Øyvind Aa

Autorisasjon (2007)

Øyvind Aa er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Øyvind Aa

Et stjernrskuggg

god og snill.. Skjønner pasienten og dens problemer....
Lett å prate med og legger ikke en ting under stolen, tror han vært der før.. Hørt mye bra skryt av hva han hjulpet mange andre

Øyvind Aa kan anbefales på det sterkeste

Har hatt ham som fastlege i tre og et halvt år. Han har fulgt meg gjennom to graviditeter har vært lege for mine barn. Kjempehyggelig og dyktig lege. Jeg bytter nå kun fordi jeg flytter. Øyvind viser respekt for sine pasienter. Han er imøtekommende, lytter og viser interesse. Gir rask og god hjelp. Har virkelig følg meg ivaretatt, det gir trygghet.

Ny vikar for Øyvind Aa, Ole Henning tar seg god tid til pasienten

Ole Henning, som er vikar for Øyvind Aa, har så langt gitt meg et positivt inntrykk. Spesielt synes jeg at han tar seg god tid med hver pasient, som er utrolig positivt. I tillegg er han flink til å lytte, tålmodig og ønsker tett dialog. Samlet veldig positivt for meg.

En lyttende lege(Vikar Ole Henning)

Jeg ble positivt overrasket da jeg hadde legetime hos Ole Henning. Han er en hyggelig lyttende lege om hører på hva du sier og du blir møtt med et smil hver gang. Han tar seg god tid. Er flink til å dokumentere og forteller meg alltid hva han dokumenterer i journalen min. Han har både kunnskap, forståelse og tid. Han er ofte litt sen(5-20min), men han er verd og vente på. Jeg kan ikke forstå de negative kommentarene, jeg har en helt annen oppfatning av denne legen.

Fin fyr

Kunskapsrik og egasjert. Tar seg tid, og følger opp.
Bytter kun da han mulig skal over til legemiddelindustrien, og det var en åpning hos mitt andrevalg.