Gunn Marit Stenseth Daaland

Stadionveien 21 4632 Kristiansand S
Gunn Marit Stenseth Daaland er en av 85 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Gunn Marit Stenseth Daaland

Varm og dyktig

Gunn Marit er en lege som møter deg med øyekontakt og et smil. Hun lytter til det som blir sagt. Hun tar meg på alvor og spør meg alltid om "er det noe mer du tenker på". Aldri har jeg følt at hun stresser over å bli raskt ferdig. Hun viser faglig dyktighet og hun forklarer gjerne.
Meget fornøyd av å ha fått henne etter å fått legeskrekk av min forrige lege, har nå ikke skrekk for legebesøk lengre. I tillegg har hun på det nye legesenteret fått pasientsky som gjør at en ser alle ledige timer noe som er prima i planlegging. Der sender hun gjerne lange meldinger og svar på prøver etc :)

Trygg og imøtekommende

En fantastisk lege varm og veldig imøtekommende faglig dyktig .man føler seg virkelig sett og hørt 😊omsorgsfull og veldig varmt og godt medmenneske . Verdens beste lege ❤️Kan virkelig anbefale henne !! 😊

Fantastisk lege!

Gunn Marit er en dyktig og imøtekommende lege som alltid tar seg grundig tid til at svare på spørsmål og undersøker alltid om det er noe hun er usikker på.

Kan kun anbefales!

Belærende og lite interessert.

Jeg opplevde denne legen lite hyggelig å snakke med. Hun var belærende og hadde en "ovenfra og ned" måte og kommunisere på. Husket ingenting om mine tidligere besøk hos henne, og spurte om det samme hver gang jeg var der. Har byttet fastlege !

Veldig fornøyd

Hun er en veldig kompetent lege som tar seg tid til pasientene. Hun er effektiv - som man må være med så mange pasienter, men jeg føler meg veldig godt ivaretatt for det om. En veldig dyktig lege.