Hege Sivertsen Andreassen

Autorisasjon (2009)

Sentrumslegene Bodø Telefonnummer75 50 45 0075 50 45 ...
Sjøgata 6, 2.etasje 8006 Bodø
Hege Sivertsen Andreassen er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Hege Sivertsen Andreassen

Effektiv, grundig og forståelsesfull.

Dyktig, omtenksom lege som tar deg på alvor, og som tar alle nødvendige prøver umiddelbart, om så bare for å bekrefte hennes mistanke om at de slår ut negativt. God tilgjengelighet! Dr. Andreassen har ved flere anledninger tatt kontakt for å gi svar på negative prøver og foreslått videre behandling uten at jeg har måttet møte til ny time for dette- slik jeg har måttet med andre leger. Effektiv, grundig og forståelsesfull!
Anbefales på det sterkeste.

Utgjør en forskjell

Dr. Andreassen evner å se mennesket bak pasientrollen, og forsøker etter beste evne å stille seg inn på deg og ditt liv. Hun er lett å snakke med og leser mellom linjene, noe som er en fordel i vanskelige samtaler. Hun gir god respons på det du har å si, og har forståelse for at man iblant kan trenge litt ekstra tid. Føler meg godt ivaretatt og er glad for å endelig ha funnet en lege som det er mulig å ha en god dialog med. Hun tar tak i ting og gir meg god oppfølging ut fra mine behov som pasient. Hege er best 💗

dyktig, lyttende og engasjert

medisinsk dyktig lege, alltid oppdatert på nyeste forskning. Hun er meget god til å lytte og å ta pasienten på alvor, veileder og gi gode råd. Hun følger opp, er forbered på timene, sjelden forsinkelser. Jeg har ikke hatt problemer med timebestilling etc, synes hele legekontoret er meget serviceinnstilt og behjelpelig!

Min Favoritt lege

Jeg har byttet litt leger opp gjennom årene. Og jeg møtte Hege som legevikar på Rønviklegesenter første gang. Når jeg fikk vite at hun hadde startet hos Sentrumslegene var det bare å bytte legesenter. Og det har jeg ikke angret på.
Hun viser forståelse og medmenneskelighet. Og hun har veldig mye kunnskap. Føler at jeg kan prate med henne om som måtte være på hjertet der og da😀
Hun anbefales på det varmeste😊

Veldig god lege

Hege er en kjempeflink lege, hun lytter og er veldig medmenneskelig, hun viste meg forståelse og tok meg på alvor, i tillegg til at hun er kjempeflink i sitt fag. Hun kunne ikke vært en bedre lege. Anbefaler henne på det sterkeste.