Bogerud Legesenter

Stallerudveien 97 0693 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bogerud Legesenter

Verdens beste lege!

Lege: Siri Dautovic Schmidt Skrevet

Siri er den beste fastlegen jeg har møtt. Hun lytter, er grundig, kunnskapsrik, empatisk og veldig hyggelig!

Dyktig Lege

Lege: Stine Haagensen Rosenkvist Skrevet

Alltid forsinket, men lyttende og grundig til å undersøke når behovet er der. Følger nøye opp og er rask på tilbakemeldinger på prøvet etc

I tillegg som flink lege (min vurdering) veldig menneskelig og likandes på alle mulige måter.

Lege: Svein Slagsvold Skrevet

Jeg føler trygghet, blir lyttet til og får alltid god oppfølging. Blir henvist til spesialister om det synes riktig. Håper han fortsetter i mange år fremover.

kunnskapsrik, empatisk og dyktig lege

Lege: Paul Dautovic Schmidt Skrevet

Jeg greier ikke å se for meg hvordan enkelte situasjoner kunne vært uten Paul, han kan til og med ha reddet livet mitt. jeg trodde aldri at å besøke en lege skulle være høydepunktet av dagen min, men det er rett og slett vanskelig å gå fra timene hans uten ett smil på munnen. ekstremt kunnskapsrik og dyktig lege som bryr seg om pasientene sine.

jeg er en kanskje paranoid person som sliter med å stole på mennesker, men paul har vunnet tilliten min.

det er leger som paul som gjør at norge har verdens beste helsetjeneste.

Byens beste fastlege

Lege: Svein Slagsvold Skrevet

Presise diagnoser, oppdatert på det meste, blid og hyggelig, rask og ryddig, tillitvekkende og omsorgsfull - hva mer kan man si?