Hallset Legesenter AS

Telefonnummer72 55 71 6072 55 71 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Selsbakkvegen 36b 7027 Trondheim

Siste vurderinger av Hallset Legesenter AS

Trygg og flink

Lege: Lars Christian Naterstad Lervik Skrevet

En trygg og flink lege som lytter og engasjerer seg. Du opplever at du og din problemstilling er i fokus og at hovedmålet er at du skal få best mulig behandling. Kunnskapsrik og varm lege som anbefales.

ellers takk

Lege: Lars Christian Naterstad Lervik Skrevet

utrolig lite imøtekommende og hyggelig lege.
som nylig tilflyttet med en noe kompleks helsetilstand er det utrolig nedtur å komme til en lege som betviler og setter spørsmål ved hvorvidt fysiske smerter etter dokumentert skade kanskje kan være psykisk ? jeg trodde en yngre lege var veien å gå, men så feil er det lenge siden jeg har tatt. direkte frekk og utrivelig lege , styr unna - stå heller på venteliste

Kunnskapsrik, empatisk og hyggelig

Lege: Torild Rødseth Brede Skrevet

Jeg fikk anbefalt denne legen og er veldig fornøyd med timene jeg har hatt hos henne. Hun er kunnskapsrik, veldig hyggelig og lyttende, setter seg lett inn i min problemstilling. Hun er grundig og først nå har jeg fått svar på mine plager og fått god hjelp til det. Den beste legen jeg noen gang har fått.
Hyggelige sekretærer på legesenteret er også et stort pluss.

Flink lege

Lege: Hans Ove Grøntvedt Skrevet

Har det ikke vært for Ddoktor grøntvedt så hadde jeg sittet som grønsak i dag, mulig noen ser på han som henvisningslege, men han henviser i alle fall riktig. Finner raske og korekte løsninger, og foreskriver riktig medisin.

Travel og lite imøtekommende.

Lege: Hans Ove Grøntvedt Skrevet

Føler man er til bry når man er til denne legen. Når man prøver å forklare plager virker det som han er i sin egen verden og tenker mer på hva han skal ha til middag senere på dagen enn å tenke på pasienten. Legen føler overhodet ingen sympati, han viser det i det minste ikke ovenfor meg. Som flere skriver må jeg også si meg enig i at han er en typisk henvisningslege som er mer opptatt å skrive ut regningen. Det er bra han henviser til fageksperter, men føler at han gir inntrykk at han har det travelt og vil ha meg ut + at jeg er en hypokonder, noe jeg overhodet ikke er.