Céline Renard

Legekontoret i Bussedalen

2010

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Legekontoret i Bussedalen
Kirkegata 11 3616 Kongsberg
Tlf: 32 77 08 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Céline Renard er en av 26 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Céline Renard

Ekstrem dårlig lege

Min opplevelse at denne legen er utrolig dårlig, føler meg hverken hørt elle sett. Hun har alltid dårlig tid, er veldig dårlig på å se tilbake på hva man har vært inne for tidligere. Det virker rett og slett som om hun sliter med å se sammenhenger. Jeg har nå byttet lege og er utrolig fornøyd med det. Legekontoret er stusselig og bemanningen er ikke imøtekommende og hyggelige når man kommer. Lurer man på noe kan man glemme å få et vanlig svar, her er det snakk om å være minst mulig behjelpelig i skranken

Lege som lytter og inngir tillit

Min erfaring er at hun er trygg og sikker i sin legegjerning. Hun svarer presist og tydelig på spørsmål og vurderinger og har vært god til dimensjonere medisiner i forhold til diagnose. Hun er god i norsk og forstår meg og er lett å forstå for meg.

Jeg kan anbefale Céline som fastlege!

Alt annet enn bra!

Hun sliter med å forstå og å uttrykke seg på muntlig norsk. Ordforrådet er svært begrenset og hun strever med å uttrykke seg på en måte som inngir tillit til henne som person og som lege. Fullstendig fremmed for nyanser i norsk språk.

Fremstår som forutinntatt på personer og sykdomsbilde. Utvikler tunnelsyn på et tidlig tidspunkt, basert på lite informasjon.

Virker grunnleggende usikker i sin utførelse av yrket. Prøver å skjule dette ved å opptre utpreget arrogant og påståelig.

Beste råd: Stay away!

Fantastisk Lege

Rask effektiv, tar altid tid til å stiller riktig diagnose, bedømmer ingen for levesett eller livsvalg. Helt super!

Dyktig lege. Stor tillit og god kommunikasjon.

Jeg opplever legen som svært fagelig dyktig, imøtekommende, interessert og høflig. Hun er flink til å forklare resulatater og diagnoser i sammenheng med symptomer på en forstålig måte samtidig som hun viser at hun kan det hun snakker om. Hun lytter godt, stiller spørsmål, tar meg alvorlig, og bruker god tid på å vurdere. Har ikke opplevd noe negativt eller noe hun kan gjøre bedre. Dette gjelder også de som tar blodprøvene. Flinke og hyggelige!

Det eneste negative er har ingenting med legen å gjøre. Har hatt en litt mindre hyggelig telefonsamtale med en resepsjonist èn gang (men det var før jeg fikk vite at en kan bestille time på nett så nå slipper jeg å ringe og det kan også hende at det ikke pleier å være sånn), og det kan ta litt tid før en kan få en time, hvis en ikke er veldig fleksibel.

Absoltt tillit til Dr. Renard

Jeg oppfatter Celine Renard som imøtekommende og interessert. Hun virker faglig dyktig, i den grad jeg som lekmann kan vurdere dette. Hun har inngitt meg med tillit ved det jeg oppfatter som grundighet og vilje til å konsultere andre om nødvendig. Reagerer raskt på prøveresultater som avviker fra normalen.
Dr. Renard forklarer godt sammenheng mellom symptom og sykdom og behandling.

Høffelig og nøyaktig

Synes Celine er høffelig og nøyaktig i sin jobb som lege, men føler at hun ikke har nok interesse for pasienten. Vanskelig å skape tillit, da det virker som hun vil bli fort ferdig.
Den største grunnen til at jeg byttet lege er pga de ansatte i resepsjonen! Opplevde omtrent å bli skjelt ut over telefon, av ei irritabel og stressa dame. Servicepersonell som skal snakke med mennesker i ulike sårbare situasjoner bør ikke skrike og være tydelig irritert på meg som pasient! Jeg har flere ganger observert eldre pasienter som blir oversett og ikke er blir møtt med respekt av personalet.

Dette var ikke helt bra

Fikk et bra første inntrykk men denne legen viste seg og være ganske så nedlatende og virket som hun misstrives i jobben sin og lar det gå utover passient. Dessuten så virket det som at hele legekontoret sliter med dårlig miljø.

Arrogant og nedlatende

Dessverre opplevde jeg denne legen som både arrogant og nedlatende. Norsken er ikke god nok, mangler viktige nyanser i språket. Altfor opptatt av blodprøver, men ikke de faktiske sykdomssymptomer. Jeg bytter nå til annen lege.

Meget bra, grundig, imøtekommende og høflig

Hun er grundig spør mye, imøtekommende og høflig.
Veldig flink og har genuin interesse for sine pasienter.

Lite tillitsvekkende

Hun kan hjelpe hvis en vet hva som er galt. I motsatt tilfelle virker hun lite faglig dyktig og jeg følte meg ikke godt ivaretatt.
Enig med en tidligere vurdering om at hun raskt er ute med den moralske pekefingeren, og det føles ganske ubehagellig.
Føler ikke at jeg kunne ha bedt henne om hjelp i vanskelige situasjoner, og jeg bytter derfor nå lege.

Lyttende, faglig konkret og rådgivende

Første gang jeg har opplevd en lege som var både imøtekommende, viste forståelse og var lyttende. Deretter med faglig tyngde, forklarte og rådgav meg som pasient, samt fulgte opp med ny time. Helt fantastisk !

Litt arrogant

Er raskt ute med den moralske pekefingeren. Lite behjelpelig med enkle problemer. Hvis du trenger en lege som forteller deg alt du vet fra før, samt vil gi deg resept på noe du har prøvd før og eksplisitt sagt ikke virker, ja da kan du forvente at hun likevel ikke hører på deg.

Hun er ikke spesielt hyggelig heller, herunder håndhilser ikke ved første møte.

Meget dyktig lege

Veldig hyggelig og lyttende lege. En person jeg lett fikk tillit til.
Meget grundig og interessert.

Grundig, effektiv og interessert

Positivt bytte av fastlege ( var fornøyd før, også). Veldig hyggelig og lyttende lege. En person jeg lett får tillit til.
Virker grundig og interessert.