Guri Tuv Brattli

Sykehusvn 16b 9750 Honningsvåg
Guri Tuv Brattli er en av 6 fastleger i Nordkapp

Siste vurderinger av Guri Tuv Brattli

Veldig dyktig lege

Nordkapps beste lege! Hun er veldig serviceinstillt,en god lytter og en grundig lege.

Best

Opplever denne legen som meget seriøs, med empati og forståelse for individet/pasienten. Befolkningen generelt slik jeg har hørt, har svært stor aktelse for denne legen.

Super fastlege

Værdens beste lege, hun lytter og bryr seg om pasienten.

Fint med kvinnelig lege

Veldig bra at vi har en kvinnelig lege. Hun er dyktig, lydhør og tar pasienten på alvor. Kan være endel borte i kortere og lengre perioder samt at pga popularitet lang ventetid for å få time.

Veldig god erfaring!

Veldig flink lege! Tar deg på alvor og veldig flink til å følge opp! Absolutt å anbefale!

Beste legen.

Første legen jeg har kommet til som har tatt mine problemer på alvor, som har tatt seg tid til å lytte og ikke minst kommet med gode råd. Dette er en lege jeg virkelig har vært super fornøyd med! hadde alle leger vært som Guri så hadde ingen trengt og være redd for å gå til legen:)

hmmmm

Eneste kvinnelige legen på plassen, så det er lett å velge henne... Hun gjør ting lettvint....

Forståelsesfulle og hyggelig

Hun har tid til meg som pasient,føle at jeg blir skikkelig godt ivarett.Kjempesnar å gi tilbakemelding på prøvesvar,alltid hyggelig og blid.Lett tilgjengelig på telefon..

seriøs og empatisk

Hun lytter bestandig og prøver å finne beste behandling. en lege som er bevisst på at hun ikke er allvitende, og ikke redd for å kontakte eksperthjelp!

Beste legen jeg har hatt

Første legen som jeg har følt har tatt meg alvorlig og gitt meg følelsen av å bli ivaretatt og fulgt opp! Utrolig dyktig og nøye lege! Hun gjør en fantastisk jobb, og jeg er glad for at hun er vår fastlege!