Alexandra Utgaard-Haugbro

Autorisasjon (2009)

Storbyen Legesenter Telefonnummer69 12 69 2269 12 69 ...
Roald Amundsensgate 36 1723 Sarpsborg
Alexandra Utgaard-Haugbro er en av 58 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Alexandra Utgaard-Haugbro

Den beste av de beste

En meget dyktig lege.
Faglig sterk og medmenneskelig varm person.
Hun ser deg og er genuint interessert i å gjøre sitt beste for deg. Resultat orientert og lytter til hva du mener og ønsker også. Hun gikk igjennom min gamle journal og fant ut at jeg for 8år siden skulle ha begynt på levaksin (han forrige legen hadde ikke gjort jobben sin). Og i tillegg fikk jeg vite at medisineringen fra han forrige legen var farlig!
Anbefales på det sterkeste!!!

Kunne ikke vært bedre!

En lege som står på for at pasienten skal få det beste! Tett og nøye oppfølging, videresender deg til spesialister uten å nøle! Og ikke minst ett medmenneske som virkelig lytter.

Kjempedyktig lege.

Alexandra er en kjempedyktig lege med godt humør. Ikke bare er hun dyktig faglig,men hun er også et medmenneske som er forståelsesfull,setter seg godt inn i situasjonen,tar situasjonen din på alvor,omsorgsfull, ser deg som pasient og bruker god tid på å forklare.
Jeg begynte å gå til Alexandra etter en dårlig opplevelse med en fastlegevikar og aldri har jeg før møtt en lege som går langt utenfor legerollen for å hjelpe,og gjøre sitt ytterste for å gi god hjelp og råd.
Tilogmed legesekretærene som tar imot deg og tar prøver er veldig dyktige og alltid blide.

Endelig har jeg funnet legen min!

For første gang sitter jeg på samme side av bordet som legen og Alexandra kommuniserer med meg og ikke med datamaskinen. God forklaring på årsak til symptomer og fin oppfølging. Fikk fyldig forklaring på prøver og undersøkelser. Er rett og slett kjempefornøyd!

Den beste legen jeg har hatt

- god på å kommunisere
- utfører mye forskjellig selv, man slipper dermed henvisninger
- interessert i pasienten, tar seg tid