Frogner Helsesenter

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Frogner Helsesenter

Dyktig, klok og kunnskapsrik over all forventing

Lege: Atle Klovning Skrevet

En stor takk til Dr Atle Klovning, MD, ph.d. Spesialist i allmennmedisin ved Frogner Helsesenter som er den fastlegen jeg vil tro vordende fastleger ønsker å bli. Bekymringer som for leger med like lang erfaring kanskje lett avfeies som bagateller har blitt møtt med profesjonelt alvor, og jeg gått fra samtlige besøk betydelig klokere enn da jeg kom.
Takk en formidabel legegjerning!

Veldig dyktig og følger svært godt opp

Lege: Eivind Kamøy Skrevet

En svært kunnskapsrik og flink fastlege. Er god til å følge opp og svarer kjapt når man henvender seg ved behov. Også svært sympatisk og en fin person.

En faglig dyktig lege med empati og medmenneskelighet

Lege: Atle Klovning Skrevet

Jeg har gått hos Atle i flere år nå - og han er den aller beste legen jeg har hatt.
Han er faglig veldig sterk - han brenner for sitt yrke og det skinner igjennom hele han.
Ved to tilfeller har jeg vært nokså syk og dette har han håndtert på en klinisk veldig bra måte.
MEN - utover det: så er han så mye mer: han tar tak og spør deg gjerne om hvordan du har det og ting man kanskje tenker på men ikke tørr spørre om.
Dette er noe jeg setter høyt - det finnes jo noen leger som ser mer på pc-en sin en på sin klient.
Atle har til og med gitt meg svar på prøver på tider hvor det vanligvis ikke er mulig å få tak i leger - dette setter man jo også stor pris på.
Jeg føler Dr.Atle Klovning ser hele sykdomsbildet og dermed hele mennesket og det dynamiske i det hele.
Takk Atle - for din eksepsjonelt trygge væremåte og for at du er min fastlege.

En empatisk og flott lege

Lege: Eivind Kamøy Skrevet

Eivind er virkelig en fantastisk lege. Han har hjulpet meg både med fysiske og psykiske plager. Han tar seg virkelig tid og lytter. Har beholdt han som fastlege selvom jeg har flyttet ut av Oslo, fordi han er verdt å reise litt lenger for. I tillegg er de andre ansatte på legekontoret veldig hyggelig og har f.eks. passet på min sønn mens jeg har blitt undersøkt. Anbefales på det sterkeste.

Vanskelig å forholde seg til

Lege: Kjell-Olav Borén Svendsen Skrevet

Veldig god å snakke med, men går raskt i selvforsvar. Vanskelig å ha som lege pga. lang ventetid. Er rask å skrive ut medisiner.

Jeg likte han godt, men følte meg ikke ivaretatt. Vil ikke anbefale han videre.

Dette er en Pluss-tjeneste.