Rune Aakvik

Kongsveien 104 1177 Oslo
Rune Aakvik er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rune Aakvik

Ubrukelig!!

Har aldri vært bort i liknende!likegreit å finne ut av hva som feiler deg på nettet, enn å kaste bort tiden hos hos han!!! Ikke ser han på deg når du snakker og ikke er han interresert i å finne ut av hva som feiler deg. Tror du er på jakt etter sykemelding når du er hjemme i mammaperm... #%*+#+= Bare å holde seg unna!!

Grundig og effektiv

Han er oppdatert på meg som pasient når jeg kommer inn. Han husker både meg og barna - har god historisk oversikt.
Jeg er veldig fornøyd med meget raske tilbakemeldinger! Fantastisk å slippe å vente på svar. Svarene er formulert så man forstår. Han er grundig i sine utredninger og sjekker nøye. Veldig flink og tålmodig med barn også!

Han bør likevel ha i bakhodet at det er mennesker er forskjellige og ta seg litt bedre tid til samtale - noen ganger kan problemer være vanskelig å formidle og da er det greit med øyekontakt og oppfølgingsspørsmål.

Litt ordknapp, ikke så flink med barn

Dr Aakvik er ikke verken min eller min families fastlege, men vi har alle ved flere anledninger vært hos ham når fastleger ikke har vært tilgjengelig. Gjennomgående er det slik at han er ok imøtekommende, men ser deg sjelden i øynene, og er ordknapp og litt vanskelig å kommunisere med. Man føler liksom at man må draaaa informasjon ut av ham, og selv spørre og grave for å få den informasjonen man trenger ifht tiltak, medisin, hva man kan forvente videre osv. Han kommuniserer også gjennomgående klønete og dårlig med barn. Det hender han prøver (har blant annet noen lekefigurer han ved en anledning forsøkte å kommunisere med mitt barn gjennom), men han virker usikker, ukomfortabel, og ender med å ignorere barnet, og det barnet sier og spør om. Sikkert ingen dårlig lege, men trenger kanskje litt veiledning og trening, særlig ifht kommunikasjon med (små) barn.

Den beste legen jeg har hatt i mitt voksne liv (blir 47 i dec)

Har alltid blitt møtt med et smil , og han er superproffesjonell Hans filosfo på medisiner som ikke virker skal øyeblikkelig stoppes. Han har forøvrig , god oversikt og innsigt på vilke medesiner som hjelper.Jeg har bare gode erfaringer med Rune

Seriøs, grundig og kunnskapsrik

Rune er den desidert beste fastlegen jeg har hatt! Kommer ofte med tilbakemeldinger når han har sjekket opp ting ETTER at man har vært til konsultasjon. Ikke mange som tar seg tid til det og gjør en så grundig jobb. Hele familien bruker Rune og vi er svært fornøyd!