Just Martin Aaserud

Tlf: 23 25 44 44 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Just Martin Aaserud er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Just Martin Aaserud

Klok og vennlig

Har hatt Just Aaserud som lege hele livet. Jeg har alltid hatt mulighet til å komme med store og små spørsmål. Jeg får alltid ærlige tilbakemeldinger, men på en proff og god måte. Han er alt en trenger av en fastlege - pluss mer.

BESTE fastlegen !!

Jeg er så sinnsykt fornøyd med min fastlege, jeg kunne ik bedt om en bedre fastlege,.. jeg har vært innom veldig ofte med tanke på skade på skulder som jeg har hatt over flere år, og da jeg ville bli henvist til spesialist ang en nese operasjon, tok det meg maks 1 uke så fikk jeg time. en lege som lytter og virkelig tar vare på pasientene sine.. jeg vil anbefale Just M aaserus til alle, for dette er en virkelig helt fantastisk fastlege. vil aldri bytte, selvom jeg bor på andre siden av byen!

minus: En av de som sitter i skranken som tar i mot telefoner osv, er som regel veldig sur og irritererer seg over veldig mye, også er hun veldig uhøfelig.

Just Aaserud har vært min lege siden han åpnet praksisen på Smestad i 1982.
Han er en sympatisk, lyttende og engasjert lege som utøver stor empati for om sine pasienter.

Nesten så jeg gråter litt...

Just har vært den faste legen min fra jeg var ca 4 år. Er nå over 40 og han har fulgt meg og familien hele veien. Han er alltid rolig og hjelpsom, uansett hvor mange som sitter på venterommet. Bor nå på andre siden av byen og har akkurat fått ny fastlege. Syns det blir rart å måtte gå til noen andre, men sånn er det.

Tusen takk for hjelpen jeg og mine barn har fått! Kommer til å savne Smestad Legesenter og alle som jobber der.

Den beste legen jeg noensinne har hatt

Det er temmelig mye som feiler seg så jeg har omtrent klippekort hos legen. Siden jeg har bodd litt forskjellige steder har jeg også hatt litt forskjellige leger og Aaserud vinner overlegent på den fronten.
Han er rolig og lyttende og man føler virkelig at han tar en på alvor. Oppfølgingen er grundig og han henviser til spesialist dersom han ikke selv kan hjelpe.
Det kan av og til ta litt tid å få time - men er det akutt så slipper man stort sett raskt til. Alle jeg ellers har vært i kontakt med på legesenteret er vennlige og profesjonelle.

Norges beste fastlege!

Just har vært min og min families fastlege siden før fastegeordningen ble innført. Jeg kommer ALDRI til å bytte, selv om jeg bor på den andre siden av byen. Just har vært med oss igjennom mange svært tøffe tak. Han har støttet oss, funnet løsninger, manøvrert oss igjennom kompliserte utredninger og hele tiden hatt oss som helt menneske i fokus. Aldri har jeg vært hos bedre lege, og jeg har i en periode på 5 år benyttet lege mye - jeg var langtidssykemeldt og måtte benytte legevakt en del ganger utenom kontortid (ikke rus/prykriatrirelatert). Den legen som finner løsninger er Just. Den legen som har tid til deg er Just. Selv om du noen ganger må vente litt for å komme inn til time og han er forsinket, så tar han seg tid til deg. Han forstår også viktigheten av pasientsamtalen, hvordan den er med på å skape et helt bilde av situasjonen, så han har alltid tid til å snakke om hvordan jeg faktisk HAR det akkurat nå.
Han er vanskelig å få som fastlege fordi ingen vil bytte han vekk, men skulle du få muligheten til å få han som din fastlege så har du vunnet i Lotto!

Den beste legen jeg har hatt

Han er en super lege. Han lytter og tar deg seriøst. Liker fyren rett og slett

Dyktig diagnostiker med solid bedside manners

Just har vært lege for min familie siden vi flyttet til Smestad for snart tretti år siden. Han har fulgt oss gjennom alle våre lidelser, store som små, og alltid vært god å ha.

Han har alltid tid til deg, og er tilstede i øyeblikket.

Det eneste jeg har å utsette, er at han kan være vanskelig å få time hos, så dersom du trenger en legetime, er det lurt å vært tidlig ute. Er det akutt får du uansett time på dagen.

Super lege

Just Aaserud er en usedvanlig hyggelig, nøye og flink lege. Han tar vennlig i mot sine pasienter, opptrer rolig og tillitsfullt, er engasjert og viser innlevelse.
kan anbefales på det varmeste.

Finnes ikke bedre lege...

Jeg har brukt Just siden 94/95. Og alltid blitt godt ivaretatt. Han er faglig dyktig og utstråler en ro og trygghet få har. Jeg har prøvd noen andre leger opp gjennom etter hvert som jeg har flyttet rundt, men ingen er som han så jeg kommer alltid tilbake og har nå gitt opp å finne en annen. Selv om jeg har flyttet til Vestfold så har jeg valgt å beholde han som min fastlege. At jeg gidder å reise så langt for å komme til legen sier sitt om han :)

DYKTIG PÅLITELIG FLINK OG IKKE MINST HYGGELIG

ETTER OVER 25 ÅR PÅ SMEDSTAD LEGESENTER HAR JEG ALDRI OPPLEVD IKKE Å FÅ HJELP ELLER BLI TATT GODT VARE PÅ .ALLE SAMMEN ER ET UTROLIG GODT TEAM

Fantastisk faglig dyktig lege - dedikert, lyttende og en god rådgiver.

Anbefaler ham til alle jeg kjenner!
Faglig dyktig, tydelig og formidler sin kunnskap på en forståelig måte. Takk gode Just for at det finnes fastleger som deg som setter pasienten i fokus og holder så høyt kunnskapsnivå på så mange felt. Du klarer å formidle din kunnskap på en omsorgsfull måte.

En meget god lege.

Har hatt Just siden han kom Smestad Og etter den gangen er hele familien under hans vinger. Med hell. En vi stoler fullt og helt på !!!

Jeg er glad jeg har Just som fastlege

Interessert, hyggelig, dyktig, dedikert og tar seg tid.

Den beste!

Aaserud er en utrolig god lege som jeg og tidligere hele familien min har hatt som lege helt siden han begynte på Smestad legesenter-ca 30 år tror jeg! Ville aldri byttet selv om jeg nå bor på andre siden av byen. Ja, de har mange pasienter og ofte lang ventetid, men jeg synes Marie og co er flinke til å prioritere slik at man kommer fort inn når det faktisk trengs!
Aaserud er lyttende og trygg og får en ikke til å føle seg som om man kommer med for små/dumme problemer. Men han er heldigvis ikke den som prakker piller og antibiotika på alt og alle!
Utrolig flink og han fortjener virkelig all skryt han får på denne siden her-håper han leser det en vakker dag!

Veldig flink og tillitsvekkende lege

Jeg har hatt Just siden jeg var lite barn, og han har alltid hjulpet meg, enten det er fysiske eller psykiske plager. Han er en veldig dyktig lege, og en lun og god person som jeg stoler veldig på.

Tillitsfull og sympatisk

Jeg har hatt Just som lege siden jeg var barn og har bare positive opplevelser. Han er sympatisk, tillitsfull og jeg føler alltid at han virkelig bryr seg.

Dyktig og proffesjonell

Fantastisk lege som tar deg på alvor, har gått til han i 28 år!

Kunne ikke levd livet uten

Du kan ikke få en bedre lege!

Denne mannen er så profesjonell og ordentlig som over hele hodet mulig. Uansett tilstand vil du kunne få hjelp. Han er enkel å få kontakt med og legesenteret er rent og meget pent.

Kan bli litt kø og forsinkelser, rundt et kvarter, men da kan du bare kose deg men tv og nye blader/magasiner.

Flink og utrolig kompetent lege.

Har hatt Just som lege siden jeg var barn og kommer ikke til å endre lege. Just er flink til å sette seg inn i din situasjon og er meget dyktig. Andre leger jeg har vært hos behandler deg som en kølapp og virker ikke veldig interessert i sine pasienters helse. Just har en varm personlighet å bryr seg om sine pasienter.

Dessverre virker det som Smestad Legesenter har for mange pasienter på sine lister da det er utrolig vanskelig å få en time på kort varsel. Ofte må man vente to til tre uker før du får time. Dette betyr da at man enten er død eller frisk igjen før datoen har kommet.