Øyvind Aa

Kragskogen Legesenter

2007

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Kragskogen Legesenter
Holmenkollv. 78B 0784 Oslo
Øyvind Aa er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Øyvind Aa

Dyktig kar

Øyvind var den første legen jeg hadde som ga meg tryggheten til å fortelle rett ut om mitt daværende alkoholproblem. Det har jeg aldri angret på. I mellom de medisinske spørsmålene om mengde og styrke på drikkevarene, kostet han på seg å være litt jovial og spøke med meg rundt drikkingen. Takk, Øyvind, jeg har vært edru i noen år nå.
Hjelpen jeg fikk var ikke akutt, men fremdeles livreddende.

Veldig fornøyd med Øyvind Aa

Jeg var utrolig fornøyd med Øyvind Aa som fastlege. Han lyttet, var tilgjengelig og empatisk, og hadde god faglig kompetanse. Den beste fastlegen jeg har hatt. Etter at Øyvind forlot Storoklinikken har jeg ikke vært fornøyd med ny fastlege. Han har virkelig satt standarden... 😃

Trygg og god fastlege

Jeg har hatt tre andre fastleger i løpet av mitt liv, og kan med hånden på hjertet si at dette er den beste fastlegen jeg har hatt. Han tar seg god tid til å høre på deg, og tillater at du tar opp flere ting på samme timen. Er profesjonell og trygg, og oppleves lett å snakke med. Jeg har tidligere vegret meg for å gå til lege pga tidligere leger som har bagatellisert mine problemer, men slik oppleves det ikke hos Øyvind. Samtidig bruker han sin kompetanse godt og kan betrygge deg dersom han mener at du ikke har noe å bekymre deg over. Om du opplever at problemene vedvarer eller blir forverret, og tar kontakt med denne fastlegen på ny, tar han saken på større alvor og henviser videre dersom han ser at han selv ikke har tilstrekkelig kompetanse. Han drøfter også aktuelle årsaker med deg som pasient, selv om han skulle være usikker. Dette er en fastlege som ser på deg som pasient som en likeverdig, i stedet for å ha en ovenfra-og-ned-holdning. Fantastisk!

takk til Ole Henning

Du har gjort tilværelsen min så mye bedre. Du har lyttet, vært imøtekommende til mine forslag og ydmyk. Sammen har vi funnet en god balanse i min funksjon og hverdag. Ønsker Ole lykke til videre😊

Gir opp Ole Henning, ikke kast bort tiden din du heller

Jeg hadde Øyvind Aa som fastlege i mange år og var fornøyd, men Ole Henning som har tatt over er en katastrofe. Jeg har vært hos Ole Henning 3 ganger men nå bytter jeg fastlege. Det er ikke det at han ikke hører hva du sier, han er fullstendig kompetanseløs! Styr unna, her kaster du bort både tid og penger