Just Martin Aaserud

Smestad

Autorisasjon (1982)

Smestad Telefonnummer23 25 44 4423 25 44 ...
Sørkedalsveien 90b 0377 Oslo
Just Martin Aaserud er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Just Martin Aaserud

Godt ivaretatt

Har hatt Aasterud som fastlege i ca. 30 år, og er veldig fornøyd. Har alltid følt tryggheten og støtten han gir meg.

Åpenhjertlig og lyttende/interessert.

Har hatt Just som fastlege i 40 år, og han tilfredstiller alle behov. Noe småplukk, men det er innafor. Deilig med en lege som husker meg og mitt (forberedt) og som tar seg tid til et element av «prat», tom en god historie!
Trygg!!

Beste fastlegen

Har hatt Just som fastlege i 7 år og jeg har bare positivt og si om han. Han er super dyktig faglig, og en som lytter og forstår. Har nå flyttet til andre siden av Smestad, men valgt og fortsatt beholde han som fastlege.

Dyktig og ivaretakende

Vært min fastlege i 33 år. Har full tiltro til han. Slurver aldri, men er grundig og tar seg god tid.

Bra leger, elendig serviceinnstilling på øvrige ansatte

Åpningstid på tlf på dette legesenteret er 8 - 11 og 13-14. Ja, de har alternativer som SMS, men jeg tillot meg å klage på dette skriftlig.

Dagen etter, da jeg har time, blir jeg irettesatt av resepsjonsdama. Med 39 i feber, skulle hun diskutere alternativer til telefon med meg - med det jeg oppfattet som nedlatende tone.

Det skal også nevnes at samme vedkommende tidligere har avvist min mor da hun hadde infeksjon i øyet.

Legene er bra, men det virker som om de har gitt resepsjonistene for mye makt, og ikke takler kritiske tilbakemeldinger.

Ender nok med bytte av fastlege for meg. Synd.