Hege Sivertsen Andreassen

Tlf: 75 50 45 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hege Sivertsen Andreassen er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Hege Sivertsen Andreassen

Den beste legen

Aldri opplevd noen som tar vare på sine pasienter som hun. Stor fornøyd
Lytter og gir forståelse til alt

Superduper!

En lege jeg føler genuint bryr seg. Hun hører etter og bruker godt med tid om man har behov for det. Jeg er storfornøyd.

Den beste legen jeg har hatt!

Alltid fått time fort, føler hun er seriøs og tar meg på alvor. Hun er flink å komme med anbefalinger og ideer. Har stor faglig bredde og kan mye. Er kjempefornøyd!

Effektiv, grundig og forståelsesfull.

Dyktig, omtenksom lege som tar deg på alvor, og som tar alle nødvendige prøver umiddelbart, om så bare for å bekrefte hennes mistanke om at de slår ut negativt. God tilgjengelighet! Dr. Andreassen har ved flere anledninger tatt kontakt for å gi svar på negative prøver og foreslått videre behandling uten at jeg har måttet møte til ny time for dette- slik jeg har måttet med andre leger. Effektiv, grundig og forståelsesfull!
Anbefales på det sterkeste.

Utgjør en forskjell

Dr. Andreassen evner å se mennesket bak pasientrollen, og forsøker etter beste evne å stille seg inn på deg og ditt liv. Hun er lett å snakke med og leser mellom linjene, noe som er en fordel i vanskelige samtaler. Hun gir god respons på det du har å si, og har forståelse for at man iblant kan trenge litt ekstra tid. Føler meg godt ivaretatt og er glad for å endelig ha funnet en lege som det er mulig å ha en god dialog med. Hun tar tak i ting og gir meg god oppfølging ut fra mine behov som pasient. Hege er best 💗

Anbefales

Etter litt startvansker, da det tok litt tid å bli kjent og finne tonen, er jeg nå meget godt fornøyd. Hun er lett å kommunisere med, sympatisk og medmenneskelig. Hun virker trygg og avslappet i sin legerolle, veksler mellom å lytte og å komme med innspill på en fin måte. Hun snakker til deg ikke ovenfra og ned, men som en likeverdig. Hun er ikke en "fantastisk" lege, og hvorfor skulle hun være det? Jeg er ikke perfekt jeg heller. Men hun er mer enn god nok. Det som skiller henne fra andre leger jeg har vært hos, er at hun forbereder seg godt til timene når det er grunn til det.
Når det gjelder legekontorets øvrige tjenester, har det bedret seg, personalet har vært lette å komme i kontakt med, imøtekommende og blide.

dyktig, lyttende og engasjert

medisinsk dyktig lege, alltid oppdatert på nyeste forskning. Hun er meget god til å lytte og å ta pasienten på alvor, veileder og gi gode råd. Hun følger opp, er forbered på timene, sjelden forsinkelser. Jeg har ikke hatt problemer med timebestilling etc, synes hele legekontoret er meget serviceinnstilt og behjelpelig!

Min Favoritt lege

Jeg har byttet litt leger opp gjennom årene. Og jeg møtte Hege som legevikar på Rønviklegesenter første gang. Når jeg fikk vite at hun hadde startet hos Sentrumslegene var det bare å bytte legesenter. Og det har jeg ikke angret på.
Hun viser forståelse og medmenneskelighet. Og hun har veldig mye kunnskap. Føler at jeg kan prate med henne om som måtte være på hjertet der og da😀
Hun anbefales på det varmeste😊

Veldig god lege

Hege er en kjempeflink lege, hun lytter og er veldig medmenneskelig, hun viste meg forståelse og tok meg på alvor, i tillegg til at hun er kjempeflink i sitt fag. Hun kunne ikke vært en bedre lege. Anbefaler henne på det sterkeste.

Den beste legen jeg har hatt

Jeg har hatt Hege som fastlege siden mars i år, og jeg kan ikke si annet enn at jeg er veldig fornøyd. I motsetning til legen jeg hadde tidligere lytter hun til det jeg har å si, stiller spørsmål for å få nok informasjon og finner alltid en løsning. Jeg føler meg alltid velkommen inn og velkommen tilbake, noe som jeg anser som viktig når det gjelder egen fastlege. Jeg har hatt flere fastleger, men Hege er den beste til nå. Ser ikke for meg at jeg kommer til å bytte fastlege videre. Med god kommunikasjon og en svært hyggelig tone, vil jeg absolutt anbefale denne legen til andre som er ute etter en dyktig og kunnskapsrik lege.

Bra lege, dårlig legesenter

Jeg har vært tre ganger til denne legen, etter å ha byttet fra en annen. Jeg føler meg alltid velkommen hos legen, hun lytter til meg og spør relevante spørsmål, og kommer med bra vurderinger, både der jeg har antydet det selv, og der jeg har trodd det har vært noe annet.

Det jeg derimot sterkt misliker er legesenteret hun jobber på. Først, et venterom med 20 andre pasienter som venter samtidig, noe jeg ikke føler meg bekvem med, særlig når jeg selv er dårlig.
Dernest, skoposer, noe jeg føler er ubehagelig å ta av og på mens man balanserer på ett ben innenfor døra.

Det er også en betalingsautomat som bare tar kort, er det påskrevet, hvis ikke skrives ut regning (med gebyr, regner jeg med). Det er imot norsk lov å nekte å ta imot kontanter, se http://lovdata.no/lov/1985-05-24-28/§14 og nylig oppslag i Adresseavisen: http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article9627743.ece.

Det mest alvorlige, som gjør at jeg sterkt misliker dette legesenteret, er at luka for henvendelser er i inngangen til undersøkelsesrommene, så man får enten man vil eller ikke en høyst offentlig samtale med personalet, der flere personer står i nærheten/går forbi og hører enten man vil eller ikke hva personen i luka vil prate om. Det er bygget egne bur for private henvendelser, men disse brukes ikke i det hele tatt. Å ikke kunne få prate privat om hva man ønsker time for, gjør at jeg sterkt vurderer å bytte lege igjen.

god lege

Hører på pasientens behov og vudrer derifra. Gog oppfølging.

Sympatisk og profesjonell

Svært hyggelig og profesjonell.
Hun er svært tilstede og man føler at hun er interessert i pasienten.
Hun tar seg god tid og duller ikke for mye.

En av de bedre!