Saimah Ahmad

Frogner Helsesenter

2006

Frogner Helsesenter Telefonnummer22 54 71 0022 54 71 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Saimah Ahmad er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Saimah Ahmad

Effektiv lege.

Saimah er grundig, effektiv, tar seg tid og lytter til hva du har å si. Hun er til tider noe stressa og hender det går litt fort i svingene, samtidig som det kan være vanskelig å få time raskt, men sånn er det når en lege har mange pasienter som ønsker henne som fastlege, forståelig nok. Har ikke problemer med å anbefale Saimah.

Grundig og sympatisk

Har hatt Dr Ahmad som fastlege i over 4 år.
Hun er svært grundig, leser gjennom journalen før du kommer inn, henviser gjerne til spesialisttjenesten eller prøvetaking dersom det ikke kan gjøres på laben til Frogner Legesenter. Tilgjengelighet og timebestilling via appen fungerer helt fint.

veldig fornøyd

Den beste legen som jeg har hatt. Hun er veldig dyktig, hjelpsom. Anbefales til alle. Jeg er toppfornøyd for å ha henne som fastlege.

Aldri tilstede

Velger nå å bytte fastlege ettersom hun aldri er tilstede eller har tid til å snakke tross allvorlig sykdom.

Beste lege på frogner

Mange har nok en tendens til å forbinde leger med en viss kynisme og profesjonell distanse som kan virke både skremmende og ufølsom. Slik er det ikke med Saimah. Hun har vært min fastlege i flere år. Det har innebåret besøk av rent rutinemessig art så vel som besøk ifb med mer alvorlige tilstander. I sistnevnte tilfeller har jeg i forkant vært redd, nervøs kanskje også flau. Men Saimah har den sjeldne evne til å prestere en perfekt balanse mellom faglig ekspertise og betryggende kommunikasjon og medmenneskelighet. Hun tar pasientene sine svært alvorlig og det er klart at hun bryr seg.
Registrerer at det er enkelte negative kommenterer angående tilgjengelighet, men dette må ses på som en forlengelse av underbemanning fra adminstrativ side. Mer naturlig at slike tilbakemeldinger rettes mot ledelsen (evt politikere). Jeg tror alle bør være svært takknemlige for at vi har en lege slik som Saimah jobbende på frogner helsesenter, da jeg ikke tviler på at hun kunne gjort en lynkarriere i den private helsesektor, typ Aleris/Volvat. En bonus til slutt vært å nevne; hun jobber også rundt juletider, en tid av året da mange andre leger tar seg fri.