Saimah Ahmad

Frogner Helsesenter

2006

Frogner Helsesenter Telefonnummer22 54 71 0022 54 71 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Saimah Ahmad er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Saimah Ahmad

En kunnskapsrik lege som lytter

Flyttet fra Frogner for ett år siden men har valgt å beholde Saimah og heller reise lenger for legetimer. Mitt inntrykk er at det ikke finnes mange som har hennes balanse mellom kunnskap, effektivitet og medmenneskelighet, og jeg føler meg hørt hver gang jeg må ta turen. Veldig glad for at jeg fikk henne anbefalt da jeg kom til Oslo.

Effektiv lege.

Saimah er grundig, effektiv, tar seg tid og lytter til hva du har å si. Hun er til tider noe stressa og hender det går litt fort i svingene, samtidig som det kan være vanskelig å få time raskt, men sånn er det når en lege har mange pasienter som ønsker henne som fastlege, forståelig nok. Har ikke problemer med å anbefale Saimah.

Grundig og sympatisk

Har hatt Dr Ahmad som fastlege i over 4 år.
Hun er svært grundig, leser gjennom journalen før du kommer inn, henviser gjerne til spesialisttjenesten eller prøvetaking dersom det ikke kan gjøres på laben til Frogner Legesenter. Tilgjengelighet og timebestilling via appen fungerer helt fint.

veldig fornøyd

Den beste legen som jeg har hatt. Hun er veldig dyktig, hjelpsom. Anbefales til alle. Jeg er toppfornøyd for å ha henne som fastlege.

Aldri tilstede

Velger nå å bytte fastlege ettersom hun aldri er tilstede eller har tid til å snakke tross allvorlig sykdom.