Hege Sivertsen Andreassen

Sentrumslegene Bodø

2009

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Sentrumslegene Bodø Telefonnummer75 50 45 0075 50 45 ...
Sjøgata 6, 2.etasje 8006 Bodø
Hege Sivertsen Andreassen er en av 48 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Hege Sivertsen Andreassen

Bryr seg

Min erfaring er at Hege er en lyttende og støttende lege som følger godt opp. Føler meg trygg og har full tillit til hennes kompetanse.

En lege jeg har stor tillit til

Jeg føler meg svært godt ivaretatt som pasient. Får alltid den hjelpen jeg trenger og blir tatt seriøst når jeg trenger rask behandling. Kan anbefales på det sterkeste.

Det kunne ha vært meget bra... Legen er dyktig...

Har hatt denne legen i noen år, og har tidligere gitt en god anbefaling, for dette er en dyktig og tilstedeværende lege. Men. Nå er det slik at ikke alle bor sentralt. Noen av oss bor på mindre steder der det ikke er noe legekontor, og vi må "reise til legen", enten med buss, bil eller båt. Da kan det hende at vi ikke rekker timer tidlig på dagen, og når det meste av dagen går med til byturen, ville det ha vært fint å kunne få time samme dag som vi har andre avtaler i byen. Til første legetime måtte jeg spandere hotell, for det var umulig å få innvilget forhåndsbestilt time etter klokken ti, fordi timene senere på dagen skulle være forbeholdt hastepasienter. Har, med anstrengelser og overtalelser, klart å få noen få timer senere på dagen. Pleier be om dobbelttime da jeg har sammensatte helseproblemer, men det får jeg ikke, unntatt på bli kjent-timen. Jeg har ennå til gode å få time på en dag når jeg likevel er i byen i annet ærende. Skulle ha vært til kontroll, men føler meg ikke akkurat velkommen og ønsket, føler at jeg er til bryderi.
Min ektefelle har lege ved samme legekontor, og har de samme vanskene med å få time.

Kunnskapsrik, empatisk og hyggelig

Hege lytter og tar ting på alvor. Får inntrykk av at hun er godt oppdatert og kunnskapsrik. Aldri nedlatende og oppriktig interessert i å høre, om man har tanker eller lest noe rundt egen sykdom/tilstand. Hun er åpen for at det kan verre ny forskning som hun ikke alltid har fått med seg, en kvalitet som jeg har et inntrykk av mange leger mangler.

Støttespiller

Hun er en lege som har støttet meg, hjulpet meg komme i kontakt med spesialist som er vanskelig å få tak i, ikke gitt meg opp. Hun var dypt savnet da hun var i permisjon.
Hadde det ikke vært for henne ville jeg måtte slå meg til ro med : du må bare leve med det.
Hun har gitt meg en bedre hverdag.