Bogerud Legesenter

Stallerudveien 97 0693 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bogerud Legesenter

Kunnskapsrik lege

Lege: Svein Slagsvold Skrevet

Svein har vært min fastlege 23 år.
Han er lyttende - kommer alltid med gode råd - har fulgt meg opp på en eksemplarisk måte.
En herlig sparringspartner.
Han fikk meg til å trene frekvent noe jeg selv har hatt og har veldig stort utbytte av.
Gir Svein mine beste anbefalinger.

Verdens beste lege

Lege: Svein Slagsvold Skrevet

Har hatt Slagsvold som fastlege siden jeg ble født. Han tar meg alltid seriøst, og du føler alltid at han oppriktig bryr seg. Måtte én gang til en annen lege (Kari) pga ekstreme magesmerter, men ble sendt hjem med «luft i magen». Når jeg var hos Slagsvold ble jeg henvist med en gang, og hadde gått med blindtarmbetennelse i 3 uker. En lege som har hjulpet meg med både angst, kronisk sykdom, ja rett og slett forandret livet mitt på flere måter. Aldri opplevd stress hos han og blir fulgt opp med min kroniske sykdom.

Dyktig og trygg

Lege: Ragne Lise Aanestad Skrevet

Jeg har gått til Ragne i snaut ti år. I gjennomsnitt 1-2 ganger i året, men i en periode oftere pga. en skade.

Ragne lytter på pasienten, stiller relevante spørsmål, og er kunnskapsrik. Jeg føler meg ivaretatt. Bogerud legesenter har dessuten andre gode leger, som har steppet inn for Ragne på en god måte, for eksempel i ferietid.

Flink og hyggelig

Lege: Paul Dautovic Schmidt Skrevet

Hyggelig, dyktig og enkel å forholde seg til. Tar seg nok tid, gjør nødvendige undersøkelser og henviser videre til spesialist når det er behov for det.

Fantaskisk lege

Lege: Svein Slagsvold Skrevet

Svein er en utrolig flink og omsorgsfull lege.

Mine konsultasjoner med han har virkelig forandret livet mitt på så mange måter ^_^