Øyvind Aa

Autorisasjon (2007)

Øyvind Aa er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Øyvind Aa

Fornøyd med Ole Henning

Ser det er flere som er misfornøyde med Ole Henning. Jeg har positive erfaringer både med Øyvind og Ole, men jeg ser at Ole er strengere og stiller flere spørsmål. Jeg opplever det som betryggende.

Bytt Fast lege hvis ikke Øyvind kommer tilbake!

Jeg satte virkelig pris på Øyvind som lege. Han lyttet og tok meg alvorlig. Ole Henning som er vikar, er bare så ufyselig og føler meg mer " syk " og deprimert etter en time med han. Alltid forsinket og så ufølsom og upersonlig. Jeg mener det må da være visse kriterier for å være leg og ha kunder som kommer i en vanskelig stund!? Nei, han burde finne seg en annen jobb, - helst et sted han kan sitte alene, for menneskelig empati har han ikke!!!

Dårlig opplevelse

Har hatt Øyvind Aa som fastlege en stund og har vært fornøyd med han. Denne gangen hadde han en vikar, Ole Henning. Det er den mest ubehagelige opplevelsen jeg har hatt på et legesenter. Han håndhilste ikke da jeg kom og var meget lite sympatisk.
Jeg anbefaler absolutt ikke noen å velge han som fastlege.

Aldri følt meg mer til bry (Ole Henning)

Jeg bytter fastlege for dette er uholdbart! Signerer alle de andre som har skrevet hvor negativt dette oppleves. Det er ingen kjemi og jeg føler at jeg er til bry og en klamp om foten til denne legen.

Alltid forsinket og lite imøtekommende og oppleves som totalt uinteressert i å lytte og bli kjent med situasjonen. Vil finne ut alt selv og bruker ikke erfaringen som faktisk ligger i journalen til pasienten.

Håpet i det lengste at Øyvind Aa skulle komme tilbake, for maken til fantastisk medmenneskelig og interessert lege skal man lete lenge etter, så det blir vanskelig å finne en god erstatter. Han ville fått 5 stjerner uten nøling. Men verre enn Ole Henning kan det nok ikke bli.

Vikar til Øyvind (Ole Henning) er en flink lege

Ole Henning er en lege som tar seg tid og lytter til sine pasienter. God kompetanse! Han er rolig og avslappet og stiller gode spørsmål. Har et godt humør og er veldig lett å prate med. Jeg har blitt møtt på en veldig god måte, og håper han fortsetter som fastlege på Storoklinikken.