Truels Erikstad

Rosenhoff Legegruppe DA
Mann, 46 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Autorisert

2009

Ledige plasser

0 av 1550
Motta varsel når denne legen får ledig plass

Venteliste

21 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert.

Praksis

Rosenhoff Legegruppe DA Telefonnummer23 40 11 0023 40 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsveien 184 0570 Oslo
Vis kart
Truels Erikstad er en av 536 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(34)
34 vurderinger
Tilgjengelighet
(23)
23 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(26)
26 vurderinger
Service
(20)
20 vurderinger

Siste vurderinger av Truels Erikstad

Tillitskapende og profesjonell

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

En fastlege som tar deg på alvor. Han er effektiv, uten å ha dårlig tid under konsultasjonen. Send en SMS mellom 1600—0800 så får du time påfølgende/samme dag.

Kunnskapsrik og god lege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Truels er den beste legen jeg har hatt. Setter seg alltid inn i dine behov, har tid til å høre på deg og kommer med gode råd. Anbefales på det sterkeste.

Fantastisk lege!!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Beste fastlegen jeg har hatt. Empatisk og tar seg god tid. Føler meg godt ivaretatt og trygg når jeg har vært hos han😁👍

Trygg og god lytter

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Imøtekommende, trygg og god lytter. Tar seg tid og gir gode råd basert på sykehistorikk. Veldig fornøyd med oppfølging.

Veldig fornøyd!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Svært dyktig lege. Fremstår som faglig sterk, kontinuerlig kunnskapssøkende, interessert i pasienten og løsningsorientert.
Om han ikke klarer å løse problemet umiddelbart, fordyper han seg i faglitteratur etc. inntil han har en løsning, i stedenfor å bare si "vent et par uker, og kom tilbake om det ikke har bedret seg. Om ytterligere fordyping ikke hjelper søker han råd hos ekspertise (f.eks ringte overlege på lungeavd. Ullevål Sykehus, mens pasienten er tilstede). Dette kan han også fint finne på å gjøre for å understøtte egen vurdering (usikker på om dette som oftest egentlig mest er for å trygge pasienten og vise at han tar pasienten på alvor, eller for å være på den sikre siden).
Han nekter å gi seg før pasienten er tilfreds med løsningen/problemet er løst. Han sender deg gladelig til undersøkelser (slik som CT, MR, blodprøver etc), slik at du som pasient skal føle deg helt trygg på at alt er fint/under kontroll), selv om dette kanskje ikke er nødvendig. I så tilfelle hjelper han til slik at du får time veldig raskt (fikk CT neste dag hos Aleris, MR måtte jeg vente to dager på).
Han er effektiv, samtidig som han tilsynelatende gir blaffen i klokka, om konsultasjonen krever lenger tid enn hva som er avsatt. Pasienten fremstår som det absolutte fokus.
Praktiserer fin balanse mellom hva som er beste faglige løsning, pasientens eget ønske, og hva som er medisinsk forsvarlig (f.eks fjerner føflekk, om pasienten opplever det som viktig, selv om føflekken vurderes som helt ufarlig).
Bruker mye humor for å skape en trygg og god atmosfære, samtidig som han er vàr på pasientens respons for å tilpasse nivået.
Kombinert med legekontorets omsorgsfulle assistenter (En av dem uttalte faktisk at hun ser på sin primærfunksjon å ivareta pasienten, sørge for en god totalopplevelse, og fylle pasientens omsorgsbehov i den grad legens tid ikke strekker til), bruk av moderne teknologi som f.eks Helserespons-appen, og alltid time førstkommende virkedag, kan jeg ikke gi annet enn full score.