Hege Sivertsen Andreassen

Sentrumslegene Bodø

Autorisasjon (2009)

Sentrumslegene Bodø Telefonnummer75 50 45 0075 50 45 ...
Sjøgata 6, 2.etasje 8006 Bodø
Hege Sivertsen Andreassen er en av 51 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Hege Sivertsen Andreassen

Helt grei

Legen er grei å ha med å gjøre. Som det vel er hos de fleste fastleger, kommer man langt ned på prioriteringslisten når sekretærene skal dele ut timer, og man er kroniker med langvarige plager. Får heller ikke dobbelttime når jeg ber om det. Legen er grei og flink.

Bryr seg

Min erfaring er at Hege er en lyttende og støttende lege som følger godt opp. Føler meg trygg og har full tillit til hennes kompetanse.

En lege jeg har stor tillit til

Jeg føler meg svært godt ivaretatt som pasient. Får alltid den hjelpen jeg trenger og blir tatt seriøst når jeg trenger rask behandling. Kan anbefales på det sterkeste.

Kunnskapsrik, empatisk og hyggelig

Hege lytter og tar ting på alvor. Får inntrykk av at hun er godt oppdatert og kunnskapsrik. Aldri nedlatende og oppriktig interessert i å høre, om man har tanker eller lest noe rundt egen sykdom/tilstand. Hun er åpen for at det kan verre ny forskning som hun ikke alltid har fått med seg, en kvalitet som jeg har et inntrykk av mange leger mangler.

Støttespiller

Hun er en lege som har støttet meg, hjulpet meg komme i kontakt med spesialist som er vanskelig å få tak i, ikke gitt meg opp. Hun var dypt savnet da hun var i permisjon.
Hadde det ikke vært for henne ville jeg måtte slå meg til ro med : du må bare leve med det.
Hun har gitt meg en bedre hverdag.