Ragne Lise Aanestad

Autorisasjon (1995)

Ragne Lise Aanestad er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ragne Lise Aanestad

Grundig, empatisk, trivelig

Har hatt Ragne som fastlege i noen år, tilfeldigvis har det vært noen turbulente år helsemessig så det har blitt noen turer til legen. Hun slo meg som brysk og uempatisk de første gangene jeg var der, men etter noen besøk hos henne fant vi tonen og etter det har det alltid vært en positiv opplevelse. Hun er grundig, tar seg tid til å lytte, skriver gode notater i journalen slik at jeg ikke behøver å gjenta meg selv neste gang, henviser videre hvis nødvendig, er omsorgsfull og empatisk. Vi har flere ganger ledd hjertelig sammen, det opplever jeg veldig sjelden hos leger!
En utfordring ved å være grundig og ta seg god tid er at nestemann som har time må vente. Det er stort sett alltid forsinkelse og jeg har opplevd å komme inn nesten en time etter oppsatt avtale. Det er det eneste jeg har å sette fingeren på.

Veldig behagelig og flink lege

Jeg har brukt denne legen i 20 år. Hun er behagelig, interessert og faglig trygg. Det er ikke mer å si om den saken!

har alltid dårlig tid, ikke ser på øyene, uhøflig oppførsel

ser ikke på menneske, er alt for mye opptatt med å bestille undersøkelser, virker ikke faglig sterk, uhøflig og alltid sur uten grunn.

Nedlatende og lite vilje til å forstå pasienten situasjon

Vet best, lite mottagelig for innspill og lite interesse for å forstå pasienten. Sikkert faglig flink, men jeg opplevde henne som sagt nedlatende og har derfor byttet.

lege besøk

Flink . kan sine ting . lytter . faglig flink. Tar ansvar . Brukt henne i mange år .