Bogerud Legesenter

Telefonnummer23 13 40 9023 13 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stallerudveien 97 0693 Oslo

Siste vurderinger av Bogerud Legesenter

Tar deg seriøst

Lege: Ragne Lise Aanestad Skrevet

Jeg har hatt henne så lenge jeg kan huske. Etter mange år med mye sykdom har vi fått en god tone sammen. Hun hører på deg som pasient. Henviser videre og ringer henvisnings stedet hvis man ikke har hørt derifra innen en hvis tid.
Flink å følge opp pasienten og saker man sliter med.

Arrogant bedreviter

Lege: Hans Gerhard Hovind Skrevet

Denne legen har vært lege for lenge. Han oppleves som arrogant, overbærende, og er mest interessert i å "få køen unna" etter samlebåndsmetoden. Jeg undres over hva som var vedkommendes motivasjon for å bli lege, utover interessen for egen status og inntekt. Jeg hører til den pasientgruppen som sjeldent går til lege, men når jeg for en gangs skyld gjør det, så forventer jeg at legen i det minste er interessert i å komme til bunns i sykdomsbildet. Det er også vanskelig å komme i kontakt med kontoret.

Etter å ha hatt vedkommende som fastlege i en årrekke, er det nå på høy tid å bytte. Jeg anbefaler ingen å overta den ledige plassen på pasientlista. Du kan sannsynligvis gjøre en like god jobb ved hjelp av et googlesøk eller to.

Veldig bra.

Lege: Ragne Lise Aanestad Skrevet

Ragne er en lege og et menneske. Hun er empatisk og dyktig. Hun tar deg på alvor og hjelper deg videre også. Jeg har hatt 2 andre leger på Bogerud, men Ragne blir min lege og familien min sin, lenge. Hun har tatt oss på alvor og har hjulpet oss ut av sykdommene. Stor takk til Lab. Damene og resepsjonistene. Dere er fantastiske!!

Ansatte på Bogerud legesenter

Lege: Svein Slagsvold Skrevet

Vurdering av min fastlege Svein Slagsvold har jeg gitt i min tilbakemelding den 6.1.2018. Men det var noe jeg glemte. Alle som jobber på kontoret er utrolig hyggelige mennesker som bestandig møter en med stort smil uansett hvor stressende det er der. De er imøtekommende og finner alltid en løsning hvis man er i en nødsituasjon. Stor takk til alle sammen.

Interessert og effektiv

Lege: Hans Gerhard Hovind Skrevet

Har hatt han som min fastlege i endel år og er strålende fornøyd. Er interessert i meg som pasient, hvordan jeg har det og er lett å prate med. Er lyttende og tar tak i problemene med en gang, i tillegg til han er flink til å følge opp i ettertid. Henviser videre der det er nødvendig. Virker som faglig sterk og interessert. Kontormedarbeider er også positiv og serviceinnstilt. Skjønner hvorfor han har full liste!