Per-Walter Tynæs

Autorisasjon (1992)

Per-Walter Tynæs er en av 4 fastleger i Båtsfjord

Siste vurderinger av Per-Walter Tynæs

Dyktig og kunnskapsrik.

Uerstattelig fastlege. Tar seg tid og lytter. Trygghetsfølelsen er stor når han er i Båtsfjord.Håper vi beholder han lenge.

Fantastisk lege

Meget kunnskapsrik, empatisk, tydelig og klar overfor meg som pasient. Føler meg 100% trygg. Har hatt mange fastleger, men der er bare en lege jeg tidligere har hatt som kan måle seg med Tynæs og det er Mir. Føler meg fantastisk heldig som har han som fastlege, og jeg er veldig redd han etterhvert skal forlate Båtsfjord.

En fantastisk lege.

Han har alltid tid til å lytte til hva jeg sier, og svarer på det du spør om. Meget grundig med undersøkelser og nøler ikke med å sende deg til videre hvis det er noe som han ikke kan hjelpe med. Han er også en svært behagelig person som får meg til å føle meg trygg. En meget dyktig lege.

Den beste legen jeg har hatt!

Lytter og hjelper meg å forstå. Kan virkelig faget sitt! Jeg hadde aldri byttet lege om det ikke var for at jeg skulle flytte. Skulle gjerne tatt han med meg, haha! Og det sier jo litt hvor god han er. Han er hele familiens lege, fra farmor til mor. Sjeldent noen leger KAN epilepsi men det kan han, han har jobbet på SSE, utrolig bra!

Fantastisk

Meget behagelig som person. Lytter, empatisk. Faglig oppdatert. Allsidig kompetanse, spesialist i almenmedisin,samfunnsmedisin. Flere års erfaring fra sykehus.