Ole Morten Schulz

Kaigata Legekontor
Kaigata 3 9008 Tromsø
Ole Morten Schulz er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Ole Morten Schulz

føler meg som en bil som skal til reprasjon .robot aktig

Gitt han mange sjanser. Men blir møtt med flakkende blikk ingen empati ramser bare opp en spesiell beh for en sykdom tror ikke han ønsker å være lege . Og går ikke glipp av en eneste krone . Med 1400 pas får han en del tilskudd pr pas føller meg ikke ivaretatt som pasient og tllf ringer hele tiden eneste er ikke uhøflig men tror han ikke ønsker å være fastlege han burde tenke seg godt om om dette er den rette jobben for han eller trenger han hjelp å takle jobben

Dårlig pasientbehandling

Var på g.u undersøkelse, hvor jeg møter en sjenert lege som tydelig ikke ønsker blikkkontakt. Undersøkelsen var hardhent og ubehagelig for meg som pasient. Mens jeg kler på meg etter undersøkelsen begynner han å svare telefoner fra andre pasienter. Hvor jeg blir stående å høre på, usikker om jeg skal gå. Ingen "oppsummering" av undersøkelsen etterpå. Noen uker senere får jeg innkalling til spesialist, helt ut av det blå. Har heldigvis tilgang til å se i min kjernejournal for å se hvorfor jeg var blitt innkalt. Der sto det at legen hadde sett noe under gu-undersøkelsen som måtte undersøkes nærmere. Hvorfor ikke si dette da jeg var der? La meg selv google å finne ut at det mulig er forstadie av kreft? Dette er virkelig dårlig pasientbehandling!

godt tilfreds.

Lyttende og engageret. kommer med flere alternativer hvis han ser at jeg tvivler på medicinsk behandling.

Svært upersonlig lege.

Dyktigheten hans som lege er det sikkert ingenting å si på. Men måten han tar meg i mot som pasient oppleves som ubehagelig.

Han virker svært ukomfortabel under timen og er flakkende med blikket. Føler ikke jeg blir tatt seriøst og tillit til han som fastlege er ikke eksisterende.

Personlige og sosiale egenskaper vil jeg anse som viktig i legeyrke, derfor har jeg byttet fastlege.

Veldig flink lege :-)

Han er veldig flink å ta imot pasienter, men han er litt formye opptatt.
Tlf. hans stoppet ikke å rine da jeg var hos han forrigje gang.
men ellers er det alt perfekt