Frogner Helsesenter

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Frogner Helsesenter

Veldig Fornøyd!

Lege: Atle Klovning Skrevet

Beste fastlegen jeg har hatt!! Følger alltid opp!
Legger av tid til å lytte og finner de beste løsningene!! Tilrettelegger for at jeg som pasient for beste løsning på helsetilstanden min. Veldig takknemlig for å ha en lege som Atle Klovning!!!

Vennlig og kunnskapsrik lege

Lege: Terje Grøttum Skrevet

Terje Grøttum er en hyggelig dyktig lege som lytter og tar seg tid. Han tar meg på alvor, og hjelper meg med alt jeg trenger. Anbefales.

Norges beste fastlege

Lege: Atle Klovning Skrevet

Jeg har hatt Atle som fastlege i mange år og synes han er enestående. Uvanlig kunnskapsrik, empatisk, trygg og interessert. Han har hjulpet meg med både fysiske og psykiske utfordringer gjennom de siste årene, og jeg tror jeg ville hatt det mye dårligere i dag om det ikke hadde vært for han.

Jeg ser at mange klager over dårlig tilgjengelighet og lang ventetid, men det er viktig å huske på at fastleger er ekstremt overarbeidet, og mitt inntrykk er at Atle nærmest jobber døgnet rundt. Det er kanskje derfor han er vanskelig å få tak i noen ganger, fordi han faktisk tar seg god tid til å hjelpe de pasientene han har. Det er det ikke mange fastleger som prioriterer. Derfor synes jeg noen av disse anmeldelsene gir et helt feilaktig bilde av hvem han er. Man kan også være trygg på å få time raskt dersom det er noe alvorlig.

Jeg anbefaler Atle på det aller varmeste!

Veldig profesjonell lege

Lege: Terje Grøttum Skrevet

Dr. Grøttum er til tross for sin unge alder en veldig profesjonell lege. Han følger meg opp, er lyttende, analyserende og forklarende. Jeg føler meg veldig trygg hos Dr. Grøttum og kan anbefale denne legen på det høyeste.

En omsorgsfull og grundig fastlege for hele familien

Lege: Terje Grøttum Skrevet

Dr. Terje Grøttum: Lyttende, rolig og grundig lege, spesielt flink med barn. Trygg og presis. Anbefales!