Torild Rødseth Brede

Hallset Legesenter AS

2009

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Hallset Legesenter AS Telefonnummer72 55 71 6072 55 71 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Selsbakkvegen 37 7027 Trondheim
Torild Rødseth Brede er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Torild Rødseth Brede

Ikke fornøyd!

Lite empati å hente hos denne legen....Her er det hva som står nøyaktig "ordrett i boka" som kun teller, det pasienten føler, synes eller mener er av null interesse!! Blir bytte av fastlege snarest!

Skuffende inntrykk..

Var litt spent etter at min fastlege etter mange år gikk av med pensjon i sommer, men møtte opp med positiv innstilling til min nye fastlege Torild. Skuffelsen ble desverre stor, da hun virket veldig lite interessert både når det gjelder meg som pasient og egentlig legeyrket generelt. Tenkte etter det første møte at hun kanskje hadde en dårlig dag eller noe , men har nå hatt min tredje time å sitter fremdeles igjen med samme inntrykk.

Lite interessert, gretten og uempatisk.

De gangene jeg har vært til denne legen, har jeg følt å ikke blitt hverken sett eller hørt.Lite interessert i å lytte.Får nesten følelsen av å ikke være velkommen, virker rett og slett sur.

Godt førsteinntrykk.

Hadde et godt inntrykk av denne legen etter første gangs besøk. (Bytte av fastlege, den forrige gått av med pensjon.) Følte at hun satte seg godt inn i mitt sykdomsbilde samtidig som hun tok seg tid til å lytte.

Meget lite fornøyd.

En legetime med denne legen går ut på at legen nikker med hodet og jatter med etterfulgt av at du får gå hjem å se hvordan det utvikler seg.

Meget lite medfølelse og engasjement.

Anbefales overhode ikke!