Lars Fredrik Gjelstad

Autorisasjon (2011)

Grevens Legekontor DA Telefonnummer33 31 94 5533 31 94 ...
Grev Wedels gate 10 3111 Tønsberg
Lars Fredrik Gjelstad er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Lars Fredrik Gjelstad

Tar seg tid

Blir sett og setter seg inn i diagnose og situasjon. Tar tak i problem og undersøker videre. Bare positiv opplevelse både hos fastlegen og turnuslege.

Sjeldent time hos han, men dyktig

Når jeg først hadde time, fikk jeg nesten hver gang time hos en vikar. Så han veldig sjeldent. Når jeg først hadde time hos han er han veldig flink, rolig og lytter.
Når det gjelder selve legekontorer med sekretær og noen legesekretærer er de helt håpløse. Ofte veldig nedlatende i telefon. Har vært mange episoder hvor jeg har tatt blodprøve og de IKKE har spritet av først!! Dette er ikke akseptabelt.

Uinteressert, om han i det hele tatt er der.

Stort sett aldri til stede. Ender hos stedfortreder, turnuslege etc. Om han er der, er han stort sett uinteressert, og vil vanligvis "se mer på det neste gang"

Det hjelper ikke at det er 45 minutter ventetid på telefonen når man skal prøve å få seg en sykemelding.

Forståelsesfull, profesjonell og trivelig lege

Jeg er superfornøyd med Gjelstad og har vært det fra dag en. Veldig imøtekommende og profesjonell. Både jeg og min samboer er veldig fornøyd. Hadde han som barnelege på helsestasjonen en periode og også der var vi veldig fornøyd. Anbefales på det sterkeste.
Jeg vil legge til at vi også er fornøyd med alle damene på kontoret. Blir alltid møtt med et smil og har aldri hatt en negativ opplevelse med noen av dem!

Delte meninger

Sliter med å stole på han, føler ikke han har særlig forståelse for mine psykiske problemer. Veldig vanskelig å få tak i, får dom regel en vikar. Når jeg endelig har han, så føler jeg meg ikke forstått eller at jeg blir tatt alvorlig.