Ole Morten Schulz

Kaigata Legekontor

2005

Kaigata Legekontor Telefonnummer77 60 80 5077 60 80 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kaigata 3 9008 Tromsø
Ole Morten Schulz er en av 72 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Ole Morten Schulz

Tenker alltid klinisk og nyansert

Min fastlege igjennom et par år i en krevende periode.
Han er alltid åpen og direkte. Aldri naiv med god oppfølging. Flink å sette grenser for pasient slik at jeg til tross ikke blir avvist som hjelpetrengende. Han står for den praksis han har - på godt og vondt.
Ole Morten respekterer alltid min selvbestemmelsesrett. Foretar alltid en god og forsvarlig faglig vurdering, i hht. mine erfaringer som hans pasient.

Konklusjon: Lege tar alltid veloverveide kliniske besluttinger i samråd med meg som pasient. Anbefales videre og jeg er glad for mitt fastlegevalg.

Kunnskapsrik, men...

Snakker over hodet på meg og møter meg med null forståelse. Direkte ubehagelig å gå til denne legen. Dette har skjedd to ganger, på tide å bytte fastlege.

føler meg som en bil som skal til reprasjon .robot aktig

Gitt han mange sjanser. Men blir møtt med flakkende blikk ingen empati ramser bare opp en spesiell beh for en sykdom tror ikke han ønsker å være lege . Og går ikke glipp av en eneste krone . Med 1400 pas får han en del tilskudd pr pas føller meg ikke ivaretatt som pasient og tllf ringer hele tiden eneste er ikke uhøflig men tror han ikke ønsker å være fastlege han burde tenke seg godt om om dette er den rette jobben for han eller trenger han hjelp å takle jobben

Dårlig pasientbehandling

Var på g.u undersøkelse, hvor jeg møter en sjenert lege som tydelig ikke ønsker blikkkontakt. Undersøkelsen var hardhent og ubehagelig for meg som pasient. Mens jeg kler på meg etter undersøkelsen begynner han å svare telefoner fra andre pasienter. Hvor jeg blir stående å høre på, usikker om jeg skal gå. Ingen "oppsummering" av undersøkelsen etterpå. Noen uker senere får jeg innkalling til spesialist, helt ut av det blå. Har heldigvis tilgang til å se i min kjernejournal for å se hvorfor jeg var blitt innkalt. Der sto det at legen hadde sett noe under gu-undersøkelsen som måtte undersøkes nærmere. Hvorfor ikke si dette da jeg var der? La meg selv google å finne ut at det mulig er forstadie av kreft? Dette er virkelig dårlig pasientbehandling!

godt tilfreds.

Lyttende og engageret. kommer med flere alternativer hvis han ser at jeg tvivler på medicinsk behandling.