Bogerud Legesenter

Stallerudveien 97 0693 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bogerud Legesenter

Svært fornøyd

Lege: Svein Slagsvold Skrevet

Svein Slagsvold har vært min fastlege i snart 30 år. Og vi har vært så heldig og fått han som fastlege til våre to barn. Jeg har bare gode ting å si om han. Erfaringsmessig er han kunnskapsrik, omsorgsfull, rolig og behagelig å prate med, han tar seg tid til å lytte og ikke minst tar han alle dine symptomer og bekymringer på alvor. Tar nødvenige og relevante prøver/undersøkelser, og henviser videre dersom han er usikker.
Har alltid følt meg i trygge hender som pasient.
Tusen takk for mange år med god hjelp.

Kunnskapsrik

Lege: Svein Slagsvold Skrevet

Kjempe fornøyd med vår familie lege. Han er veldig flink og lyttende . Må Anbefales Han er dyktig i sin arbeid.

Ikke bra

Lege: Kari-Anne Haug Skrevet

Hun er ikke flink til å ta tak i saker og man må virkelig stå på for å i det hele tatt bli tatt seriøs.

Trygg

Lege: Kari-Anne Haug Skrevet

En dyktig lege som virkelig bryr seg om sine pasienter. Hun lytter til deg og gjør sitt ytterste for å støtte deg. Meget god oppfølging fra denne fastlegen. Jeg er meget fornøyd med behandlingen som jeg har fått hos henne.

Kunnskapsrik lege

Lege: Svein Slagsvold Skrevet

Svein har vært min fastlege 23 år.
Han er lyttende - kommer alltid med gode råd - har fulgt meg opp på en eksemplarisk måte.
En herlig sparringspartner.
Han fikk meg til å trene frekvent noe jeg selv har hatt og har veldig stort utbytte av.
Gir Svein mine beste anbefalinger.

Dette er en Pluss-tjeneste.