Holter Legekontor

Tulipanveien 4 2034 Holter

Siste vurderinger av Holter Legekontor

En lege med ører som faktisk hører!

Lege: Geir Einar Sjaastad Skrevet

Denne legen er utrolig flink med Astma og allergier. Derfor valgte jeg å stole på han i forhold til mine barn.
Nå her jeg selv funnet ledig plass og ser frem til den samme effektivitet og genuine interesse for mine behov som pasient. Vet at han sender meg straks videre om noe må sjekkes nøyere. Alltid blir man møtt med et smil og når du går derfra er du mer kunskapsrik og har samtidig fått en skikkelig oppløfter. Mine barn digger Geir og kommer godt overens med han.

Den beste legen vår familie har hatt noen gang!

Lege: Kenneth Tieng Nguyen Skrevet

Dr. Nguyen er kunnskapsrik, nøyaktig, vennlig og alltid tilstede for sine pasienter. Han lytter og gir gode råd, han er en lege som ser hele pasienten.

Utrolig bra lege!

Lege: Kenneth Tieng Nguyen Skrevet

Nguyen er den beste legen jeg har hatt noen gang. Han lytter, svarer på spørsmål og er presis og kunnskapsrik i forklaringene sine. Jeg føler meg trygg på hans vurdering, og han har alltid tid nok.

Anbefaler

Lege: Kenneth Tieng Nguyen Skrevet

Kunnskapsrik, tar seg tid, lytter, analyserer og kommer med adekvate tiltak. En ung mann som skaper tillit og trygghet.

En av de bedre

Lege: Kenneth Tieng Nguyen Skrevet

Flink til å lytte, og tar en på alvor. God til å orientere seg i helsevesenet, og flink til å vidre sende til spesialist eller sykehus hvis nødvendig. Tar seg rikelig tid til deg som pasient.