Saimah Ahmad

Frogner Helsesenter

Autorisasjon (2006)

Frogner Helsesenter Telefonnummer22 54 71 0022 54 71 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Saimah Ahmad er en av 566 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Saimah Ahmad

Flink lege, men dårlig respons digitalt.

Har hatt Saimah som fastlege siden 2018. Hun er en flink og rolig lege som lytter på det du har å si. Det er derimot vanskelig å få time hos henne, hun gjør seg fort ferdig, har mye forsinkelser og den siste tiden hun har hatt vikar så har det tatt fra flere uker til måneder å få svar på innsendt e-konsultasjon, fornyelse av resept, respons på melding om ønsket time og tildeling av time. Jeg har flere ganger måtte ringe inn til resepsjonen der de har sagt at de har satt opp min forespørsel som gjøremål på hennes liste - uten at noe har skjedd videre. Som følge av alt dette og at jeg har flyttet lenger bort så har jeg nå måtte skifte fastlege.

Ikke så positivt som hadde håpet

Opplevde Saimah hyggelig til å begynne med og satt med positiv opplevelse i starten. Henvisningene har vært litt som å stikke fingeren i luften og blitt sendt til spesialister som hovedsakelig ikke har gjort annet enn å komplisere min situasjon når de først ble sendt ut. Dessverre opplever jeg henne som lett stresset og irritert når ting blir mer omfattende. Lett at hun melder seg helt ut. Mye kunne nok vært løst på mye kortere kort tid ved bedre oppfølging og presisert utredning. Har skapt unødvendige problemer og forsinkelser. I tillegg langt ventetid, ikke tilgjengelig alle ukedager. Veldig mangel på oppfølging ved tegn til funn. Hennes tilnærming er som regel at "ting er vanskelig" og "kan være så mye". For mer enkle og åpenlyse problemstillinger som ikke krever henvisninger er hun nok ok hvis du er villig til å vente på time. Er veldig kjekt at det er lite laboratorie der og en ok resepsjon. Positivt at det hender hun kan ta seg litt ekstra tid noen ganger.

Veldig fornøyd

Uten tvil den beste legen jeg har hatt og har anbefalt henne til flere andre. Hun kombinerer høy faglig dyktighet med stor empati og medmenneskelighet. Eneste problemet er at det kan ta tid å få time og at man ofte må møte en vikar. Men vikarene har vært like flinke

Lyttende og grundig

Har hatt Dr Saimah Ahmed som fastlege i 5 år. De gangene jeg har behov for en legetime føler jeg hun ser meg, tar seg tid til å lytte og ved behov enten henvise videre til test, røntgen eller spesialist.

Super lege som er medmenneskelig og faglig trygg.

Udyktig lege, som og går fort lei.

Veldig uprofesjonell og stresset lege.
Hun blir fort lei hvis man går til henne for samme problem/plager/sykdom. Dr. Saimah blir fort sint og stresset, og dette kan man se på hele kroppsspråket og tonen hennes. Jeg anbefaler ikke Dr. Saimah Ahmad til noen. Men, de som jobber i resepsjonen er både dyktige og flinke.