Céline Renard

Autorisasjon (2010)

Céline Renard er en av 28 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Céline Renard

Meget dyktig lege

Grundig. Faglig dyktig, samvittighetsfull, tar ansvar, følger opp godt, stoler på henne, stort sett presis, slipper å vente. Samtidig fleksibel i situasjoner som krever det.

Veldig dyktig lege

Har hatt Celine som fastlege siden Dag Bjørndalen ble pensjonist. Følte meg veldig godt mottatt og ivaretatt fra første møte. Dette har bare fortsatt, hun stiller de rette spørsmål direkte som jeg liker. Hun følger opp hver gang det er noe og gir tilbakemelding på mail eller tlf. Sender deg videre til eksperter ved behov. Veldig fornøyd og anbefaler henne. Rett og slett en dyktig lege som gjør det hun skal.

Nedlatende og ikke egnet for barn

Veldig direkte og ufølsom væremåte, får forelder og barn til å føle seg i veien/utrygg.

Måtte kontakte legen igjen etter en legesjekk av barn da jeg var usikker på varighet på antibiotikakur til barn med øyekatarr som overhode ikke ønsket å ta medisin. Fikk beskjed om at det stod tydelig på resepten (noe det ikke gjør) og at her var det bare å bruke makt, for vi var vel sterkere enn barnet vårt på 2. Så her er det tydeligvis bare å svimeslå datteren min for å få opp øyelokket og smøre på salve.

Får to stjerner istedenfor én siden hun faktisk skrev ut resept.

Burde ikke jobbe med mennesker i sårbare situasjoner.

Hun brukte forresten over tre timer på å svare resepsjonisten på henvendelsen min den dagen.

Føler lite trygghet og er veldig ukonfeltabel pga hennes være måte

Hun får både barn og foreldre til å føler seg utrygge,Har kommet med påstander og hatt en spesiell oppførsel i møter,også sagt ting som ikke en lege burde si.Er veldig misfornøyd og skuffet, når man har en sykdom skal man slippe å kjempe mot fastlegen sin,

I feil yrke

Veldig usympatisk. Behandler pasient på en uprofesjonell måte. Jeg følte meg ikke godt ivaretatt. Hun viste ingen interesse for å lytte eller å ta situasjonen på en seriøs måte.