Frogner Helsesenter

Telefonnummer22 54 71 0022 54 71 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Frogner Helsesenter

Respektfull og dyktig og fin lege Olav har gode personlighet og er Lyttende forstår dine helseproblem med en gang

Lege: Olav Rønningen Wangensteen Skrevet

Respektfull og dyktig lege Lyttende forstår dine helseproblem med en gang.
Jeg har hatt Olav som fastlege i snart 8 år.
Sliter med kronisk sykdom som astma/kols og lungesykdom.
Hadde jeg ikke hatt ham hadde ikke blitt bedre i dag.
anbefaler alle på det sterkeste.

Effektiv lege.

Lege: Saimah Ahmad Skrevet

Saimah er grundig, effektiv, tar seg tid og lytter til hva du har å si. Hun er til tider noe stressa og hender det går litt fort i svingene, samtidig som det kan være vanskelig å få time raskt, men sånn er det når en lege har mange pasienter som ønsker henne som fastlege, forståelig nok. Har ikke problemer med å anbefale Saimah.

En positiv opplevelse

Lege: Eivind Kamøy Skrevet

Eivind er tålmodig, kompetent, hyggelig og tar seg tid til å lytte. Mer kan man ikke be om! En veldig positiv opplevelse.

Grundig og sympatisk

Lege: Saimah Ahmad Skrevet

Har hatt Dr Ahmad som fastlege i over 4 år.
Hun er svært grundig, leser gjennom journalen før du kommer inn, henviser gjerne til spesialisttjenesten eller prøvetaking dersom det ikke kan gjøres på laben til Frogner Legesenter. Tilgjengelighet og timebestilling via appen fungerer helt fint.

veldig fornøyd

Lege: Saimah Ahmad Skrevet

Den beste legen som jeg har hatt. Hun er veldig dyktig, hjelpsom. Anbefales til alle. Jeg er toppfornøyd for å ha henne som fastlege.