Frogner Helsesenter

Frogner Helsesenter Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Frogner Helsesenter

Lege: Kjell-Olav Borén Svendsen Skrevet

Utrolig behjelpelig og forståelsesfull. Gikk ut av legen med ett smil om munnen! Han ga meg god informasjon, og tok seg god tid til å hjelpe meg!

God støttespiller i f m min mors alderdom

Lege: Olav Rønningen Wangensteen Skrevet

Kom umiddelbart hjem til min mor (nå 99 år) da hun trengte hjemmebesøket. Snakket respektfullt med henne og skjønte situasjonen. Gav gode råd til meg som pårørende. Hjalp umiddelbart med syns- og hørselsproblemet og andre aldersrelaterte sykdommer. Takk til ham fra oss i familien.

Tull fra sutrende pasienter må ikke tas alvorlig!

En meget god fastlege

Lege: Eivind Kamøy Skrevet

Eivind tar seg tid til deg som pasient, lytter og prøver virkelig å se hele bildet. Han henviser der det er behov og ringer med prøveresultater så snart det foreligger, selv om det er etter "vanlig" arbeidstid. Han virker oppriktig interessert i å hjelpe og tar seg tid til å lese seg opp på studier og alternative behandlingsmetoder der det er relevant. Anbefales på det varmeste!

Noen ganger kan det forekomme litt ventetid, men det er også fordi han tar seg tid til hver pasient - da må man tåle at man blir sittende og vente litt selv også! Med booking på helsenorge slipper man dessuten å vente i telefonkø lengre.

Ekstremt pålitelig og grundig

Lege: Atle Klovning Skrevet

Atle er en fantastisk lege - helt utenom det vanlige.
Han tar seg grundig tid til undersøkelser, har moderne utstyr på kontoret og klarer alltid å se hele sykdomsbilde - der hvor andre leger gjerne ser lett på din situasjon gjør Atle det tvert motsatte.
Tar han prøver følger han opp umiddelbart, og jeg må si jeg aldri har møtt en så fin lege tidlege.
Han innehar en ekstrem høy faglig kompetanse og bryr seg om pasientene sine.
Han er også flink til å berolige deg og man føler seg i trygge hender.
Jeg kan også føye med at han har et vennlig vesen, en god ro over seg og et vennlig vesen.
Takk Atle for at leger som deg finnes!

Beste Legen jeg har hatt 🌝✌️Full av Omsorg og Anbefales på det Varmeste 🤗👍

Lege: Atle Klovning Skrevet

Atle er fineste Lege som finnes 🤗👍Viser stor Omsorg , utrolig dyktig og har enorm Tålmodighet . . Han har Vært en klippe i mitt liv og har brukt Atle som min Lege i Årevis . Da jeg dessverre har hatt alvorlig sykdom i flere år , har jeg gått til han hver uke . Atle er veldig trygg og virkelig bryr seg om deg . Da jeg selv har jobbet i Helsevesenet/ sykepleien i mange år og Møtt mange Leger kan jeg trykt si at det er Sjeldent med Leger som Atle , Som har et så Stort Hjerte 💞✌️ Anbefales til alle som sliter med både fysisk og psykisk sykdom . Takk at du alltid har vært der for meg Atle 🤗