Truels Erikstad

Rosenhoff Legegruppe DA

2009

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Truels Erikstad er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Truels Erikstad

Trygg, kunnskapsrik og åpen fastlege

Truels er en fastlege som man virkelig setter pris på og blir glad i. Man blir godt tatt vare på, uansett hva man ønsker for å ta opp i timen, så tar han alt like seriøst og finner gode løsninger, han er ikke en av de legene som kun delvis lytter og bare setter masse medisiner på pasientene sine og skriver sykemelder i hytt og pine. Han ser etter andre løsninger først og er flink til å følge opp ved senere besøk. Men det aller beste med Truels er at han er alltid i godt humør, har en fantastisk humor og gjør faktisk det hyggelig å gå til fastlegen, jeg går alltid derfra i mye bedre humør uansett hvor syk jeg har følt meg den dagen.

Norge trenger virkelig flere leger som Truels!

Tillitskapende og profesjonell

En fastlege som tar deg på alvor. Han er effektiv, uten å ha dårlig tid under konsultasjonen. Send en SMS mellom 1600—0800 så får du time påfølgende/samme dag.

Kunnskapsrik og god lege

Truels er den beste legen jeg har hatt. Setter seg alltid inn i dine behov, har tid til å høre på deg og kommer med gode råd. Anbefales på det sterkeste.

Fantastisk lege!!

Beste fastlegen jeg har hatt. Empatisk og tar seg god tid. Føler meg godt ivaretatt og trygg når jeg har vært hos han😁👍

Trygg og god lytter

Imøtekommende, trygg og god lytter. Tar seg tid og gir gode råd basert på sykehistorikk. Veldig fornøyd med oppfølging.