Zoltan Karosi

Kommunelegekontoret i Halden
Jacob Blochs gate 4 1776 Halden
Zoltan Karosi er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Zoltan Karosi

En lege som virkelig bryr seg!

Jeg har hatt mange leger, men har aldri følt at jeg har blitt hørt. Så fikk jeg Zoltan! Han bryr seg virkelig om meg, han gjør alt for at jeg skal ha det bra. Vis det er noe jeg lurer på eller er i tvil om er han alltid tilgjengelig. Jeg har aldri hatt en sånn lege som jeg føler jeg kan si alt til. Zoltan har hjulpet meg gjennom deprisjonene, han har ringt meg for å sørge for at jeg har det bra. han har tatt kontakt med psykologer og alt, og han har sørget for at jeg får den beste i alt. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd over en lege. Han trenger alt den rosen han kan få! Han er en menneske som virkelig bryr seg!

Den beste legen!

Veldig flink og dyktig legen! Har stor ønske å hjelpe og viser engasjement og forståelse til pasienten. Veldig hyggelig! Tar ikke lang tid til å få riktig behandling.

Kjempe fornøyd

Er utrolig fornøyd med dr.karosi. han lytter godt til pasienten og er effektiv og presis. Tommel opp

Den beste legen jeg har hatt

Rett og slett en suveren lege! Imøtekommende og løsningsorientert. Han tar pasienten på alvor og han gir deg trygghetsfølelse:)

Takk til beste lege jeg har fått

Den snilleste, beste, flinkeste..... Endelig en LEGE som tar ting på alvor. Lytter og hjelper. Henviser til videre behandling, Pressis ikke minst !!!

Den beste legen æ vet om, han er sårt savnet nå når han har flyttet - ingen er som han , kunne ikke vært mer fornøyd

Verdens beste lege, tilgjengelig , lytter , kommer alltids til bunns i hva som er galt. Hyggelig. De som får han til Lege er veldig heldige .

Den beste fast legen jeg noen gang har hatt!!!!!

Hver gang jeg kom til Zoltan så tok han god tid og tok alt på alvor. Han fikk meg til å føle meg trygg, han fulgte opp alt jeg kom med og kunne sende svar på mail og raskt tilbakemelding per post. Han er veldig flink med barn. Mange leger får en til å føle at man må forte seg ut igjen for de er så stresset. Zoltan er helt motsatt!! Synes det er trist at du slutter og flytter. God tur og lykke til!

Den beste du kunne hatt som fastlege

Er kjempe lei meg for at Zoltan har flytt sør i landet. Den som får han som lege kan være glad. Takk for god jobb i Alta, og lykke til!

Den beste og hyggeligste legen jeg har hatt.

Han er en meget dyktig og omtenksom lege som tar pasientens helseproblemer på alvor og `tar tak`. Jeg er meget fornøyd med min fastlege.

Tror ikke det finnes en bedre lege!!

Har ikke møtt et mer sympatisk menneske i hvit frakk før. Han har en omsorg for pasienter som mangler sidestykke. Kun de "heldigste" pasienter har denne legen.

Ofte borte fra jobben

Jeg opplever altfor ofte at han ikke er tilstede, og da gjerne over lengere tid. Ønsker ikke en fastlege som er borte så mye som denne.

Sympatisk

Meget oppmerksom. Forklarer sammenhanger på en forståelig måte. Gir seg tid uten stress. Ser pasienten. Skaper tillit. Glad jeg "fikk" nettopp han.

En dyktig lege

Han gjør grundig arbeid. Følger opp, og gir seg ikke før han vet hva som er problemet. Raske tilbakemeldinger. Er utrolig glad for at det er nettopp han som er vår familielege.

Den beste legen

Den mest omsorgsfulle og tilgjengelige legen æ har hatt. Veldig fornøyd me han. Får kontakt nesten umiddelbart. Ingen kø. får time på dagen om nødvendig. stor tillit.

En fantastisk lege som tar seg tid til meg og mine problemer.
Det sjekkes og kontrolleres veldig nøye hva som er problemet.
En lege som er engasjert og oppdatert

Grundig

En lege som ser hele pasienten, tar seg alltid tid til alt en har på hjerte, og følger opp alt han lover og litt til!

Den beste legen jeg har hatt

Han er grundig, lyttende og rask til å henvise videre. etter undersøkelse tar han kontakt om noe er galt. jeg har en diagnose som gjør at jeg må ha time på dagen ved anfall. han har gitt beskjed om jeg skal si fra om dette ved timebestilling. dette fungerer! Den beste legen jeg har hatt.

Tillitsvekkende

Føler trygghet hos denne legen. Er meget grundig i sine vurderinger, er sympatisk og tar jobben sin alvorlig

Grundig, lyttende og oppfølgende

Han er grundig lyttende og oppfølgende. Jeg føler tillit til denne legen.

Endelig en ordentlig lege

Han er en lege som lytter til pasienten og følger opp igjen etterkant.