Rune Aakvik

Kongsveien 104 1177 Oslo
Rune Aakvik er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rune Aakvik

Trygg og kunnskapsrik

Han er en dyktig lege, og en god lytter. Har alltid blitt møtt med et smil, tar seg tid og følger opp ordentlig, Han har alltid gode råd og gir henvisninger etter behov uten problem. Ringer deg for å opplyse om resultatene. Er imponert over denne legen. Anbefales på det sterkeste!

Meget dyktig lege

Meget dyktig lege som er imøtekommende, tar seg tid og følger opp. Faglig sterk og finner gode løsninger/henvisninger. Anbefales!

Ubrukelig!!

Har aldri vært bort i liknende!likegreit å finne ut av hva som feiler deg på nettet, enn å kaste bort tiden hos hos han!!! Ikke ser han på deg når du snakker og ikke er han interresert i å finne ut av hva som feiler deg. Tror du er på jakt etter sykemelding når du er hjemme i mammaperm... #%*+#+= Bare å holde seg unna!!

Grundig og effektiv

Han er oppdatert på meg som pasient når jeg kommer inn. Han husker både meg og barna - har god historisk oversikt.
Jeg er veldig fornøyd med meget raske tilbakemeldinger! Fantastisk å slippe å vente på svar. Svarene er formulert så man forstår. Han er grundig i sine utredninger og sjekker nøye. Veldig flink og tålmodig med barn også!

Han bør likevel ha i bakhodet at det er mennesker er forskjellige og ta seg litt bedre tid til samtale - noen ganger kan problemer være vanskelig å formidle og da er det greit med øyekontakt og oppfølgingsspørsmål.

Litt ordknapp, ikke så flink med barn

Dr Aakvik er ikke verken min eller min families fastlege, men vi har alle ved flere anledninger vært hos ham når fastleger ikke har vært tilgjengelig. Gjennomgående er det slik at han er ok imøtekommende, men ser deg sjelden i øynene, og er ordknapp og litt vanskelig å kommunisere med. Man føler liksom at man må draaaa informasjon ut av ham, og selv spørre og grave for å få den informasjonen man trenger ifht tiltak, medisin, hva man kan forvente videre osv. Han kommuniserer også gjennomgående klønete og dårlig med barn. Det hender han prøver (har blant annet noen lekefigurer han ved en anledning forsøkte å kommunisere med mitt barn gjennom), men han virker usikker, ukomfortabel, og ender med å ignorere barnet, og det barnet sier og spør om. Sikkert ingen dårlig lege, men trenger kanskje litt veiledning og trening, særlig ifht kommunikasjon med (små) barn.