Frogner Helsesenter

Frogner HelsesenterFrederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Frogner Helsesenter

Utrolig dyktig lege

Lege: Olav Rønningen Wangensteen Skrevet

Jeg byttet til Dr Wangensteen etter anbefaling fra noen andre som har han som lege og jeg angrer ikke ett sekund! Jeg gruer meg alltid til å dra til legen, i frykt for å ikke bli godt nok hørt eller tatt seriøst. Dr. Wangensteen lytter godt og er oppriktig engasjer i pasienten(e) sin(e). Han er utrolig dyktig i jobben sin og han er enkel å snakke med. Jeg kan ikke anbefale han nok!

Prima

Lege: Eivind Kamøy Skrevet

Har ventet lenge på en så dyktig fastlege. Tar seg tid til samtale og lytter. Forsker seg fram til riktig behandling om tidligere medisiner ikke har fungert. Har aldri vært så symptomfri fra allergiplager.

Aldri tilstede

Lege: Saimah Ahmad Skrevet

Velger nå å bytte fastlege ettersom hun aldri er tilstede eller har tid til å snakke tross allvorlig sykdom.

Beste lege på frogner

Lege: Saimah Ahmad Skrevet

Mange har nok en tendens til å forbinde leger med en viss kynisme og profesjonell distanse som kan virke både skremmende og ufølsom. Slik er det ikke med Saimah. Hun har vært min fastlege i flere år. Det har innebåret besøk av rent rutinemessig art så vel som besøk ifb med mer alvorlige tilstander. I sistnevnte tilfeller har jeg i forkant vært redd, nervøs kanskje også flau. Men Saimah har den sjeldne evne til å prestere en perfekt balanse mellom faglig ekspertise og betryggende kommunikasjon og medmenneskelighet. Hun tar pasientene sine svært alvorlig og det er klart at hun bryr seg.
Registrerer at det er enkelte negative kommenterer angående tilgjengelighet, men dette må ses på som en forlengelse av underbemanning fra adminstrativ side. Mer naturlig at slike tilbakemeldinger rettes mot ledelsen (evt politikere). Jeg tror alle bør være svært takknemlige for at vi har en lege slik som Saimah jobbende på frogner helsesenter, da jeg ikke tviler på at hun kunne gjort en lynkarriere i den private helsesektor, typ Aleris/Volvat. En bonus til slutt vært å nevne; hun jobber også rundt juletider, en tid av året da mange andre leger tar seg fri.

Min favoritt!

Lege: Atle Klovning Skrevet

Har hatt Atle som fastlege siden han kom til Frogner Helsesenter. Han er tilstedeværende, å jobber kveldstid/lørdager for å komme ajoure med papirarbeidet. Han har også kveldstimer for de som ikke kommer seg unna i arbeidstiden. Han har forståelse for andres kriser, og er omtenksom. Alt dette kompenserer for at han ikke er på kontoret hver dag, fordi han er med på å sørge for at fremtidens leger skal bli like empatiske.