Just Martin Aaserud

Smestad

Autorisasjon (1982)

Smestad Telefonnummer23 25 44 4423 25 44 ...
Sørkedalsveien 90b 0377 Oslo
Just Martin Aaserud er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Just Martin Aaserud

Beste fastlegen

Har hatt Just som fastlege i 7 år og jeg har bare positivt og si om han. Han er super dyktig faglig, og en som lytter og forstår. Har nå flyttet til andre siden av Smestad, men valgt og fortsatt beholde han som fastlege.

Dyktig og ivaretakende

Vært min fastlege i 33 år. Har full tiltro til han. Slurver aldri, men er grundig og tar seg god tid.

Trygg og rolig

Solid og trygg lege, over gjennomsnitt interessert og empatisk. Stort sett meget fornøyd.
Hadde ønsket meg en noe lettere tilgang for raskt spørsmål.

Bra leger, elendig serviceinnstilling på øvrige ansatte

Åpningstid på tlf på dette legesenteret er 8 - 11 og 13-14. Ja, de har alternativer som SMS, men jeg tillot meg å klage på dette skriftlig.

Dagen etter, da jeg har time, blir jeg irettesatt av resepsjonsdama. Med 39 i feber, skulle hun diskutere alternativer til telefon med meg - med det jeg oppfattet som nedlatende tone.

Det skal også nevnes at samme vedkommende tidligere har avvist min mor da hun hadde infeksjon i øyet.

Legene er bra, men det virker som om de har gitt resepsjonistene for mye makt, og ikke takler kritiske tilbakemeldinger.

Ender nok med bytte av fastlege for meg. Synd.

Klok og vennlig

Har hatt Just Aaserud som lege hele livet. Jeg har alltid hatt mulighet til å komme med store og små spørsmål. Jeg får alltid ærlige tilbakemeldinger, men på en proff og god måte. Han er alt en trenger av en fastlege - pluss mer.