Rune Aakvik

Kongsveien 104 1177 Oslo
Rune Aakvik er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rune Aakvik

Trygg og dyktig.

Rune har vært fastlegen min i åtte år og jeg er kjempefornøyd. Han bruker den tiden han trenger når jeg har time og jeg opplever at jeg kan stole på han.

Effektiv og dyktig

Ble henvist til dr. Aakvik da min faste lege ikke hadde tid til min akutttime. Aakvik var effektiv, konfererte pr. telefon med Ullevål og sørget for henvisning til korrekt avdeling og undersøkelse. Fikk et godt inntrykk av dr. Aakvik

Seriøs

Vi er en familie på fire som havnet hos ham etter at pappaen i to år, ikke hadde fått god hjelp hos sin fastlege. Rune er seriøs, grundig, dyktig og hjelpsom. Nå som mammaen har blitt alvorlig syk, er vi ekstra glad for at vi har Rune som fastlege.

Ikke min beste opplevelse

Var hos Aakvik da min fastlege var på ferie, og gikk ikke ut med et godt inntrykk. Han så knapt på meg, virket lite interessert i å høre hva jeg hadde å si, følte jeg måtte dra informasjon ut av han for å ikke sitte igjen med usikkerhet. Henvisningen han skrev ut viste at han ikke hadde fått med seg korrekt informasjon fra meg, noe som ikke overrasket meg, men jeg fikk allikevel det jeg trengte. Dette er en lege jeg helst ikke vil tilbake til.

Trygg og kunnskapsrik

Han er en dyktig lege, og en god lytter. Har alltid blitt møtt med et smil, tar seg tid og følger opp ordentlig, Han har alltid gode råd og gir henvisninger etter behov uten problem. Ringer deg for å opplyse om resultatene. Er imponert over denne legen. Anbefales på det sterkeste!