Rune Aakvik

Autorisasjon (2002)

Rune Aakvik er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rune Aakvik

Vennlig og dyktig

Dr. Aakvik har tatt i mot meg et par ganger når min egen fastlege har vært utilgjengelig. Jeg har opplevd legen som tillitvekkende, dyktig og rask med å gi tilbakemeldinger.
De som jobber i resepsjonen/på laboratoriet er også imøtekommende og flinke.
Jeg føler meg tatt på alvor og er takknemlig for at jeg pasient på Best Helse.

Alltid tilgjengelig

Jeg er meget fornøyd med Rune som min fastlege. Vi har god kommunikasjon og han kommer raskt med tilbakemeldinger.
Midnatt til 1. juledag ba jeg om en resept som han skrev ut kl 08:32.
Han lytter når jeg snakker om mine plager som vi diskuterer i fellesskap.
Rune passer meg helt utmerket som fastlege.

Forresten, jeg trenger ikke å ringe ham. Vi kommuniserer digitalt.

Finn noen andre- hvis mulig

Jeg ble lovet tilbakemelding (da min fastlege var fraværende i mer enn 2 uker)
på resultatene fra en ct undersøkelse, men hørte ingenting. Svært lite tillitsvekkende , uansett hvem hos Best Helse som er ansvarlig for at beskjeder blir formidlet riktig. Viser at man overhodet ikke tar pasientene på alvor.

Utmerket service

Har benyttet Aakvik ved noen anledninger grunnet fravær på min fastlege. Må skryte av usedvanlig god service. Ordnet alt jeg etterspurte, til og med neseprøve til mitt syke barn som vi kunne ta hjemme og levere på fürst så vi rakk innsendingen før helgen ( som var gått fra kontoret), etter-rekvirenter nye prøver, sendte langt svar på problematikken elektronisk - alt lynkjapt levert. Vi fikk reist på ferie. Takk!

Inngir ikke tillit

Hadde Aakvik som lege noen år. Han så generelt mest på skjermen - også når jeg fortalte om alvorlige ting. Jeg oppfattet han alt annet enn imøtekommende og rolig. Han avfeiet meg ofte og jeg oppfattet at han generelt ikke var interessert i å høre hva jeg hadde å si. Jeg følte at jeg som pasient ikke ble hørt på eller sett og heller ikke tatt på alvor. Det var også alltid veldig dårlig med tid. Det var flere ting som gjorde at jeg tilslutt ikke hadde noen tillit igjen.