Ole Morten Schulz

Kaigata Legekontor

2005

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Ole Morten Schulz er en av 72 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Ole Morten Schulz

Flink lege!

En fantastisk lege som virkelig vet hva han driver med. Min mor har hatt han som fastlege i mange år, det har jeg og nå har mine barn han. Ofte hos legen enten med mor, meg selv og barn og han er alltid hyggelig, lytter, tar en spøk og er jordnær. Bytter aldri lege :)

Kunnskapsrik, empatisk og tilstedeværende!

Jeg har bare gode erfaringer med Ole Morten som min fastlege drøyt det siste året. Han ser meg, taklet krisesituasjoner på en god og effektiv måte. Faglig oppdatert, henviser raskt for å starte opp nødvendig behandling. Evne til å lytte.

Time innen neste dag oppleves også som svært betryggende og tillitsvekkende.

Kort fortalt: kunnskapsrik, empatisk og tilstedeværende!

Han lytter gjerne, men ingen respons

Som sagt lytter gjerne . Men er sjokkert over manglene oppfølging.og kan ikke huske noen form for empati det er skremmende .. tok opp alvorlige ting men dårlig med løsning som kan hjelpe meg .vet ikke om jeg skal bare gi opp. Han passer tiden veldig godt . Men jeg venter heller på timen min om jeg visste han hadde en pas som trengte lengre tid blir nærmest skysset ut av kontoret om tiden er over . Ser ikke ut som samtaler er populært hos han .har du bare ont i halsen OL. Er han OK er ikke uhøflig, men blir ikke tatt på alvor ved andre alvorlige lidelser

Anbefales

10 av 10!
Livet mitt er lysere enn noen gang takke være Ole Morten. Anbefales på sitt aller varmeste!!!!

Meget bra

Veldig fornøyd med Ole Morten.
Tar seg tid og ikke minst blir jeg tatt på alvor.
Han er kunnskapsrik og nøler ikke med å sende meg videre for videre utredning når det er nødvendig. Anbefales.