Frogner Helsesenter

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Frogner Helsesenter

Imøtekommende, tar seg tid

Lege: Atle Klovning Skrevet

Atle har vært min fastlege lenge - sikkert i 10 år nå. Nå er ikke jeg en "storbruker" som går ofte, men de 5-6 gangene jeg har trengt fastlege har jeg opplevd Atle som profesjonell, kunnskapsrik og imøtekommende.

Én gang har jeg trengt henvisning, det gikk problemfritt. Én annen trengte jeg en attest som ble "slik jeg ville".

Jeg har null problemer med å anbefale Atle som fastlege til andre.

Oslos beste lege

Lege: Eivind Kamøy Skrevet

Eivind er en forståelsesfull og kunnskapsrik lege som jeg vil anbefale på det sterkeste. Han henviser til spesialister når det er nødvendig og tar seg god tid til å se hele bildet.

Veldig ujevn

Lege: Atle Klovning Skrevet

Sliter man psykisk skulle jeg ikke rekommendere han.
Ene legebesøketner han grei og neste gang er han helt borte føler nesten man sitter og snakke med en vegg innimellom.
Svarer ikke på spørsmål på e-konsultasjoner uten for bare sykemelding og det er ofte lang ventetid.
Noen i resepsjoner er hyggelig, men de fleste gangene har jeg nøtt noen rett frekke og utålmodige som sitter der.
Har sittet i telefonkø der de sier man er 1e i køen i over 10min och pluslig er man nummer 8 i køen igjenn uten at noen har svart.

Fantastisk lege.

Lege: Olav Rønningen Wangensteen Skrevet

En utrolig dyktig og hyggelig lege. Tar seg tid, lytter til det du sier, ja rett og slett bryr seg. Anbefales på det sterkeste.

Veldig fornøyd!,

Lege: Eivind Kamøy Skrevet

Veldig fornøyd, føler meg sett og ivaretatt! Proffesjonell og ivaretagende lege som jeg håper å beholde. Bare positivt!