Ole Morten Schulz

Kaigata Legekontor

2005

Ingen på venteliste

Kaigata Legekontor Telefonnummer77 60 80 5077 60 80 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kaigata 3 9008 Tromsø
Ole Morten Schulz er en av 72 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Ole Morten Schulz

Kunnskapsrik, empatisk og tilstedeværende!

Jeg har bare gode erfaringer med Ole Morten som min fastlege drøyt det siste året. Han ser meg, taklet krisesituasjoner på en god og effektiv måte. Faglig oppdatert, henviser raskt for å starte opp nødvendig behandling. Evne til å lytte.

Time innen neste dag oppleves også som svært betryggende og tillitsvekkende.

Kort fortalt: kunnskapsrik, empatisk og tilstedeværende!

Han lytter gjerne, men ingen respons

Som sagt lytter gjerne . Men er sjokkert over manglene oppfølging.og kan ikke huske noen form for empati det er skremmende .. tok opp alvorlige ting men dårlig med løsning som kan hjelpe meg .vet ikke om jeg skal bare gi opp. Han passer tiden veldig godt . Men jeg venter heller på timen min om jeg visste han hadde en pas som trengte lengre tid blir nærmest skysset ut av kontoret om tiden er over . Ser ikke ut som samtaler er populært hos han .har du bare ont i halsen OL. Er han OK er ikke uhøflig, men blir ikke tatt på alvor ved andre alvorlige lidelser

Anbefales

10 av 10!
Livet mitt er lysere enn noen gang takke være Ole Morten. Anbefales på sitt aller varmeste!!!!

Meget bra

Veldig fornøyd med Ole Morten.
Tar seg tid og ikke minst blir jeg tatt på alvor.
Han er kunnskapsrik og nøler ikke med å sende meg videre for videre utredning når det er nødvendig. Anbefales.

Dyktig i faget, men mangler ydmykhet.

Hatt han som lege i 10 år. Dyktig på klare problemstillinger, henviser videre og gjør det som skal. I mer diffuse medisinske saker har han fremstått som bastant i sine meninger og er ikke vært åpen for at han faktisk kan ta feil. Oppfattes ofte utilpass under samtale, flakkende blikk, ser ned i gulv, spesielt om jeg som pasient gråter.