Bogerud Legesenter

Stallerudveien 97 0693 Oslo

Siste vurderinger av Bogerud Legesenter

Verdens beste lege

Lege: Svein Slagsvold Skrevet

Har hatt Slagsvold som fastlege siden jeg ble født. Han tar meg alltid seriøst, og du føler alltid at han oppriktig bryr seg. Måtte én gang til en annen lege (Kari) pga ekstreme magesmerter, men ble sendt hjem med «luft i magen». Når jeg var hos Slagsvold ble jeg henvist med en gang, og hadde gått med blindtarmbetennelse i 3 uker. En lege som har hjulpet meg med både angst, kronisk sykdom, ja rett og slett forandret livet mitt på flere måter. Aldri opplevd stress hos han og blir fulgt opp med min kroniske sykdom.

Dyktig og trygg

Lege: Ragne Lise Aanestad Skrevet

Jeg har gått til Ragne i snaut ti år. I gjennomsnitt 1-2 ganger i året, men i en periode oftere pga. en skade.

Ragne lytter på pasienten, stiller relevante spørsmål, og er kunnskapsrik. Jeg føler meg ivaretatt. Bogerud legesenter har dessuten andre gode leger, som har steppet inn for Ragne på en god måte, for eksempel i ferietid.

Flink og hyggelig

Lege: Paul Dautovic Schmidt Skrevet

Hyggelig, dyktig og enkel å forholde seg til. Tar seg nok tid, gjør nødvendige undersøkelser og henviser videre til spesialist når det er behov for det.

Fantaskisk lege

Lege: Svein Slagsvold Skrevet

Svein er en utrolig flink og omsorgsfull lege.

Mine konsultasjoner med han har virkelig forandret livet mitt på så mange måter ^_^

Tja, virker litt overfladisk

Lege: Paul Dautovic Schmidt Skrevet

Mulig jeg er godt vant fra tidligere fastlege, men har hatt denne fastlegen etter at min tidligere og fantastiske fastlege sluttet. Kan bekrefte det andre bemerker, se på nettet og virker som en bedreviter.
Har vel etter min mening litt lang ventetid på time og når en kommer til timen, er det nesten normalt å vente mellom 46 og 60 min. Jeg går stort sett til lege en gang i året og tar noen prøver ( som tidligere fastlege syntes var fornuftig å ta) og får til svar at det har vi sluttet med og kom heller tilbake når det er noe alvorlig. Kan dessverre ikke anbefale denne legen til andre.
Det skal sies, han er en veldig blid og hyggelig person, men det er vel ikke bare det vi skal oppleve når vi går til en lege