Céline Renard

Kirkegata 11 3616 Kongsberg
Céline Renard er en av 26 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Céline Renard

Fantastisk Lege

Rask effektiv, tar altid tid til å stiller riktig diagnose, bedømmer ingen for levesett eller livsvalg. Helt super!

Dyktig lege. Stor tillit og god kommunikasjon.

Jeg opplever legen som svært fagelig dyktig, imøtekommende, interessert og høflig. Hun er flink til å forklare resulatater og diagnoser i sammenheng med symptomer på en forstålig måte samtidig som hun viser at hun kan det hun snakker om. Hun lytter godt, stiller spørsmål, tar meg alvorlig, og bruker god tid på å vurdere. Har ikke opplevd noe negativt eller noe hun kan gjøre bedre. Dette gjelder også de som tar blodprøvene. Flinke og hyggelige!

Det eneste negative er har ingenting med legen å gjøre. Har hatt en litt mindre hyggelig telefonsamtale med en resepsjonist èn gang (men det var før jeg fikk vite at en kan bestille time på nett så nå slipper jeg å ringe og det kan også hende at det ikke pleier å være sånn), og det kan ta litt tid før en kan få en time, hvis en ikke er veldig fleksibel.

Absoltt tillit til Dr. Renard

Jeg oppfatter Celine Renard som imøtekommende og interessert. Hun virker faglig dyktig, i den grad jeg som lekmann kan vurdere dette. Hun har inngitt meg med tillit ved det jeg oppfatter som grundighet og vilje til å konsultere andre om nødvendig. Reagerer raskt på prøveresultater som avviker fra normalen.
Dr. Renard forklarer godt sammenheng mellom symptom og sykdom og behandling.

Høffelig og nøyaktig

Synes Celine er høffelig og nøyaktig i sin jobb som lege, men føler at hun ikke har nok interesse for pasienten. Vanskelig å skape tillit, da det virker som hun vil bli fort ferdig.
Den største grunnen til at jeg byttet lege er pga de ansatte i resepsjonen! Opplevde omtrent å bli skjelt ut over telefon, av ei irritabel og stressa dame. Servicepersonell som skal snakke med mennesker i ulike sårbare situasjoner bør ikke skrike og være tydelig irritert på meg som pasient! Jeg har flere ganger observert eldre pasienter som blir oversett og ikke er blir møtt med respekt av personalet.

Dette var ikke helt bra

Fikk et bra første inntrykk men denne legen viste seg og være ganske så nedlatende og virket som hun misstrives i jobben sin og lar det gå utover passient. Dessuten så virket det som at hele legekontoret sliter med dårlig miljø.