Brynklinikken AS

Østensjøveien 36 0667 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Brynklinikken AS

Mona er flinkeste lege

Lege: Mona Kidra Skrevet

Jeg har vært med Mona flere ganger på timen alltid smiler som gjør meg bedre. Hun er en kunnskapsrik lege og verdifull, flink med å lytte bruker hennes god tid for løse problemstilling. Veldig fornøyd :).
Håper hun kommer tilbake snart.

Imøtekommende

Lege: Maytham Salem Hamud Hamud Skrevet

Jeg har hatt Maytham som fast lege i ca 2 år nå. Han er alltid tidsnok og tar seg god tid under timen. Han lytter til alt jeg har å si og kommer med gode forslag. Han er hyggelig og har medfølelse.

Takk Maytham! :)

Dårlig kommunikasjon

Lege: Sohail Aslam Skrevet

Lytter absolutt ikke til pasienten, snakker i munnen på pasienten når den prøver å fortelle om plagene sine. Vil ha deg fort ut av kontoret! Hever stemmen sin! Anbefaler ikke den legen! Styr unna!!!
Generelt sett har legekontoret kjempe fine ansatte spesielt helsesekretærene deres. Masse ros til de som ser pasienten som en helhet. Bruker god tid på pasientene.

Dessverre ikke fornøyd

Lege: Maytham Salem Hamud Hamud Skrevet

Opplever at fastlegen tar avgjørelser uten videre undersøkelser eller forklaringer til meg som pasient, om hvorfor han gjør som han gjør og hva vurderingen er. Føler meg ikke godt nok fulgt opp. Raskt inn og raskt ut.

Jeg vil beklage ulemper dere har opplevd, men selv ønsker jeg alltid å være den som man kan stole på, snakke sammen med og få vite på hva det blir under konsultasjon ved legesenteret.

Besvart av Maytham Salem Hamud Hamud

Utrolig flink lege

Lege: Maytham Salem Hamud Hamud Skrevet

Beste fastlege jeg har hatt. Han er kjempe flink, lytter til pasienter, tålmodig, hyggelig og henviser alltid videre ved behov.