Hallset Legesenter AS

Telefonnummer72 55 71 6072 55 71 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Selsbakkvegen 36b 7027 Trondheim

Siste vurderinger av Hallset Legesenter AS

En god lege

Lege: Torild Rødseth Brede Skrevet

Tar seg til til å lytte, forstår og tar pasienten på alvor. God oppfølging. Opplever å bli hørt, og at hun engasjerer seg, føles som at hun virkelig bryr seg om pasienten.

Fantastisk lege som ser pasienten sin!

Lege: Torild Rødseth Brede Skrevet

Jeg har aldri opplevd en så god lege før, som ikke bare er kunnskapsrik og flink faglig, men som virkelig lytter til og ser pasienten sin. Mitt inntrykk av Torild er at hun oppriktig bryr seg om pasientene sine og helsa deres, følger opp og er tilgjengelig. Har ingen negative ting å si om henne.

Torbjørn Øien

Lege: Torbjørn Øien Skrevet

Verdens beste lege, han har vært fastlegen min i de siste 10 årene og jeg er svart fornøyd, han har gode råd

Løsningsorientert OG flink med barn

Lege: Frode Helland Skrevet

Helt fantastisk lege! Tar seg tid til deg når du kommer, kommer med flere løsninger og er en god lytter

OK men ikke mer

Lege: Njål Flem Mæland Skrevet

Opplever at han mangler sosial evner og ikke er god på kommunikasjon. Sier en del rare ting. Tar masse prøver for å være sikker å det er jo positivt, men kan i noen tilfeller bli slitsomt når han ikke stoler på prøvesvarene og tilbakemeldinger fra andre fagpersoner.