Marit Karlsen

Autorisasjon (2004)

Kommunelegen i Loppa Telefonnummer78 45 30 5078 45 30 ...
Hankenbakken 26 9550 Øksfjord
Marit Karlsen er en av 3 fastleger i Loppa

Siste vurderinger av Marit Karlsen

bra lege

Marit Karlsen er fastlegen til min mor. Vi synes at hun er en kjempeflink lege, det er veldig lett å kommuniserer med henne og hun hører alltid på oss hvis det er noe vi er bekymret på. Hun er ikke arrogant eller uhøflig. Det som er kjempe bra med henne er at hun har lært seg det samiske språket og prater med de eldre på demmes morsmål. Dette skaper trygghet hos de eldre at de kan kommunisere på demmes eget språk. Marit Karlsen anbefales som fastlege !

dyktig og behagelig

Hun er svært dyktig i sitt fag. Flink i diagnostisering. Gir pasientene en god oppfølging.flink til å lytte og kommunisere.

god lege

Klart språk, tydelig og bestemt i kommunikasjon, god veiledning om diagnose og lindringstiltak

Tillitsvekkende, grundig og samvittighetsfull

Marit Karlsen er vennlig og imøtekommende. Jeg opplever henne som grundig, og dyktig, og veldig tydelig i kommunikasjonen. Hun gjør alltid det hun sier hun skal gjøre, f.eks. når det gjelder oppfølging overfor sykehus og innhenting av informasjon. Hun har på lang vei gjort opp for uklar kommunikasjon og manglende behandlingsplaner fra sykehuset sin side, og jeg syns det er betryggende å ha en fastlege som kan være et fast holdepunkt i langvarig behandling.

Kan virke fordomsfull, kommuniserer ikke godt nok

Hun kan være frekk og tror ofte ikke på pasienten. Har fordommer om at man egentlig bare er ute etter sykemelding ? Kan ikke kommunisere på en god måte, lytter ikke til pasienten. Har kanskje ikke de menneskelige egenskapene som trengs av en lege.