Bogerud Legesenter

Tlf: 23 13 40 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Bogerud Legesenter

En hyggelig lege

Lege: Kari-Anne Haug Skrevet

Hun er ikke min fastlege men jeg hadde livmorhalsprøve hos henne pga min fastlege var på ferie.
Først var jeg litt bekymret fordi andre pasienter skrev dårlige tilbakemeldinger om henne.
Men da jeg hos henne, fikk jeg en bra opplevelse og hun er veldig dyktig og lyttende.
Jeg syns hun har hyggelig personlighet.

Dyktig fastlege

Lege: Siri Dautovic Schmidt Skrevet

Jeg er veldig godt fornøyd med Siri som fastlege. Hun lytter, tar grundige undersøkelser, og respekterer pasienten. Jeg setter også veldig stor pris på at hun gir tilbakemeldinger etter timen, selv om prøvene ikke viste noe.
Vikaren hennes, Ingvild Kolås, gjør også en kjempegod jobb - og er veldig flink til å følge opp saker i ettertid!

Ok lege, ikke noe særlig å skryte over.

Lege: Hans Gerhard Hovind Skrevet

Synes legen er veldig kjapp med sine beslutninger om dine problemer og symptomer. Han er dårlig på alternative muligheter for forbedring og går ikke veien gjennom f.eks blodprøver for evt å utelukke noe annet som muligens forårsaker og/eller henger sammen med symptomene. Han er litt for "det går bra, det er ikke farlig..."- mens du sitter der og er bekymret.... Lite sympatisk og litt for kjapp med div ting. Som f eks å undersøke alternative henvisningssteder... Sendte meg avgårde med en henvisning og ba meg ringe spesialisten og da skulle jeg få time. Men dem skulle ha det elektronisk og jeg ringte tilbake til legekontoret for at de skal ordne dette men siden henvisningen ble skrevet ut pr brev så kunne de ikke gjøre det og da måtte jeg SELV sende inn henvisningen pr post til spesialisten. Dette er tullete og rotete. Man betaler for en henvisning og så må man sende inn brev pr post selv fordi de ikke har undersøkt godt nok hvordan spesialisten skal ha det. Det går for kjapt og virker så uorden dessverre....

Lite arrogant

Lege: Gisle Schmidt Skrevet

Första gången jag var till honom i 2011, för traumaproblem sade han att jag var hypokondriker. Han tog mig inte alls på allvar och berättade att han snart skulle ut och jobba som läkare utan gränser.
Senare fick jag hans dotter Siri, som är en mycket bättre läkare och som lyssnar.

Sen var det flera sjuka läkare på mottagningen och jag var tvungen att gå till honom en gång för kraftig virus/influensa. Då lyssnade han och var mycket vänlig och tillmötesgående.

Grundig, empatisk, trivelig

Lege: Ragne Lise Aanestad Skrevet

Har hatt Ragne som fastlege i noen år, tilfeldigvis har det vært noen turbulente år helsemessig så det har blitt noen turer til legen. Hun slo meg som brysk og uempatisk de første gangene jeg var der, men etter noen besøk hos henne fant vi tonen og etter det har det alltid vært en positiv opplevelse. Hun er grundig, tar seg tid til å lytte, skriver gode notater i journalen slik at jeg ikke behøver å gjenta meg selv neste gang, henviser videre hvis nødvendig, er omsorgsfull og empatisk. Vi har flere ganger ledd hjertelig sammen, det opplever jeg veldig sjelden hos leger!
En utfordring ved å være grundig og ta seg god tid er at nestemann som har time må vente. Det er stort sett alltid forsinkelse og jeg har opplevd å komme inn nesten en time etter oppsatt avtale. Det er det eneste jeg har å sette fingeren på.

Lege: Siri Dautovic Schmidt Skrevet

Siri er en fantastisk dyktig lege som tar deg på alvor og tar seg god tid. Lei meg for at jeg nå flytter og dermed må bytte lege. Kan virkelig anbefale Siri på det varmeste!

Elendig

Lege: Gisle Schmidt Skrevet

Meget dårlig lege,lytter ikke til pasienten og blir fort hissig!!Hold dere unna denne legen!!!Dårligste legen jg har hatt!!Føler at han ikke tror på det du sier, å kommer med tåpelige uttalelser, som: Gå dg en tur, så går sykdommen over!! Rart han kan holde på videre!!👎👎👎

Dyktig og til å stole på

Bare gode erfaringer.......
...........
........
Hjulpet til med allergier og mer akutte ting. Anbefalte riktig pause ved hodeskade.

Fantastisk

Lege: Svein Slagsvold Skrevet

Min og mine barns fastlege over 20 år. Svært reflektert mann, faglig oppdattert og medmenneskelig. Tar passienten på alvor, og evner å sette seg inn i pasientens situasjon. Evner å se pasienten i helhet, ikke bare sette en diagnose og forskrive medidsiner. Er tydelig og setter grenser. Gir adekvat behandling, gir ikke unødvendig behandling og har realistiske krav til pasientene.
En fantastisk lege.

Best av de beste

Lege: Siri Dautovic Schmidt Skrevet

lytter,tar deg seriøst,gir gode råd og veiledning.alltid et smil og godt humør,man kjenner at man faktisk blir (bedre) bare av og komme inn på kontoret hennes,fantastisk LEGE bare synd at det er en vikar som ødelegger alt, han er en knott som ikke lytter eller tar deg seriøst, PS kom fort tilbake SIRI

Tillitvekkende og dyktig

Lege: Kari-Anne Haug Skrevet

Jeg har kun gode erfaringer med denne legen. Og ingenting å utsette. Hun lytter og er saklig og dyktig. Jeg føler meg godt ivaretatt.

Dyktig og empatisk

Lege: Siri Dautovic Schmidt Skrevet

Siri er en kjempefin lege som tar seg god tid til å lytte. Hun kommer med gode forslag, er rask og holder meg hele tiden informert om fordeler og ulemper. Jeg er imponert over den medfølelsen og kunnskapen hun utviser i en hektisk hverdag.

Anbefales!

Fantastisk lege!

Lege: Siri Dautovic Schmidt Skrevet

Siri tar seg tid til pasient og pårørende, er rask og effektiv, og samtidig grundig og hjelpsom. Jeg var veldig fornøyd med lege på tidligere legekontor og var skeptisk til å bytte. Overgangen til Siri har derimot vært fullstendig smertefri.. :)

Hold deg langt unna!

Lege: Siri Dautovic Schmidt Skrevet

Frekk og arrogant. Ikke respekt for andre menneskers tid. Om du ønsker en lege som betrakter deg som en klient - hold deg langt unna!

den beste fastlegen

Lege: Hans Gerhard Hovind Skrevet

kjempe fornøyd med han som min fastlege. Han tar meg på alvor hver gang. Er en grunn får at jeg ikke har byttet lege selv om jeg har flyttet ut av oslo og har nå 1 times reisevei når jeg må til lege. Kjempe heldig som har han som lege :)

Viser liten interesse

Lege: Kari-Anne Haug Skrevet

Den dårligste legen jeg har hatt

Viser ingen interesse for pasienten. Eksempel: for ca 2 år siden ble jeg hentet i ambulanse hjemme etter å ha snakket med legevakten,
jeg klaget over brystsmerter. Legene på Ullevål sa jeg hadde hjerteinfarkt, har siden gått på medisiner for dette, når jeg etter en tid
går til Haug og klager over hovene føtter og legger, sier hun, det er sånt som skjer ? Ingen råd om videre tiltak eller behandling!
Kan vise til flere eksempler

Veldig behagelig og flink lege

Lege: Ragne Lise Aanestad Skrevet

Jeg har brukt denne legen i 20 år. Hun er behagelig, interessert og faglig trygg. Det er ikke mer å si om den saken!

Godt ved hverdagslige forhold, men...

Lege: Gisle Schmidt Skrevet

Ved depresjon har han problemer med å ta pasient alvorlig, og ser det som en mild depresjon med holdningen "ta dette, og ring om noen måneder". Pasienten fikk kun en liste med psykologer som denne selv måtte ringe, så gikk han uten videre beskjed. Pasient sto igjen ute i gangen med andre pasienter med nevnte liste i sin hånd!

Svein Slagsvold har alltid tid til deg.

Lege: Svein Slagsvold Skrevet

Har vært familiens fastlege i 20 år. Vi kan ikke være mer fornøyd. uansett hvor mye folk og stress det er på venterommet tar han seg tid og ser deg som et helt menneske. Opplever alltid å bli hørt.

Ble ikke tatt på allvor

Lege: Kari-Anne Haug Skrevet

Jeg har hatt denne legen til både meg og barnet mitt. Jeg ble veldig skuffet over å ikke bli tatt på allvor. Har gjentatte ganger fått høre at dette har vi ikke tid til nå, etter 5-10 min konsultasjon. Og samtlige timeavtaler var forsinket. Siste gangen jeg ville få en undersøkelse over noe som gjorde vondt og jeg ble bekymret over, sendte hon meg hjem uten å ha ens sett på meg. Fikk vite at det kunde "ikke være noe farlig" av en av assistentene som hadde snakket med Haug mens jeg ventet. Jeg ble sjokkert at det er lov å behandle folk sånn. Byttet lege!