Hege Sivertsen Andreassen

Sjøgata 6, 2.etasje 8006 Bodø
Hege Sivertsen Andreassen er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Hege Sivertsen Andreassen

Den beste legen

Aldri opplevd noen som tar vare på sine pasienter som hun. Stor fornøyd
Lytter og gir forståelse til alt

Superduper!

En lege jeg føler genuint bryr seg. Hun hører etter og bruker godt med tid om man har behov for det. Jeg er storfornøyd.

Den beste legen jeg har hatt!

Alltid fått time fort, føler hun er seriøs og tar meg på alvor. Hun er flink å komme med anbefalinger og ideer. Har stor faglig bredde og kan mye. Er kjempefornøyd!

Effektiv, grundig og forståelsesfull.

Dyktig, omtenksom lege som tar deg på alvor, og som tar alle nødvendige prøver umiddelbart, om så bare for å bekrefte hennes mistanke om at de slår ut negativt. God tilgjengelighet! Dr. Andreassen har ved flere anledninger tatt kontakt for å gi svar på negative prøver og foreslått videre behandling uten at jeg har måttet møte til ny time for dette- slik jeg har måttet med andre leger. Effektiv, grundig og forståelsesfull!
Anbefales på det sterkeste.

Utgjør en forskjell

Dr. Andreassen evner å se mennesket bak pasientrollen, og forsøker etter beste evne å stille seg inn på deg og ditt liv. Hun er lett å snakke med og leser mellom linjene, noe som er en fordel i vanskelige samtaler. Hun gir god respons på det du har å si, og har forståelse for at man iblant kan trenge litt ekstra tid. Føler meg godt ivaretatt og er glad for å endelig ha funnet en lege som det er mulig å ha en god dialog med. Hun tar tak i ting og gir meg god oppfølging ut fra mine behov som pasient. Hege er best 💗