Ilona Outi Marjatta Sipilä

Raddeviessogeaidnu 7 9730 Karasjok
Ilona Outi Marjatta Sipilä er en av 4 fastleger i Karasjok

Siste vurderinger av Ilona Outi Marjatta Sipilä

Til å stole på.

Pga kronisk sykdom er jeg ofte hos legen. Har henne som fastlege. Veldig grundig. Tar seg god tid med hver pasient. Derfor kan du regne med at du må sitte å vente over tida når du har time.

Min fantastiske fastlege

Grundig, faglig dyktig, god på kommunikasjon, viser respekt, god omsorgsperson, en faktastisk person.
Har hjulpet meg gjennom en stor krise i livet, da ingen andre leger forstod/ville høre på meg.
Håper hun blir her til hun går av med pensjon.

Imponerende

Denne damen har jeg hørt mye positivt om før, når forstår jeg hvorfor. Har hatt min første time hos henne, og er voldsom imponert av hennes service og solide behandling. Har aldri opplevd noe lignende. Pga stengt apotek, ordnet hun med både hoste medisiner og behandlig på helsesenteret som gjorde meg bedre.

kunne hatt bedre !

prater for mye, stresser veldig , virker litt nærvøs ved inngrep, litt frekk, doper meg med smertestillende(ibux, paracet ol.) . men hun undersøker pasienten nøye og sender videre hvis det er ikke noe hun kan gjøre, det syns jeg er veldig bra ! helt klart den beste legen i Karasjok ! håper hun blir her lenge!

Særdeles lege

Har hatt henne som lege i massevis av år. Jeg trengte aldri å tenke på hennes ve og vel når jeg var hos henne. Det dreide seg om meg, og bare meg og min helse. Desverre måtte jeg bytte lege pga flytting. Jeg leter etter Ilona i alle legene jeg nå støter på, men finner ikke. Jeg savner min gamle fastlege hver gang jeg skal til legen. Hun er en særdeles dyktig lege :)