Holter Legekontor

Tlf: 63 93 05 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Holter Legekontor

Trygg og god lege

Lege: Kenneth Tieng Nguyen Skrevet

Kunne aldri tenkt meg og bytte fra Kenneth. Han er helt fantastisk. Kenneth er trygg og god. Tar seg god tid og en veldig behagelig lege

En lege med ører som faktisk hører!

Lege: Geir Einar Sjaastad Skrevet

Denne legen er utrolig flink med Astma og allergier. Derfor valgte jeg å stole på han i forhold til mine barn.
Nå her jeg selv funnet ledig plass og ser frem til den samme effektivitet og genuine interesse for mine behov som pasient. Vet at han sender meg straks videre om noe må sjekkes nøyere. Alltid blir man møtt med et smil og når du går derfra er du mer kunskapsrik og har samtidig fått en skikkelig oppløfter. Mine barn digger Geir og kommer godt overens med han.

Den beste legen vår familie har hatt noen gang!

Lege: Kenneth Tieng Nguyen Skrevet

Dr. Nguyen er kunnskapsrik, nøyaktig, vennlig og alltid tilstede for sine pasienter. Han lytter og gir gode råd, han er en lege som ser hele pasienten.

Utrolig bra lege!

Lege: Kenneth Tieng Nguyen Skrevet

Nguyen er den beste legen jeg har hatt noen gang. Han lytter, svarer på spørsmål og er presis og kunnskapsrik i forklaringene sine. Jeg føler meg trygg på hans vurdering, og han har alltid tid nok.

Anbefaler

Lege: Kenneth Tieng Nguyen Skrevet

Kunnskapsrik, tar seg tid, lytter, analyserer og kommer med adekvate tiltak. En ung mann som skaper tillit og trygghet.

En av de bedre

Lege: Kenneth Tieng Nguyen Skrevet

Flink til å lytte, og tar en på alvor. God til å orientere seg i helsevesenet, og flink til å vidre sende til spesialist eller sykehus hvis nødvendig. Tar seg rikelig tid til deg som pasient.

Veldig fornøyd,en av de beste!!!

Lege: Elin Tora Hoel Sjaastad Skrevet

Hun er utrolig samvittighetsfull og følger opp meg som pasient.

Å anbefale!!

Lege: Geir Einar Sjaastad Skrevet

Geir er en meget kunnskapsrik, empatisk og forståelsesfull lege. Han er effektiv og rask, og meget dyktig. Han leter der ingen andre har tenkt på å lete, og følger opp pasientene på en forbilledlig måte. Måtte han aldri finne på å forlate Holter!!!

Empatisk, interessert og hyggelig

Lege: Geir Einar Sjaastad Skrevet

En lege som genuint er interessert i sine pas, og som tar seg tid til å faktisk lytte. Alltid et smil på lur, og ønsker tydelig pas beste!

The best doctor ever!

Lege: Elin Tora Hoel Sjaastad Skrevet

I've lived here for 4 years and have finally found a doctor who takes time to listen to you and actually care enough to help. It's not just a job to her. She really cares about her patients. She works in the same office as her husband, and my husband goes to him. Two wonderful doctors. We are lucky to have found them.

Lyttende og super lege :)

Lege: Geir Einar Sjaastad Skrevet

"rask" i avtrekkern, skjønner problemet fort - og har gitt meg veldig gode råd videre.

Utrolig behagelig personlighet.

Lege: Geir Einar Sjaastad Skrevet

Geir er en meget rolig og kunnskapsrik lege, som jeg er veldig glad for at er tilgjengelig ved mitt legekontor.

Helt topp

Lege: Elin Tora Hoel Sjaastad Skrevet

Er nok den beste legen vår familie har hatt noensinne.
Flink til å lytte og følger opp pasienten.

Super lege

Lege: Elin Tora Hoel Sjaastad Skrevet

Hun følger opp sinepasienter, og gir seg ikke før det er funnet en løsning! Helt topp !