Just Martin Aaserud

Sørkedalsveien 90b 0377 Oslo
Just Martin Aaserud er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Just Martin Aaserud

BESTE fastlegen !!

Jeg er så sinnsykt fornøyd med min fastlege, jeg kunne ik bedt om en bedre fastlege,.. jeg har vært innom veldig ofte med tanke på skade på skulder som jeg har hatt over flere år, og da jeg ville bli henvist til spesialist ang en nese operasjon, tok det meg maks 1 uke så fikk jeg time. en lege som lytter og virkelig tar vare på pasientene sine.. jeg vil anbefale Just M aaserus til alle, for dette er en virkelig helt fantastisk fastlege. vil aldri bytte, selvom jeg bor på andre siden av byen!

minus: En av de som sitter i skranken som tar i mot telefoner osv, er som regel veldig sur og irritererer seg over veldig mye, også er hun veldig uhøfelig.

Just Aaserud har vært min lege siden han åpnet praksisen på Smestad i 1982.
Han er en sympatisk, lyttende og engasjert lege som utøver stor empati for om sine pasienter.

Nesten så jeg gråter litt...

Just har vært den faste legen min fra jeg var ca 4 år. Er nå over 40 og han har fulgt meg og familien hele veien. Han er alltid rolig og hjelpsom, uansett hvor mange som sitter på venterommet. Bor nå på andre siden av byen og har akkurat fått ny fastlege. Syns det blir rart å måtte gå til noen andre, men sånn er det.

Tusen takk for hjelpen jeg og mine barn har fått! Kommer til å savne Smestad Legesenter og alle som jobber der.

Den beste legen jeg noensinne har hatt

Det er temmelig mye som feiler seg så jeg har omtrent klippekort hos legen. Siden jeg har bodd litt forskjellige steder har jeg også hatt litt forskjellige leger og Aaserud vinner overlegent på den fronten.
Han er rolig og lyttende og man føler virkelig at han tar en på alvor. Oppfølgingen er grundig og han henviser til spesialist dersom han ikke selv kan hjelpe.
Det kan av og til ta litt tid å få time - men er det akutt så slipper man stort sett raskt til. Alle jeg ellers har vært i kontakt med på legesenteret er vennlige og profesjonelle.

Norges beste fastlege!

Just har vært min og min families fastlege siden før fastegeordningen ble innført. Jeg kommer ALDRI til å bytte, selv om jeg bor på den andre siden av byen. Just har vært med oss igjennom mange svært tøffe tak. Han har støttet oss, funnet løsninger, manøvrert oss igjennom kompliserte utredninger og hele tiden hatt oss som helt menneske i fokus. Aldri har jeg vært hos bedre lege, og jeg har i en periode på 5 år benyttet lege mye - jeg var langtidssykemeldt og måtte benytte legevakt en del ganger utenom kontortid (ikke rus/prykriatrirelatert). Den legen som finner løsninger er Just. Den legen som har tid til deg er Just. Selv om du noen ganger må vente litt for å komme inn til time og han er forsinket, så tar han seg tid til deg. Han forstår også viktigheten av pasientsamtalen, hvordan den er med på å skape et helt bilde av situasjonen, så han har alltid tid til å snakke om hvordan jeg faktisk HAR det akkurat nå.
Han er vanskelig å få som fastlege fordi ingen vil bytte han vekk, men skulle du få muligheten til å få han som din fastlege så har du vunnet i Lotto!