Alexandra Utgaard

Storbyen Legesenter

2009

Ventetid

Antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Storbyen Legesenter
Roald Amundsensgate 36 1723 Sarpsborg
Tlf: 69 12 69 22 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Alexandra Utgaard er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Alexandra Utgaard

Meget dyktig lege

Alexandra er en av de dyktigste legene jeg har vært hos i årenes løp. Hun er kjempe flink til å lytte,og jeg føler at jeg blir tatt på alvor.
Hun har et utrolig godt humør.

Den beste legen jeg har hatt, og som finnes

Koselig, lett å snakke med, skjønner hva pasienten mener og finner fort ut av hva som er galt og gir rask hjelp.

hos Alexandera er det godt å være pasient.

Dere gjør en viktig jobb for folks livskvalitet.
Ros til alle på storbyen legesenter.
Føler meg trygg og ivaretatt. Godt å føle på at man blir tatt vare på fra da man kommer inn til man er ferdig og under all oppfølging.

Gundig og kompetent

God til å følge opp. Alltid blid og forekommende. Lett å få time raskt. Er interessert i deg som pasient.

Den beste av de beste

En meget dyktig lege.
Faglig sterk og medmenneskelig varm person.
Hun ser deg og er genuint interessert i å gjøre sitt beste for deg. Resultat orientert og lytter til hva du mener og ønsker også. Hun gikk igjennom min gamle journal og fant ut at jeg for 8år siden skulle ha begynt på levaksin (han forrige legen hadde ikke gjort jobben sin). Og i tillegg fikk jeg vite at medisineringen fra han forrige legen var farlig!
Anbefales på det sterkeste!!!

Kunne ikke vært bedre!

En lege som står på for at pasienten skal få det beste! Tett og nøye oppfølging, videresender deg til spesialister uten å nøle! Og ikke minst ett medmenneske som virkelig lytter.

Kjempedyktig lege.

Alexandra er en kjempedyktig lege med godt humør. Ikke bare er hun dyktig faglig,men hun er også et medmenneske som er forståelsesfull,setter seg godt inn i situasjonen,tar situasjonen din på alvor,omsorgsfull, ser deg som pasient og bruker god tid på å forklare.
Jeg begynte å gå til Alexandra etter en dårlig opplevelse med en fastlegevikar og aldri har jeg før møtt en lege som går langt utenfor legerollen for å hjelpe,og gjøre sitt ytterste for å gi god hjelp og råd.
Tilogmed legesekretærene som tar imot deg og tar prøver er veldig dyktige og alltid blide.

Endelig har jeg funnet legen min!

For første gang sitter jeg på samme side av bordet som legen og Alexandra kommuniserer med meg og ikke med datamaskinen. God forklaring på årsak til symptomer og fin oppfølging. Fikk fyldig forklaring på prøver og undersøkelser. Er rett og slett kjempefornøyd!

Den beste legen jeg har hatt

- god på å kommunisere
- utfører mye forskjellig selv, man slipper dermed henvisninger
- interessert i pasienten, tar seg tid

En flott lege.

Jeg er meget fornøyd med Alexandra. Hun ser deg som menneske, og tar ting på alvor. Jeg hadde en lang sykdomsperiode, og Alexandra var helt unik. Hun er også meget flink med mine barn. Jeg føler meg alltid trygg på hennes avgjørelser.

Kjempe jobb

Kort vente tid. Utrolig god oppfølging og ikke minst lett og prate med.

Veldig fornøyd!

Jeg har vært gjennom mange leger for å finne en jeg liker, det er så mange dårlige leger der ute! Men Alexandra er jeg veldig fornøyd med, ho tar meg på alvor og har vært veldig flink til å følge meg opp gjennom graviditet og sykdom. Det er sjelden lang ventetid, og ikke vanskelig å få time raskt. Det eneste jeg savner er muligheten til å bestille time online.

den beste legen jeg har hat

helt suveren. hun gjør det enver lege skulle gjøre, aldri lang vente tid hyggelig og blid

Den beste lege jeg har hatt

Jeg får følelsen at hun ønsker å lære meg å kjenne. Hun har gått gjennom alle mine resepter og vurdert disse ut fra jeg har fortalt om meg.
Jeg har fått et roligere forhold til min helsetilstand.

en fantastisk lege, seriøs, dyktig og flott!!

Hun er helt utrolig.Tar deg på alvor, lytter og har mye empati.