Martin Eikrem

Åkra Legesenter AS

2009

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Åkra Legesenter AS
Engveien 2 4270 Åkrehamn
Tlf: 52 84 50 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Martin Eikrem er en av 26 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Martin Eikrem

En lege som kan sitt

Martin er en veldig dyktig lege som kan jobben sin. Han gir gode råd og er flink med oppfølging i ettertid.

Den dyktigeste legen jeg har hatt.

Martin er en veldig dyktig lege som tar seg tid til pasientene, og ikke minst er flinkt til og sende folk videre til spesialister om det er noe han har mistanke om.
Ellers er han altid i godt humør selv om ikke min dag er den beste altid får han alikevel meg i godt humør og til og se lyst på dagen.

Fantastisk lege!

En fantastisk flink og lyttende lege som tar seg tid til sine pasienter! Beste legen jeg har vært hos!

Dyktig lege

Har alltid møtt forståelse og empati hos denne legen. Han hører på hva du sier og har ikke problem med å sende deg videre til spesialist. Anbefales!

Dårlig lege for rusavhengige !!

Han lytter ikke og tar opp sine egne meninger Har til gode og høre noe bra om denne legen !! Hold dere langt unna han Tok over pasientene til dr Staalesen som var spesialist i samfunnsmedesin som jeg hadde i 30 år , og han var veldig god og forstod folk Og han lyttet :) Så min konklusjon er at han er veldig dårlig til alt !

Er svært fornøyd. Jeg går til han flere ganger i året og kan informere om at Eikrem er svært vennlig og forståelsesfull,bruker tid på å høre etter. Får meg i godt humør. + At han ser meget bra ut. Ville ikke hatt en annen lege.

Kjempeflink

Den flinkeste legen jeg har hatt, bruker god tid og er veldig forståelsesfull.

Ein forståelsefull og flink lege

I 2010 ble det oppdaget en svulst på hypofysen, det har blitt en lang vei å gå fordi den hadde ødelagt så mye,Heldigvis fikk jeg Martin Eikrem som lege ,han har vore både en god støttespiller og fantastisk lege for meg i denne tiden