Frogner Helsesenter

Telefonnummer22 54 71 0022 54 71 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Frogner Helsesenter

Den aller beste fastlegen

Lege: Eivind Kamøy Skrevet

Kamøy er positiv, serviceinnstilt, hjelpsom, følger opp og finner gode løsninger. Måtte dessverre si opp Eivind som fastlege, pga flytting. Har du mulighet til å få han som fastlege så gjør det!

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Atle Klovning Skrevet

Dr. Klovning er en fantastisk lege. Han tar seg god tid til å lytte, gir klare og gode tilbakemeldinger, og responderer raskt ved henvendelser i min helse.

Da jeg forleden tok influensavaksinen hos han hadde vi en hyggelig samtale, mens vi ventet på å se hvordan jeg responderte på den. Han er jordnær, blid og lett å åpne seg for.

Han ser hva jeg som pasient har behov for å sørger for at jeg får det jeg trenger. Anbefales på det varmeste.

Dyktig og omtenksom

Lege: Eivind Kamøy Skrevet

Eivind er en hyggelig og imøtekommende lege som er opptatt av å finne en løsning som både passer meg som pasient, men også ivaretar helsen min. Han er også god å snakke med og tar seg tid til å lytte til hva jeg har å si.

Umulig å få tak i

Lege: Atle Klovning Skrevet

Ikke digitalt tilgjengelig. Svarer ikke på mail. Selv om viktig. Må purre på epikrise selv om det står om innleggelse. Holder ofte ikke avtaler. Sjeldent tilgjengelig.

Respektfull og dyktig og fin lege Olav har gode personlighet og er Lyttende forstår dine helseproblem med en gang

Lege: Olav Rønningen Wangensteen Skrevet

Respektfull og dyktig lege Lyttende forstår dine helseproblem med en gang.
Jeg har hatt Olav som fastlege i snart 8 år.
Sliter med kronisk sykdom som astma/kols og lungesykdom.
Hadde jeg ikke hatt ham hadde ikke blitt bedre i dag.
anbefaler alle på det sterkeste.