Ilona Outi Marjatta Sipilä

Karasjok Helsesenter

1997

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Karasjok Helsesenter
Raddeviessogeaidnu 7 9730 Karasjok
Ilona Outi Marjatta Sipilä er en av 4 fastleger i Karasjok

Siste vurderinger av Ilona Outi Marjatta Sipilä

Til å stole på.

Pga kronisk sykdom er jeg ofte hos legen. Har henne som fastlege. Veldig grundig. Tar seg god tid med hver pasient. Derfor kan du regne med at du må sitte å vente over tida når du har time.

Min fantastiske fastlege

Grundig, faglig dyktig, god på kommunikasjon, viser respekt, god omsorgsperson, en faktastisk person.
Har hjulpet meg gjennom en stor krise i livet, da ingen andre leger forstod/ville høre på meg.
Håper hun blir her til hun går av med pensjon.

Imponerende

Denne damen har jeg hørt mye positivt om før, når forstår jeg hvorfor. Har hatt min første time hos henne, og er voldsom imponert av hennes service og solide behandling. Har aldri opplevd noe lignende. Pga stengt apotek, ordnet hun med både hoste medisiner og behandlig på helsesenteret som gjorde meg bedre.

kunne hatt bedre !

prater for mye, stresser veldig , virker litt nærvøs ved inngrep, litt frekk, doper meg med smertestillende(ibux, paracet ol.) . men hun undersøker pasienten nøye og sender videre hvis det er ikke noe hun kan gjøre, det syns jeg er veldig bra ! helt klart den beste legen i Karasjok ! håper hun blir her lenge!

Særdeles lege

Har hatt henne som lege i massevis av år. Jeg trengte aldri å tenke på hennes ve og vel når jeg var hos henne. Det dreide seg om meg, og bare meg og min helse. Desverre måtte jeg bytte lege pga flytting. Jeg leter etter Ilona i alle legene jeg nå støter på, men finner ikke. Jeg savner min gamle fastlege hver gang jeg skal til legen. Hun er en særdeles dyktig lege :)

Den beste jeg har hatt

Hun er flink, men trist at det er lang ventetid pga hun er så populær.

bra lege !

undersøker grundig og sier rett ut om saker og ting.

Den beste legen...!

Ilona er den beste legen Karasjok har. Seriøs, hjelpsom, nøye, og meget intressert i å få pasientene frisk og rask!

Den absulutte beste legen bygda noensinne har hatt !!

Hyggelig,forståelsesfull og tar pasienten seriøs. Meget dyktig i faget sitt, og det gjør at jeg som pasient har full tillit til legen. Føler meg priviligert som får ha ho som lege!!

Bedre lege må du lete lenge etter

Kjempe flink lege. Tar pasienter seriøst og gir ordentlig oppfølging. Kan ringe deg sent på dagen og informere om prøver. Flott!! Man trenger ikke å frykte for at det er noe galt med prøver uten at du selv får beskjed. Håper hun blir lenge i sin jobb.

Pratmaker

Du trenger ikke prate selv .Hun prater for deg .Jeg synes hun er bastant og tar avgjørelse for deg .Liker ikke det.

En av de aller beste

En meget tydelig lege. Fokus på pasienten og forsikrer seg at pasienten forstår

Flerkulturell lege, språkmektig, dyktig og medmenneskelig.

Medisiner som tar folk på alvor og og viser medmenneskelighet. Fastlegen er også språkkyndig og viser oss samisktalende pasienter at hun bryr seg ved at fastlegen har lært seg samisk språk og kultur. Det er noe jeg som pasient trenger som en trygghetsfaktor, da det ikke er nødvendig å forklare i det uendelig alt om reindriftslivet og min hovedmatkilde, reinkjøtt. Dette styrker min tro på at det finnes leger som tar folk på alvor. Vedkommende fastlege har fulgt meg med mine medisinske utfordringer i årevis, og jeg får den hjelp jeg til enhver tid trenger, nu er jeg hos spesialister, takket være fastlegen min.

Meget dyktig!!

Uten tvil en meget dyktig lege!! Vi er en familie på fem som alle har henne som fastlege og vi er alle så fornøyd. Hun tar problemene våre på alvor og henviser raskt videre hvis det er noe hun er usikker på.

Flink lege!

Ilona synes jeg er utrolig dyktig i jobben sin, når man er "ferdig med problemet" man kom til legen for, så spør hun enda om det er noe annet som man vil ta opp/som man muligens trenger hjelp med.

Anbefalt fastlege :)

Har hatt ho helt siden jeg ble født, og jeg er storfornøyd, ho har hjulpet meg gjennom mye, og mer skal det bli, for jeg stoler på hennes meninger og ho har alltid tatt seg tid til å lytte til meg. Flink og tålmodig lege! :)

Dyktig lege

Har hatt henne som fastlege en stund nå og er kjempefornøyd. Det er veldig enkelt å prate med henne, fordi hun lytter og er forståelsesfull, i tillegg er hun ivrig etter å hjelpe pasienten. Hun har i hvert fall gjort underverker for meg. Så takk for det. Måtte dessverre bytte lege pga flytting og syns det var veldig trist, siden jeg likte henne veldig godt.

Beste fstlegen

Lyttende og meget dyktig fastlege, tar seg tid til å høre på pasienten.

Super flink lege.

Lytter og respekterer meg som pasient.
Følger opp og viser at hun bryr seg om meg som pasient.
Veldig flink.

Legen jeg anbefaler til alle.

Kunnskapsrik og dyktig, men nøler ikke med å søke bistand hos spesialister dersom hun er usikker. Derfor tillitsvekkende, engasjert og tar pasientene på alvor.Spiller på lag med pasientene, men er klar og ærlig i sine vurderinger.Absolutt den beste legen jeg har hatt, og det er et savn når hun er borte.
Man må nok vente litt for å komme inn til timen, men det gjor lite da man vet at det er antagelig fordi hun tar andre pasienter like seriøst som deg.