Céline Renard

Autorisasjon (2010)

Céline Renard er en av 28 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Céline Renard

Ekstrem dårlig lege

Min opplevelse at denne legen er utrolig dårlig, føler meg hverken hørt elle sett. Hun har alltid dårlig tid, er veldig dårlig på å se tilbake på hva man har vært inne for tidligere. Det virker rett og slett som om hun sliter med å se sammenhenger. Jeg har nå byttet lege og er utrolig fornøyd med det. Legekontoret er stusselig og bemanningen er ikke imøtekommende og hyggelige når man kommer. Lurer man på noe kan man glemme å få et vanlig svar, her er det snakk om å være minst mulig behjelpelig i skranken

Lege som lytter og inngir tillit

Min erfaring er at hun er trygg og sikker i sin legegjerning. Hun svarer presist og tydelig på spørsmål og vurderinger og har vært god til dimensjonere medisiner i forhold til diagnose. Hun er god i norsk og forstår meg og er lett å forstå for meg.

Jeg kan anbefale Céline som fastlege!

Alt annet enn bra!

Hun sliter med å forstå og å uttrykke seg på muntlig norsk. Ordforrådet er svært begrenset og hun strever med å uttrykke seg på en måte som inngir tillit til henne som person og som lege. Fullstendig fremmed for nyanser i norsk språk.

Fremstår som forutinntatt på personer og sykdomsbilde. Utvikler tunnelsyn på et tidlig tidspunkt, basert på lite informasjon.

Virker grunnleggende usikker i sin utførelse av yrket. Prøver å skjule dette ved å opptre utpreget arrogant og påståelig.

Beste råd: Stay away!

Fantastisk Lege

Rask effektiv, tar altid tid til å stiller riktig diagnose, bedømmer ingen for levesett eller livsvalg. Helt super!

Dyktig lege. Stor tillit og god kommunikasjon.

Jeg opplever legen som svært fagelig dyktig, imøtekommende, interessert og høflig. Hun er flink til å forklare resulatater og diagnoser i sammenheng med symptomer på en forstålig måte samtidig som hun viser at hun kan det hun snakker om. Hun lytter godt, stiller spørsmål, tar meg alvorlig, og bruker god tid på å vurdere. Har ikke opplevd noe negativt eller noe hun kan gjøre bedre. Dette gjelder også de som tar blodprøvene. Flinke og hyggelige!

Det eneste negative er har ingenting med legen å gjøre. Har hatt en litt mindre hyggelig telefonsamtale med en resepsjonist èn gang (men det var før jeg fikk vite at en kan bestille time på nett så nå slipper jeg å ringe og det kan også hende at det ikke pleier å være sånn), og det kan ta litt tid før en kan få en time, hvis en ikke er veldig fleksibel.