Bogerud Legesenter

Stallerudveien 97 0693 Oslo

Siste vurderinger av Bogerud Legesenter

Dyktig fastlege

Lege: Siri Dautovic Schmidt Skrevet

Jeg er veldig godt fornøyd med Siri som fastlege. Hun lytter, tar grundige undersøkelser, og respekterer pasienten. Jeg setter også veldig stor pris på at hun gir tilbakemeldinger etter timen, selv om prøvene ikke viste noe.
Vikaren hennes, Ingvild Kolås, gjør også en kjempegod jobb - og er veldig flink til å følge opp saker i ettertid!

Ok lege, ikke noe særlig å skryte over.

Lege: Hans Gerhard Hovind Skrevet

Synes legen er veldig kjapp med sine beslutninger om dine problemer og symptomer. Han er dårlig på alternative muligheter for forbedring og går ikke veien gjennom f.eks blodprøver for evt å utelukke noe annet som muligens forårsaker og/eller henger sammen med symptomene. Han er litt for "det går bra, det er ikke farlig..."- mens du sitter der og er bekymret.... Lite sympatisk og litt for kjapp med div ting. Som f eks å undersøke alternative henvisningssteder... Sendte meg avgårde med en henvisning og ba meg ringe spesialisten og da skulle jeg få time. Men dem skulle ha det elektronisk og jeg ringte tilbake til legekontoret for at de skal ordne dette men siden henvisningen ble skrevet ut pr brev så kunne de ikke gjøre det og da måtte jeg SELV sende inn henvisningen pr post til spesialisten. Dette er tullete og rotete. Man betaler for en henvisning og så må man sende inn brev pr post selv fordi de ikke har undersøkt godt nok hvordan spesialisten skal ha det. Det går for kjapt og virker så uorden dessverre....

Lite arrogant

Lege: Gisle Schmidt Skrevet

Första gången jag var till honom i 2011, för traumaproblem sade han att jag var hypokondriker. Han tog mig inte alls på allvar och berättade att han snart skulle ut och jobba som läkare utan gränser.
Senare fick jag hans dotter Siri, som är en mycket bättre läkare och som lyssnar.

Sen var det flera sjuka läkare på mottagningen och jag var tvungen att gå till honom en gång för kraftig virus/influensa. Då lyssnade han och var mycket vänlig och tillmötesgående.

Grundig, empatisk, trivelig

Lege: Ragne Lise Aanestad Skrevet

Har hatt Ragne som fastlege i noen år, tilfeldigvis har det vært noen turbulente år helsemessig så det har blitt noen turer til legen. Hun slo meg som brysk og uempatisk de første gangene jeg var der, men etter noen besøk hos henne fant vi tonen og etter det har det alltid vært en positiv opplevelse. Hun er grundig, tar seg tid til å lytte, skriver gode notater i journalen slik at jeg ikke behøver å gjenta meg selv neste gang, henviser videre hvis nødvendig, er omsorgsfull og empatisk. Vi har flere ganger ledd hjertelig sammen, det opplever jeg veldig sjelden hos leger!
En utfordring ved å være grundig og ta seg god tid er at nestemann som har time må vente. Det er stort sett alltid forsinkelse og jeg har opplevd å komme inn nesten en time etter oppsatt avtale. Det er det eneste jeg har å sette fingeren på.

Lege: Siri Dautovic Schmidt Skrevet

Siri er en fantastisk dyktig lege som tar deg på alvor og tar seg god tid. Lei meg for at jeg nå flytter og dermed må bytte lege. Kan virkelig anbefale Siri på det varmeste!