Sohail Aslam

Autorisasjon (2006)

Sohail Aslam er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sohail Aslam

Don't recommend

Visited this doctor several times for different situations and neither of them had a big attention from him. I always felt he just wanted to get over with you and send the next "client" in. All his "solutions" were very superficial and universal, without any test asked and no further sent to a specialist. I felt that if your Norwegian you will probably have a bigger attention from him.

Mitt på treet

Ofte forsinket. Timen går raskt, men får det viktigste gjort. Men følger dårlig opp. Har kunnskap, men bruker pc nesten hele tiden.

Vennlig,innsiktsfull, effektiv og oppdatert.

Etter 8 år med Dr Aslam er jeg fremdeles meget godt fornøyd. Dr Aslam er en lege som inngir til tillit. Han er innsiktsfull,oppdatert og fokusert i sitt arbeid. Er meget flink til å henvise sine pasienter til de beste alternativer. Klinikken har i tillegg flinke og hyggelige medarbeidere.

Dyktig og travel

Dyktig lege som er opptatt av å avslutte konsultasjonen så raskt som mulig. Du får svar på det du spør om, men ikke ufyldende, og uten tilleggsopplysninger.

Kompetent og empatisk

Fastlegesenter gir uttrykk som et vennlig og profesjonell flerkulturelt sted. Legene er unge, men meget kompetente og empatiske. Personalet på resepsjonen er alltid vennlige og imøtekommende. Er meget fornøyd med kompetanse og empati man møtes med. D-r Sohail anbefales. Man blir alltid møtt med vennlighet og kompetanse, personlig har alltid opplevd å bli sett og hørt, og å bli tatt på alvor med mine plager. Personalet på legekontorets laboratoriet har overrasket meg: har opplevelse fra før at jeg er "vanskelig" til å ta blodprøver på, og pleier å bli stukket mange ganger før "man treffer året", men hos laboranten fikk dette til med en gang ved siste legebesøket. Fikk også omfattende informasjon om måten man tar div.andre prøver. Som sagt anbefaler både leger og selve senteret. Er meget fornøyd og takknemlig.