir tatt seriøst og tillit til han som fastlege er ikke eksisterende.

Personlige og sosiale egenskaper vil jeg anse som viktig i legeyrke, derfor har jeg byttet fastlege.

Veldig flink lege :-)

Han er veldig flink å ta imot pasienter, men han er litt formye opptatt.
Tlf. hans stoppet ikke å rine da jeg var hos han forrigje gang.
men ellers er det alt perfekt

Under middels

Jeg har vært hos denne legen flere ganger nå, og jeg føler ikke at han møter meg som pasient. Kanskje han er flink rent faglig, men de sosiale egenskapene er mer eller midre fraværende. Han virker sjenert og ubekvem når jeg forteller om mitt problem, flakker med blikket og unngår blikkontakt, og viser ingen grad av sympati og forståelse. Et menneske består av både kropp og sinn. I dette tilfellet føler jeg at bare det første er i fokus; jeg er et objekt som skal diagnostiseres. Kunnskapen og viktigheten av psykiske/mentale faktorer derimot uteblir.

Ikke alle de ansatte i skranken er like hyggelige heller, og det er vanskelig å få kontakt. Da jeg en gang stakk innom for å bestille en legetime var hun i skranken sur og avvisende, og sa jeg ikke fikk bestille legetime på denne måten, men at jeg måtte sende en sms. Da jeg sendte en sms fikk jeg beskjed om at fastlegen min ikke jobber førtskommende dag, og at jeg heller ikke kan bestille time via sms flere dager i forveien. Derfor fikk jeg beskjed om at jeg måtte ringe. Da jeg ringte sa de at via tlf. er det kun mulig å bestille time svært tidlig på dagen. Ettersom jeg ikke har mulighet til å komme så tidlig på dagen, anbefalte de meg å sende sms...!

En dose medmenneskelighet hadde kommet godt med på Kaigata legekontor.

Dyktig lege, anbefales!

Har hatt Schulz som fastlege i rundt 3år nå, å er meget fornøyd! Litt vanskelig å komme ordentlig i kontakt med i starten, var litt reservert å lite pratsom de første gangene jeg møtte han. Men dette kom seg utrulig fort!
Har humor å tar en spøk :) Sier ting som di er, å er han i tvil hendviser han deg vidre :)

Har vært en del hos han da jeg har to barn på 1 og 2år som er gjenvlig hos lege, i forbinndelse med "helseskjekker". Er alltid hyggelig og tar seg tid. Er han forskiknket er han veldig flink å komme å si ifra.

Han var ute i pappaperm en periode, å da fikk jeg berskjed på den siste timen han hadde, at han ville ut i perm. så han ville ha en vikar i sin stilling. Veldig flott gjort av han syntes jeg!

En flott lege som anbefales!