Bogerud Legesenter

Telefonnummer23 13 40 9023 13 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stallerudveien 97 0693 Oslo

Siste vurderinger av Bogerud Legesenter

God lege

Lege: Kari-Anne Haug Skrevet

Synes hun er hyggelig og medmenneskelig.Har fått god hjelp av henne når jeg har vært der.Kan anbefale denne legen.

Solid, effektiv, nærværende

Lege: Hans Gerhard Hovind Skrevet

Har hatt Dr. Hovind som fastlege siden 80-tallet, og har beholdt ham også når jeg har bodd utenfor Oslo. Legen er rask, men grundig etter min erfaring. Sammenlignet med andre jeg har vært hos innimellom, får jeg svært god behandling, nok tid og gode råd.

Det er ofte vanskelig å komme gjennom på telefon, men spørsmål om time eller resept blir alltid besvart i løpet av samme arbeidsdag. Anbefaler e-post-kontakt.

Tar deg seriøst

Lege: Ragne Lise Aanestad Skrevet

Jeg har hatt henne så lenge jeg kan huske. Etter mange år med mye sykdom har vi fått en god tone sammen. Hun hører på deg som pasient. Henviser videre og ringer henvisnings stedet hvis man ikke har hørt derifra innen en hvis tid.
Flink å følge opp pasienten og saker man sliter med.

Arrogant bedreviter

Lege: Hans Gerhard Hovind Skrevet

Denne legen har vært lege for lenge. Han oppleves som arrogant, overbærende, og er mest interessert i å "få køen unna" etter samlebåndsmetoden. Jeg undres over hva som var vedkommendes motivasjon for å bli lege, utover interessen for egen status og inntekt. Jeg hører til den pasientgruppen som sjeldent går til lege, men når jeg for en gangs skyld gjør det, så forventer jeg at legen i det minste er interessert i å komme til bunns i sykdomsbildet. Det er også vanskelig å komme i kontakt med kontoret.

Etter å ha hatt vedkommende som fastlege i en årrekke, er det nå på høy tid å bytte. Jeg anbefaler ingen å overta den ledige plassen på pasientlista. Du kan sannsynligvis gjøre en like god jobb ved hjelp av et googlesøk eller to.

Veldig bra.

Lege: Ragne Lise Aanestad Skrevet

Ragne er en lege og et menneske. Hun er empatisk og dyktig. Hun tar deg på alvor og hjelper deg videre også. Jeg har hatt 2 andre leger på Bogerud, men Ragne blir min lege og familien min sin, lenge. Hun har tatt oss på alvor og har hjulpet oss ut av sykdommene. Stor takk til Lab. Damene og resepsjonistene. Dere er fantastiske!!