Zoltan Karosi

Kommunelegekontoret i Halden
Jacob Blochs gate 4 1776 Halden
Zoltan Karosi er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Zoltan Karosi

En lege som virkelig bryr seg!

Jeg har hatt mange leger, men har aldri følt at jeg har blitt hørt. Så fikk jeg Zoltan! Han bryr seg virkelig om meg, han gjør alt for at jeg skal ha det bra. Vis det er noe jeg lurer på eller er i tvil om er han alltid tilgjengelig. Jeg har aldri hatt en sånn lege som jeg føler jeg kan si alt til. Zoltan har hjulpet meg gjennom deprisjonene, han har ringt meg for å sørge for at jeg har det bra. han har tatt kontakt med psykologer og alt, og han har sørget for at jeg får den beste i alt. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd over en lege. Han trenger alt den rosen han kan få! Han er en menneske som virkelig bryr seg!

Den beste legen!

Veldig flink og dyktig legen! Har stor ønske å hjelpe og viser engasjement og forståelse til pasienten. Veldig hyggelig! Tar ikke lang tid til å få riktig behandling.

Kjempe fornøyd

Er utrolig fornøyd med dr.karosi. han lytter godt til pasienten og er effektiv og presis. Tommel opp

Den beste legen jeg har hatt

Rett og slett en suveren lege! Imøtekommende og løsningsorientert. Han tar pasienten på alvor og han gir deg trygghetsfølelse:)

Takk til beste lege jeg har fått

Den snilleste, beste, flinkeste..... Endelig en LEGE som tar ting på alvor. Lytter og hjelper. Henviser til videre behandling, Pressis ikke minst !!!