Rune Aakvik

Autorisasjon (2002)

Rune Aakvik er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rune Aakvik

Litt ordknapp, ikke så flink med barn

Dr Aakvik er ikke verken min eller min families fastlege, men vi har alle ved flere anledninger vært hos ham når fastleger ikke har vært tilgjengelig. Gjennomgående er det slik at han er ok imøtekommende, men ser deg sjelden i øynene, og er ordknapp og litt vanskelig å kommunisere med. Man føler liksom at man må draaaa informasjon ut av ham, og selv spørre og grave for å få den informasjonen man trenger ifht tiltak, medisin, hva man kan forvente videre osv. Han kommuniserer også gjennomgående klønete og dårlig med barn. Det hender han prøver (har blant annet noen lekefigurer han ved en anledning forsøkte å kommunisere med mitt barn gjennom), men han virker usikker, ukomfortabel, og ender med å ignorere barnet, og det barnet sier og spør om. Sikkert ingen dårlig lege, men trenger kanskje litt veiledning og trening, særlig ifht kommunikasjon med (små) barn.

Den beste legen jeg har hatt i mitt voksne liv (blir 47 i dec)

Har alltid blitt møtt med et smil , og han er superproffesjonell Hans filosfo på medisiner som ikke virker skal øyeblikkelig stoppes. Han har forøvrig , god oversikt og innsigt på vilke medesiner som hjelper.Jeg har bare gode erfaringer med Rune

Seriøs, grundig og kunnskapsrik

Rune er den desidert beste fastlegen jeg har hatt! Kommer ofte med tilbakemeldinger når han har sjekket opp ting ETTER at man har vært til konsultasjon. Ikke mange som tar seg tid til det og gjør en så grundig jobb. Hele familien bruker Rune og vi er svært fornøyd!

Beste legen !

Beste legen jag haft. Jag kommer aldrig aldrig aldrig byta lege. Han lyssnar, han ger ett varmt og tryggt inntrykk. Veldigt bra att man får sms ang prøvesvar og liknande. Man mærker att han bryr sig og ær intressert i att man skal bli frisk :) anbefales!

God fastlege

Jeg opplever ham som lyttende, med humor, behagelig. Det har sikkert vært dager da han er mer opptatt og ikke like mye tilstede, men dette er absolutte unntak. Hele familien går her (dvs fem). Syns det som oftest er lett å få time, og opplever ikke at jeg må vente lenge. Eneste mangel er at legekontoret ikke har e-resept.