Saimah Ahmad

Autorisasjon (2006)

Frogner Helsesenter Telefonnummer22 54 71 0022 54 71 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Saimah Ahmad er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Saimah Ahmad

Veldig fornøyd

Uten tvil den beste legen jeg har hatt og har anbefalt henne til flere andre. Hun kombinerer høy faglig dyktighet med stor empati og medmenneskelighet. Eneste problemet er at det kan ta tid å få time og at man ofte må møte en vikar. Men vikarene har vært like flinke

Lyttende og grundig

Har hatt Dr Saimah Ahmed som fastlege i 5 år. De gangene jeg har behov for en legetime føler jeg hun ser meg, tar seg tid til å lytte og ved behov enten henvise videre til test, røntgen eller spesialist.

Super lege som er medmenneskelig og faglig trygg.

Udyktig lege, som og går fort lei.

Veldig uprofesjonell og stresset lege.
Hun blir fort lei hvis man går til henne for samme problem/plager/sykdom. Dr. Saimah blir fort sint og stresset, og dette kan man se på hele kroppsspråket og tonen hennes. Jeg anbefaler ikke Dr. Saimah Ahmad til noen. Men, de som jobber i resepsjonen er både dyktige og flinke.

En kunnskapsrik lege som lytter

Flyttet fra Frogner for ett år siden men har valgt å beholde Saimah og heller reise lenger for legetimer. Mitt inntrykk er at det ikke finnes mange som har hennes balanse mellom kunnskap, effektivitet og medmenneskelighet, og jeg føler meg hørt hver gang jeg må ta turen. Veldig glad for at jeg fikk henne anbefalt da jeg kom til Oslo.

Grundig og sympatisk

Har hatt Dr Ahmad som fastlege i over 4 år.
Hun er svært grundig, leser gjennom journalen før du kommer inn, henviser gjerne til spesialisttjenesten eller prøvetaking dersom det ikke kan gjøres på laben til Frogner Legesenter. Tilgjengelighet og timebestilling via appen fungerer helt fint.