Marit Karlsen

Legetjenester i Kautokeino Kvinne, 41 år

Om

Autorisert2004
SpesialiseringAllmennmedisin
Ledige plasser 32 av 750
Advarsler
Vil du bytte til denne fastlegen?

Praksis

Legetjenester i Kautokeino

Sarritluodda 2 9520 Kautokeino
Marit Karlsen er en av 3 fastleger i Kautokeino

Brukernes vurdering

Samlet vurdering
3.5
11 vurderinger
Tilgjengelighet
2.5
11 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
3.5
11 vurderinger
Service
3.5
11 vurderinger
Ny vurdering

Siste vurderinger av Marit Karlsen

Styr unna

Skrevet
Samlet vurdering
2.0
Tilgjengelighet
2.5
Tillit og kommunikasjon
2.5
Service
4.0

Absolutt ingen behagelig lege. Hører ikke på pasienten, er egenrådig og virker å være sur hvergang.

bra lege

Skrevet
Samlet vurdering
5.0
Tilgjengelighet
4.0
Tillit og kommunikasjon
4.5
Service
3.0

Marit Karlsen er fastlegen til min mor. Vi synes at hun er en kjempeflink lege, det er veldig lett å kommuniserer med henne og hun hører alltid på oss hvis det er noe vi er bekymret på. Hun er ikke arrogant eller uhøflig. Det som er kjempe bra med henne er at hun har lært seg det samiske språket og prater med de eldre på demmes morsmål. Dette skaper trygghet hos de eldre at de kan kommunisere på demmes eget språk. Marit Karlsen anbefales som fastlege !

dyktig og behagelig

Skrevet
Samlet vurdering
5.0
Tilgjengelighet
4.5
Tillit og kommunikasjon
5.0
Service
5.0

Hun er svært dyktig i sitt fag. Flink i diagnostisering. Gir pasientene en god oppfølging.flink til å lytte og kommunisere.

god lege

Skrevet
Samlet vurdering
5.0
Tilgjengelighet
2.5
Tillit og kommunikasjon
5.0
Service
4.5

Klart språk, tydelig og bestemt i kommunikasjon, god veiledning om diagnose og lindringstiltak

Tillitsvekkende, grundig og samvittighetsfull

Skrevet
Samlet vurdering
5.0
Tilgjengelighet
2.5
Tillit og kommunikasjon
5.0
Service
3.5

Marit Karlsen er vennlig og imøtekommende. Jeg opplever henne som grundig, og dyktig, og veldig tydelig i kommunikasjonen. Hun gjør alltid det hun sier hun skal gjøre, f.eks. når det gjelder oppfølging overfor sykehus og innhenting av informasjon. Hun har på lang vei gjort opp for uklar kommunikasjon og manglende behandlingsplaner fra sykehuset sin side, og jeg syns det er betryggende å ha en fastlege som kan være et fast holdepunkt i langvarig behandling.