Saimah Ahmad

Frogner HelsesenterFrederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Saimah Ahmad er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Saimah Ahmad

Super fastlege

Jeg har hatt henne som fastlege i mange år. Hun er utrolig dyktig, lytter og følger opp over tid. Henviser til spesialist hvis hun mener noe skal utredes nærmere. Kan absolutt anbefales.

Dyktig lege, men vanskelig å få time

Når vi ringer om et lite barn som over flere dager har vært syk med feber og som ikke klarer å spise og ønsker time i løpet av dagen, er det for dårlig at listen er full. kl. 09.40. Barnet gråter med en gang det får noe i munnen, er slapp med feber. Dette har vært et gjentatt problem at man ikke får time selv om man ringer like etter åpningstid. Nå gjelder det et lite barn. Dette går bare ikke an. Vi er ellers fornøyd med fastlegen, hun er dyktig og fremstår som omsorgsfull i kontakten med både barn og oss som foreldre. Men fastlegen er dessverre ofte ikke tilgjengelig. Det skal påpekes at de som tar pasientene hennes gjør stort sett en storartet jobb.

Den beste legen jeg har hatt

Fantastisk dyktig og hyggelig lege. Tar seg tid til pasienten. Flink til å lytte. Kommer med gode medisinske vurderinger.

Den beste legen

Svært dyktig! Føler deg trygg på riktig vurderinger. Setter seg godt inn i sykdomshistorie og videre oppfølging og behandling! Har flyttet fra Oslo,men beholder Saima!

Lite fornøyd.

Jeg følte at hun ikke trodde et ord av det jeg sa. Jeg ble ikke henvist til en spesialist selv om jeg hadde noe alvorlige problemer.
Jeg endret min lege etter at.