Georges Joseph Nasr

Karasjok Helsesenter
Raddeviessogeaidnu 7 9730 Karasjok
Georges Joseph Nasr er en av 4 fastleger i Karasjok

Siste vurderinger av Georges Joseph Nasr

Dyktig lege, men vanskelig å få time hos

Georges er en god og dyktig (i den grad jeg kan bedømme dette) lege.
Jeg synes imidlertid at det er et problem at han (iflg. sentralbordet) kun tar imot pasienter én dag i uken !

Det er derfor veldig vanskelig å få time hos ham, og man havner da istedet ofte hos turnuslege - som i og for seg kan være dyktig, men som ikke kjenner pasienten like godt.

aldri å treffe

bytter lege siden det er så vanskelig å få tak i han

MEGET DYKTIG

Lett å forholde seg til. Lyttende. Følger opp blodprøver.

Veldig flink lege!

Spesielt er jeg imponert over hans kommunikasjon og behandling av min sønn da han skadet seg. Kunne ikke vært bedre! Resten av familien har også blitt fulgt opp på en god måte når vi har hatt behov for det.

Flink lege

En lege som tar pasientene på alvor. Den beste legen i Karasjok

georges er topp

den beste legen i karasjok,jeg garanterer ham.
han har tid til å høre hva pasienten har å si.

Han er den beste legen i Karasjok.

Jeg har bare positive ting å si om denne legen,han har tid til deg,sitter å lytter hva du plages med,han spør deg hvis det er noe,gir gode råd og deler dine gleder,han er flink med barn sitter å snakker med ungene ikke med foreldrene helt fantastisk. han er en fast lege du kan stole på og du føler deg trygg hos han. selv om han har lang vente liste så vil jeg nok ikke bytte min fast lege jeg har god tid.

Selv om man skulle ønske han ikke har så lang vente tid på å få time hos han så er denne legen verdt all den ventingen.

Kjempeflink fastlege

Han er meget dyktig. Tar seg alltid tid til å vurdere helsetilstanden. Er meget grundig. Og skaper samtidig trygghet.

Dyktig lege som tar seg tid

Jeg tror vedkommende hadde scoret aller høyest av legene i Karasjok hadde han ikke hatt enda andre oppgaver enn kun oss pasienter, da han er meget dyktig i sin jobb, han tar seg tid til pasienten, og er det alvorlig så stresser han ikke med å sende deg ut pga. tidspress. Han lytter og aksepterer det man forteller, og samarbeider godt med pasienten. Jeg føler meg vel ivaretatt av han, selv om han kan være utilgjengelig til tider.

Meget dyktig lege!

Meget fornøyd med legen. Han lytter og er medmenneskelig.

Utrolig flink

Bare postive erfaringer. Lyttende. Stiller krav. Han vet hva han snakker om og stiller krav til egeninnsats for å komme ut av en vanskelig situasjon. Faglig meget dyktig!

Flink lege de gangene man kommer seg til han

En flink lege, men ganske ofte utilgjengelig. Har hatt som fast lege i mange år, og de gangene man har hatt behov for lege så må man til en turnuslege.

Fornøyd med fastlegen!

Har stor tillitt til min fastlege. Ærlig og direkte. God tid. Diskret.

Trygghetsskapende lege anbefales

En informerende lege ang. pasientens rettigheter i forhold til NAV, trygghets skapende, gir tilstrekkelig tid til pasienten, kartleggende ang. familiens arvelige sykdommer, meget bra oppfølging av pasienten, stor forståelse for familie livskriser som kan gi helsemessig belastning, lyttende og handlingskraftig lege,

Medmenneskelig

Alltid i godt humør og med glimt i øyet. En som tar pasienten på alvor og som alltid tar seg tid til en prat når det høver seg
utmerket oppfølging av pasienten under behandling ved andre institusjoner