Saimah Ahmad

Autorisasjon (2006)

Frogner Helsesenter Telefonnummer22 54 71 0022 54 71 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Saimah Ahmad er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Saimah Ahmad

Dyktig lege

Veldig flink lege, valgte å beholde henne selv etter flytting og etter at hun kun jobber 2 dager i uken. Vikarene er også flinke (Guro og Sana).

Hun lytter og gir gode råd. Har alltid fått henvisning når jeg har en antagelse om hva sykdommen kan være.

Veldig behagelig måte å snakke på og tar symptomene seriøse.

TILSTEDEVÆRELSE -

omsorg, engasj.ment, entusiasme -
MODER jord for kropp/sjel -

INGEN over.
INGEN ved siden

[navn fjernet av moderator]

betryggende

Jeg har hatt Saimah som min fastlege nesten hele livet.
Noe jeg er utrolig fornøyd med.
hjulpet meg gjennom mindre og større medisinske utfordringer.
Tar seg tid til å lytte på alt jeg har å si, og sammen med meg komme til en god løsning.
Jeg anbefaler hun på det sterkeste.

Flink lege, men dårlig respons digitalt.

Har hatt Saimah som fastlege siden 2018. Hun er en flink og rolig lege som lytter på det du har å si. Det er derimot vanskelig å få time hos henne, hun gjør seg fort ferdig, har mye forsinkelser og den siste tiden hun har hatt vikar så har det tatt fra flere uker til måneder å få svar på innsendt e-konsultasjon, fornyelse av resept, respons på melding om ønsket time og tildeling av time. Jeg har flere ganger måtte ringe inn til resepsjonen der de har sagt at de har satt opp min forespørsel som gjøremål på hennes liste - uten at noe har skjedd videre. Som følge av alt dette og at jeg har flyttet lenger bort så har jeg nå måtte skifte fastlege.

Ikke så positivt som hadde håpet

Opplevde Saimah hyggelig til å begynne med og satt med positiv opplevelse i starten. Henvisningene har vært litt som å stikke fingeren i luften og blitt sendt til spesialister som hovedsakelig ikke har gjort annet enn å komplisere min situasjon når de først ble sendt ut. Dessverre opplever jeg henne som lett stresset og irritert når ting blir mer omfattende. Lett at hun melder seg helt ut. Mye kunne nok vært løst på mye kortere kort tid ved bedre oppfølging og presisert utredning. Har skapt unødvendige problemer og forsinkelser. I tillegg langt ventetid, ikke tilgjengelig alle ukedager. Veldig mangel på oppfølging ved tegn til funn. Hennes tilnærming er som regel at "ting er vanskelig" og "kan være så mye". For mer enkle og åpenlyse problemstillinger som ikke krever henvisninger er hun nok ok hvis du er villig til å vente på time. Er veldig kjekt at det er lite laboratorie der og en ok resepsjon. Positivt at det hender hun kan ta seg litt ekstra tid noen ganger.