Saimah Ahmad

Frogner Helsesenter

Frogner Helsesenter Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Saimah Ahmad er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Saimah Ahmad

Dyktig lege, men vanskelig å få time

Når vi ringer om et lite barn som over flere dager har vært syk med feber og som ikke klarer å spise og ønsker time i løpet av dagen, er det for dårlig at listen er full. kl. 09.40. Barnet gråter med en gang det får noe i munnen, er slapp med feber. Dette har vært et gjentatt problem at man ikke får time selv om man ringer like etter åpningstid. Nå gjelder det et lite barn. Dette går bare ikke an. Vi er ellers fornøyd med fastlegen, hun er dyktig og fremstår som omsorgsfull i kontakten med både barn og oss som foreldre. Men fastlegen er dessverre ofte ikke tilgjengelig. Det skal påpekes at de som tar pasientene hennes gjør stort sett en storartet jobb.

Den beste legen jeg har hatt

Fantastisk dyktig og hyggelig lege. Tar seg tid til pasienten. Flink til å lytte. Kommer med gode medisinske vurderinger.

Den beste legen

Svært dyktig! Føler deg trygg på riktig vurderinger. Setter seg godt inn i sykdomshistorie og videre oppfølging og behandling! Har flyttet fra Oslo,men beholder Saima!

Lite fornøyd.

Jeg følte at hun ikke trodde et ord av det jeg sa. Jeg ble ikke henvist til en spesialist selv om jeg hadde noe alvorlige problemer.
Jeg endret min lege etter at.

Duktig men stressad

I utgångspunkt en kompetent läkare som försöker vara trevlig. Kvaliteten på hennes konsultationer blir dock ganska så låga då hon som oftast är så enormt stressad. Ibland är hon så stressad att hon småskakar och man märker att hon anstränger sig för att hålla sig koncentrerad då hon stressar upp sig själv för att bli färdig med konsultationen i tid. Det gör att man känner sig till besvär istället för att känna att man är i trygga händer.

Mycket trevliga damer i receptionen och andra kompetenta och inte stressade läkare på helsesentret.