Bogerud Legesenter

Telefonnummer23 13 40 9023 13 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stallerudveien 97 0693 Oslo

Siste vurderinger av Bogerud Legesenter

En god opplevelse å komme til Kari-Anne!

Lege: Kari-Anne Haug Skrevet

Utrolig glad for at jeg fikk Kari-Anne som fastlege! Hun er hyggelig, flink å lytte, og genuint interessert. 😊

Lyttende og engasjert

Lege: Kari-Anne Haug Skrevet

Har bare godt å si om henne som lege. Min opplevelse er at hun alltid tar meg på alvor, og tar de undersøkelser som anses som nødvendig. Jeg stoler på henne. Hun virker interessert og lyttende.

Kunnskapsfull, dyktig og tar deg på alvor!

Lege: Siri Dautovic Schmidt Skrevet

Beste legen jeg noensinne har hatt kontakt med og klarer å se deg og dine medisinske problemer på en måte jeg aldri har opplevd tidligere. Jeg har nesten lyst til å legge til et ♥️. Takk for hjelpen!

Dr Google

Lege: Paul Dautovic Schmidt Skrevet

Dette er legen som googler når du kommer på kontoret. Som finner ut det samme du har funnet ut selv hjemme egentlig. Riktignok en hyggelig og ålreit person.

Slik skal en fastlege være!

Lege: Svein Slagsvold Skrevet

Har hatt Slagsvold som fastlege i over 10 år nå og kan bare si positive ting om han. Han lytter og hører på en og virker oppriktig interessert. Et menneske med empati. Han slipper deg ikke uten å ha funnet en løsning. Han er ikke bare opptatt av sykdommen, men hvordan man også har det ellers i livet. Man må av og til vente litt før man kommer inn, men det bare viser at han tar seg tid og sikkert derfor overskrider den avsatte tiden.
Også legesekretærene ved legesenteret er toppers. Det føyer seg godt inn i den positive opplevelsen man har på dette legekontoret.