Ragne Lise Aanestad

Bogerud Legesenter

1995

Bogerud Legesenter Telefonnummer23 13 40 9023 13 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stallerudveien 97 0693 Oslo
Ragne Lise Aanestad er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ragne Lise Aanestad

Tar deg seriøst

Jeg har hatt henne så lenge jeg kan huske. Etter mange år med mye sykdom har vi fått en god tone sammen. Hun hører på deg som pasient. Henviser videre og ringer henvisnings stedet hvis man ikke har hørt derifra innen en hvis tid.
Flink å følge opp pasienten og saker man sliter med.

Veldig bra.

Ragne er en lege og et menneske. Hun er empatisk og dyktig. Hun tar deg på alvor og hjelper deg videre også. Jeg har hatt 2 andre leger på Bogerud, men Ragne blir min lege og familien min sin, lenge. Hun har tatt oss på alvor og har hjulpet oss ut av sykdommene. Stor takk til Lab. Damene og resepsjonistene. Dere er fantastiske!!

Grundig, empatisk, trivelig

Har hatt Ragne som fastlege i noen år, tilfeldigvis har det vært noen turbulente år helsemessig så det har blitt noen turer til legen. Hun slo meg som brysk og uempatisk de første gangene jeg var der, men etter noen besøk hos henne fant vi tonen og etter det har det alltid vært en positiv opplevelse. Hun er grundig, tar seg tid til å lytte, skriver gode notater i journalen slik at jeg ikke behøver å gjenta meg selv neste gang, henviser videre hvis nødvendig, er omsorgsfull og empatisk. Vi har flere ganger ledd hjertelig sammen, det opplever jeg veldig sjelden hos leger!
En utfordring ved å være grundig og ta seg god tid er at nestemann som har time må vente. Det er stort sett alltid forsinkelse og jeg har opplevd å komme inn nesten en time etter oppsatt avtale. Det er det eneste jeg har å sette fingeren på.

Veldig behagelig og flink lege

Jeg har brukt denne legen i 20 år. Hun er behagelig, interessert og faglig trygg. Det er ikke mer å si om den saken!

har alltid dårlig tid, ikke ser på øyene, uhøflig oppførsel

ser ikke på menneske, er alt for mye opptatt med å bestille undersøkelser, virker ikke faglig sterk, uhøflig og alltid sur uten grunn.