Martin Skrove

Autorisasjon (2011)

Martin Skrove er en av 33 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Martin Skrove

min nye fastlege

Jeg ønsker min gamle tilbake - virket ikke som legen var videre opptatt av pasienten - gjorde ikke noe forsøk på å bli kjent med meg.

Flink, forståelsesfull og punktlig

Har flyttet mye rundt og har hatt en liten håndfull fastleger, men Martin Skrove er i en egen klasse. Service, humør, hjelpsomhet og forståelse. Her får du hele pakka. Aldri ventet på time, rask med resept. Er effektiv under konsultasjon, men følte aldri at han hadde det travelt.

Flink og effektiv!

Legen virker meget kunnskapsrik og har alltid vært flink i å stille diagnoser hva meg angår! Legen avløste min tidligere fastlege som gikk av med pensjon, og jeg er meget fornøyd!

Fantastisk lege

Utrolig dyktig, rolig, omgjengelig og faglig sterk lege. Tar seg god tid med pasintene. Er flink til å sette seg inn i anamnese og sykehistorie. Greier å sende hendvisninger

Dyktig lege

Skrove var en etterlengtet lege ved Eide legesenter. Dyktig og tok problemer på alvor. Han fikk vikar for seg, Tora. Hun viste lite forståelse og interesse for oss som pasienter. Byttet fastlege da Skrove dessverre ikke kom tilbake. Men han kan anbefales👍