Just Martin Aaserud

Sørkedalsveien 90b 0377 Oslo
Just Martin Aaserud er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Just Martin Aaserud

Klok og vennlig

Har hatt Just Aaserud som lege hele livet. Jeg har alltid hatt mulighet til å komme med store og små spørsmål. Jeg får alltid ærlige tilbakemeldinger, men på en proff og god måte. Han er alt en trenger av en fastlege - pluss mer.

BESTE fastlegen !!

Jeg er så sinnsykt fornøyd med min fastlege, jeg kunne ik bedt om en bedre fastlege,.. jeg har vært innom veldig ofte med tanke på skade på skulder som jeg har hatt over flere år, og da jeg ville bli henvist til spesialist ang en nese operasjon, tok det meg maks 1 uke så fikk jeg time. en lege som lytter og virkelig tar vare på pasientene sine.. jeg vil anbefale Just M aaserus til alle, for dette er en virkelig helt fantastisk fastlege. vil aldri bytte, selvom jeg bor på andre siden av byen!

minus: En av de som sitter i skranken som tar i mot telefoner osv, er som regel veldig sur og irritererer seg over veldig mye, også er hun veldig uhøfelig.

Just Aaserud har vært min lege siden han åpnet praksisen på Smestad i 1982.
Han er en sympatisk, lyttende og engasjert lege som utøver stor empati for om sine pasienter.

Nesten så jeg gråter litt...

Just har vært den faste legen min fra jeg var ca 4 år. Er nå over 40 og han har fulgt meg og familien hele veien. Han er alltid rolig og hjelpsom, uansett hvor mange som sitter på venterommet. Bor nå på andre siden av byen og har akkurat fått ny fastlege. Syns det blir rart å måtte gå til noen andre, men sånn er det.

Tusen takk for hjelpen jeg og mine barn har fått! Kommer til å savne Smestad Legesenter og alle som jobber der.

Den beste legen jeg noensinne har hatt

Det er temmelig mye som feiler seg så jeg har omtrent klippekort hos legen. Siden jeg har bodd litt forskjellige steder har jeg også hatt litt forskjellige leger og Aaserud vinner overlegent på den fronten.
Han er rolig og lyttende og man føler virkelig at han tar en på alvor. Oppfølgingen er grundig og han henviser til spesialist dersom han ikke selv kan hjelpe.
Det kan av og til ta litt tid å få time - men er det akutt så slipper man stort sett raskt til. Alle jeg ellers har vært i kontakt med på legesenteret er vennlige og profesjonelle.