Frogner Helsesenter

Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Frogner Helsesenter

Erfaren og relasjonell fastlege

Lege: Kjell-Olav Borén Svendsen Skrevet

Har hatt Kjell Olav som fastlege i litt over 7 år, er kjempefornøyd. Til tross for at jeg flyttet en god bit bort, har jeg valgt å beholde fastlege på grunn av min positive erfaring. Alltid veldig lang ventetid for å komme inn til time, men dette er fordi Kjell Olav bruker lang tid når du kommer inn på kontoret, han lytter og jeg opplever at jeg har stor medvirkning. Min opplevelse er at Kjell Olav skaper relasjon til sine pasienter sånn at man føler seg trygg. Har hatt mange, gode samtaler med Kjell Olav gjennom årene.

Bra som Lege,men ikke oppfølging ! osv.

Lege: Atle Klovning Skrevet

Meget dårlig på oppfølging iforb.m.Pasienten ,Forsikringselskap og Kommunen!Gjør ikke det han Lover!

Fullstendig utilgjengelig

Lege: Atle Klovning Skrevet

Veldig lav tilgjengelighet med vanlig ventetid på 2 måneder. Ingen vikar dersom han er borte, og resepsjonen tilbyr ingen alternativer. Dette kompliserer feks eventuelt behov for sykemelding

Når man først får tid med Atle, er han trygg, kunnskapsrik og lyttende.

Fantastisk dyktig lege

Lege: Terje Grøttum Skrevet

Empatisk, lyttende og svært løsningsorientert lege. Her blir du tatt godt vare på. Dr Grøttum tar seg god tid og tar gjerne flere ting på en konsultasjon. DET er det ikke mange leger som gjør. Anbefales!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Eivind Kamøy Skrevet

Eivind er fastlegen til min datter og meg, og han er den beste legen vi noen gang har hatt. Han lytter, og han har stor omsorg og tar deg på alvor. I kriser såvel som hverdagslige ting føler vi oss veldig ivaretatt.
Kommer aldri til å bytte han ut !