Just Martin Aaserud

Smestad Legesenter AS

1982

Smestad Legesenter AS Telefonnummer23 25 44 4423 25 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sørkedalsveien 90b 0377 Oslo
Just Martin Aaserud er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Just Martin Aaserud

Trygg og rolig

Solid og trygg lege, over gjennomsnitt interessert og empatisk. Stort sett meget fornøyd.
Hadde ønsket meg en noe lettere tilgang for raskt spørsmål.

Bra leger, elendig serviceinnstilling på øvrige ansatte

Åpningstid på tlf på dette legesenteret er 8 - 11 og 13-14. Ja, de har alternativer som SMS, men jeg tillot meg å klage på dette skriftlig.

Dagen etter, da jeg har time, blir jeg irettesatt av resepsjonsdama. Med 39 i feber, skulle hun diskutere alternativer til telefon med meg - med det jeg oppfattet som nedlatende tone.

Det skal også nevnes at samme vedkommende tidligere har avvist min mor da hun hadde infeksjon i øyet.

Legene er bra, men det virker som om de har gitt resepsjonistene for mye makt, og ikke takler kritiske tilbakemeldinger.

Ender nok med bytte av fastlege for meg. Synd.

Klok og vennlig

Har hatt Just Aaserud som lege hele livet. Jeg har alltid hatt mulighet til å komme med store og små spørsmål. Jeg får alltid ærlige tilbakemeldinger, men på en proff og god måte. Han er alt en trenger av en fastlege - pluss mer.

BESTE fastlegen !!

Jeg er så sinnsykt fornøyd med min fastlege, jeg kunne ik bedt om en bedre fastlege,.. jeg har vært innom veldig ofte med tanke på skade på skulder som jeg har hatt over flere år, og da jeg ville bli henvist til spesialist ang en nese operasjon, tok det meg maks 1 uke så fikk jeg time. en lege som lytter og virkelig tar vare på pasientene sine.. jeg vil anbefale Just M aaserus til alle, for dette er en virkelig helt fantastisk fastlege. vil aldri bytte, selvom jeg bor på andre siden av byen!

minus: En av de som sitter i skranken som tar i mot telefoner osv, er som regel veldig sur og irritererer seg over veldig mye, også er hun veldig uhøfelig.

Just Aaserud har vært min lege siden han åpnet praksisen på Smestad i 1982.
Han er en sympatisk, lyttende og engasjert lege som utøver stor empati for om sine pasienter.