Zoltan Karosi

Autorisasjon (2008)

Stangeberget Legesenter Telefonnummer69 17 46 6169 17 46 ...
Kjærlighetsstien 28 1781 Halden
Zoltan Karosi er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Zoltan Karosi

Trygg, kunnskapsrik, nøye og hyggelig!

Har Zoltan som fastlege for meg og mine barn. Han er en utrolig dyktig og trygg fastlege som tar deg og helsen din på alvor uansett hvor lite eller mye det måtte være. Han undersøker grundig, gir alltid tilbakemelding og gode svar på det du måtte lure på. Vi er veldig glade for å ha valgt Zoltan!

Trygg

Var der med min pappa , som kom hit fra Ukraina, vi følte at vi ble hørt og han var veldig nøye med å undersøke min 83 år gamle pappa. Nøye, høflig og gode tilbakemeldinger. Drømme lege!

Lyttende og imøtekommende

Lyttende og imøtekommende, trygg og effektiv. Tar seg tid, henviser, følger opp, svarer raskt. God service hos legekontoret. Meget fornøyd!

Faglig trygg

Legen er flink lytter hjelper, henviser, tar seg god tid. Lokalene er veldig slitne, og det kunne vært gjort litt koseligere selvom det er gammelt. Dårlig luft! Blodprøvetaging er ett rot. Burde vært ett kølappsystem når de ikke klarer å følge med på hvem pasienter de har. Lang ventetid på time men antageligvis fordi legene har for mange pasienter. Eller bra.

Trygg og dyktig, som tar dine plager på alvor

Han er en utrolig dyktig lege, som tar plagene dine på alvor. Han undersøker, lytter og beroliger. Han henviser enkelt videre og hvis han føler han ikke kan nok om tilstanden så søker han informasjon, leser seg opp og ringer spesialister.

Lokalene er riktig nok ganske så slitt (men rent), og telefonkøen er vond som et langt år, men du møter flinke ansatte som er hyggelige, profesjonelle og medfølende.