Geir Einar Sjaastad

Autorisasjon (2004)

Siste vurderinger av Geir Einar Sjaastad

Kunnskapsrik!

Geir er en rask, effektiv og trygg lege. Stoler 100% på han. Sender deg videre hvis det er det minste tvil. Tar seg tid til å forklare og gi gode råd. Alltid et smil på lur :-)

Litt vanskelig å komme i kontakt med legesenteret på telefon..

En lege med ører som faktisk hører!

Denne legen er utrolig flink med Astma og allergier. Derfor valgte jeg å stole på han i forhold til mine barn.
Nå her jeg selv funnet ledig plass og ser frem til den samme effektivitet og genuine interesse for mine behov som pasient. Vet at han sender meg straks videre om noe må sjekkes nøyere. Alltid blir man møtt med et smil og når du går derfra er du mer kunskapsrik og har samtidig fått en skikkelig oppløfter. Mine barn digger Geir og kommer godt overens med han.

Å anbefale!!

Geir er en meget kunnskapsrik, empatisk og forståelsesfull lege. Han er effektiv og rask, og meget dyktig. Han leter der ingen andre har tenkt på å lete, og følger opp pasientene på en forbilledlig måte. Måtte han aldri finne på å forlate Holter!!!

Empatisk, interessert og hyggelig

En lege som genuint er interessert i sine pas, og som tar seg tid til å faktisk lytte. Alltid et smil på lur, og ønsker tydelig pas beste!

Lyttende og super lege :)

"rask" i avtrekkern, skjønner problemet fort - og har gitt meg veldig gode råd videre.