Gunn Marit Stenseth Daaland

Autorisasjon (2005)

Sør Arena Legesenter DA Telefonnummer38 12 30 2038 12 30 ...
Stadionveien 21 4632 Kristiansand S
Gunn Marit Stenseth Daaland er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Gunn Marit Stenseth Daaland

Beste legen jeg har hatt

Hun er utrolig imøtekommende og løsningsorientert. Vært min fastlege i 5 år og har følt meg veldig ivaretatt. Rask med å sende henvisninger og følger opp på alt som må følges opp. Virker genuint interessert i deg når du kommer inn på kontoret, spør alltid om det er noe mer og er flink til å se deg. Trygg og god. Anbefaler henne på det sterkeste.

Fantastisk lege

Føler meg trygg og god ivaretatt. Veldig hyggelig og dyktige lege. Godt kompetent og gir god råd og godt veiledning. Behandling og alt annet er på topp.

Beste legen jeg har hatt

Anbefales på det sterkeste! Hyggelig å prate med. Lytter godt. Sender kjapt henvisning. Gir god behandling.

Varm og dyktig

Gunn Marit er en lege som møter deg med øyekontakt og et smil. Hun lytter til det som blir sagt. Hun tar meg på alvor og spør meg alltid om "er det noe mer du tenker på". Aldri har jeg følt at hun stresser over å bli raskt ferdig. Hun viser faglig dyktighet og hun forklarer gjerne.
Meget fornøyd av å ha fått henne etter å fått legeskrekk av min forrige lege, har nå ikke skrekk for legebesøk lengre. I tillegg har hun på det nye legesenteret fått pasientsky som gjør at en ser alle ledige timer noe som er prima i planlegging. Der sender hun gjerne lange meldinger og svar på prøver etc :)

Trygg og imøtekommende

En fantastisk lege varm og veldig imøtekommende faglig dyktig .man føler seg virkelig sett og hørt 😊omsorgsfull og veldig varmt og godt medmenneske . Verdens beste lege ❤️Kan virkelig anbefale henne !! 😊