Martin Skrove

Legekontoret Molde Brygge AS

2011

Legekontoret Molde Brygge AS Telefonnummer71 24 94 6071 24 94 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Julsundvegen 2 6412 Molde
Martin Skrove er en av 28 fastleger i Molde

Siste vurderinger av Martin Skrove

Dyktig lege

Skrove var en etterlengtet lege ved Eide legesenter. Dyktig og tok problemer på alvor. Han fikk vikar for seg, Tora. Hun viste lite forståelse og interesse for oss som pasienter. Byttet fastlege da Skrove dessverre ikke kom tilbake. Men han kan anbefales👍

Veldig fornøyd!

I Martin Skroves fravær fikk jeg behandling av hans vikar, Tora. Jeg ble tatt godt i mot, og hun var profesjonell, selv om det bare var noe pjask som var grunnlaget for mitt besøk. Det er ikke ofte jeg besøker legen, men det ble tross alt en positiv opplevelse. På grunn av geografiske utfordringer må jeg bytte til en lege nærmere hjemmet, men om jeg flytter tilbake er Tora/Martin mitt førstevalg.

Utmerket

Tora Melin Olsen Heggvik, som er Martin Skrove sin vikar har vært veldig forståelsesfull og støttende. Ho har tatt meg seriøst fra første dag, ho har gjort hva som er mulig å gjøre for min del. I møte med NAV, har ho støttet meg fult ut. Jeg kunne ikke fått en bedre vikar.

Dårlig vikar!

Skrove var den beste legen ! Men så fikk han vikar m navnet Tora !! Jeg fikk sjokk da jeg kom til henne. Noe så arrogant, selvopptatt dame! Eier ikke empati i det hele tatt. Sitter å taster på data uten å snakke . Jeg har en sykdom som krever mye,ble ikke verken hørt eller fikk hjelp! Må inn til henne uansett selv om det er dokumenter hva du trenger . Ikke fikk jeg sykemelding heller når jeg var " helt på felgen" hun bare satt der å kikket på dataen sin! Så derfor så jeg ingen annen mulighet enn å bare bytte fastlege.

Elendig vikar

Han har en kvinnelig vikar ved navn Tora for øyeblikket, som jeg dessverre opplever som vanskelig og utilnærmelig. Jeg har aldri før hos en lege opplevd en så arrogant og nedlatende holdning.

Hun krever i tillegg at man kommer inn til time for absolutt alt, selv om det er dokumentert og kronisk.

Hun lot meg ikke velge sykehus, noe jeg har rett til, som i tillegg førte til mye ekstraarbeid og kjøring.

Hun er dårlig på å kommunisere og kan sitte å trykke på tastaturet sitt i en liten evighet uten å si noe om hva hun noterer. Det er dessverre slik at jeg ser meg nødt til å bytte fastlege pga henne.