Sohail Aslam

Autorisasjon (2006)

Brynklinikken AS Telefonnummer22 06 65 5022 06 65 ...
Østensjøveien 36 0667 Oslo
Sohail Aslam er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sohail Aslam

Har stor tillit til dr Sohail Aslam, anbefales som fastlege

Jeg har gått til dr Aslam noen år, blant annet gjennom en lang og tung periode, og har meget stor tillit til ham. Som pasient har jeg følt meg trygg, godt ivaretatt, og sett, og følt jeg har fått den tiden jeg har trengt innenfor de rammene som er på et legekontor. Jeg har vært svært fornøyd med behandling, oppfølging og råd. Kun en ting var krevende, og det tror jeg skyldes ordningen i seg med å finne psykolog, hvor det bare var å begynne å ringe. Men når jeg fikk en henvisning til konkret sted, løste også dette seg.
Når jeg nå bytter til fastlege nærmere mitt bosted, så er det med mye tvil, og jeg ser ikke bort fra at jeg bytter tilbake, til tross for reisevei.

Den beste legen jeg har hatt, synd å bytte lege pga flytting.

Det å bli trodd og få den hjelpen du trenger er dessverre ikke så lett med de fleste legene, jeg må bytte lege for å finne en lege som kan kjenne til problemet jeg har.
Jeg la fort merke til at han forstå meg og viste hva slags problem jeg har, jeg ble psykisk lettet etter at jeg ENDELIG fant en lege som virket å være lege. Så fort jeg flytter tilbake til Oslo skal jeg oppsøke han igjen og ha han videre!

Takk for at du var den legen en lege skal være, kunnskapsrik, god menneske og hjelper dine pasienter siden ingen oppsøker lege fordi de har en god helse.

Lykke til!!!

Fantastisk!

Sohail Aslam er en fastlege som tar deg på alvor, kan vise empati og sympati, er ærlig og til å stole på. Det å bli trodd på når er syk, er ikke en selvfølge, men det viser Sohail Aslam, han setter seg grundig inn i dine problemer og plager og behandler deg deretter og hjelp på en til det en spør etter, samt han kommer med mange gode råd underveis. Han er en pålitelig lege og et godt medmenneske, er veldig glad for å få ha Sohail Aslam som min fastlege:)

Meget flink

Var innom denne legen for second opinion da fastlegen min ikke var tilgjengelig. Han er flink til å lytte, og gir deg veldig gode råd.
Legekontoret er også rydding.
Anbefales.

Trygg og god lege

Rolig personlighet. Henviser videre til spesialist, god lytter. Virker kunnskapsrik og trygg. Effektiv.