Sohail Aslam

Autorisasjon (2006)

Brynklinikken AS Telefonnummer22 06 65 5022 06 65 ...
Østensjøveien 36 0667 Oslo
Sohail Aslam er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sohail Aslam

Dårlig kommunikasjon

Lytter absolutt ikke til pasienten, snakker i munnen på pasienten når den prøver å fortelle om plagene sine. Vil ha deg fort ut av kontoret! Hever stemmen sin! Anbefaler ikke den legen! Styr unna!!!
Generelt sett har legekontoret kjempe fine ansatte spesielt helsesekretærene deres. Masse ros til de som ser pasienten som en helhet. Bruker god tid på pasientene.

Flink og effektiv

Hatt Sohail i mange år, og bytter nå pga flytting. Alltid god hjelp å få her. Noen ganger er han forsinka. Du må huske å bestille ny time etter å ha tatt tester og prøver, han kaller deg ikke nødvendigvis inn.

Generelt sett er dette en flink og ordentlig fastlege. God oppfølging, føler meg sett og at han husker meg fra gang til gang, selv om jeg bare er der en til to ganger i året. Godt fokus på psykisk helse også.

Totalt sett misfornøyd

Han har alltid dårlig tid. Virker som han bare vil ha folk fort inn og fort ut. Man får liksom ikke tid til å sitte å forklare seg. Alltid lang ventetid på time i klinikken. Får du time må du vente lenge i kø utenfor kontoret hans uansett.

Nøye,pålitelig og arbeidsom.

Sohail har alltid vært nøye og hjelpsom. Han tar kontakt når jeg har lagt igjen beskjed og følger opp når jeg har hatt behov for det.

Han virker interessert og tar seg tid til å høre på hva jeg har av problemer og finner riktige løsninger.

Anbefales som fastlege

Kunnskapsrik og nøye. Flere i familien har samme oppfatning av ham som fastlege. Jeg har god erfaring med bruk av PasientSky i kommunikasjonen.