Amir David Arden

Tlf: 22 99 95 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Amir David Arden er en av 31 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Amir David Arden

Veldig fornøyd

Har gått på Aklinikken i over 4 år, og er superfornøyd både med Amir som lege og alle som jobber der, superhyggelige 😊 Amir tar seg god tid og er en flink lytter. Flink til å sende meg videre hvis han er usikker. Også får jeg time på dagen hvis det er krise, og alltid blid og hyggelig 😊 Flotte lokaler og rent og pent. Kan virkelig anbefale dette legesenteret 😊

Utilgjengelig

Har ikke fått inntrykk av fastlegen min da jeg traff kun vikarer men hele helsetjenesten på legesenteret er dårlig ,utilgjengelig og uprofesjonell. Ble ikke tatt godt imot av begge helsesekretærer og ble henvist til nettportalen for å kommunisere med fastlegen min. Til slutt har jeg bestemt meg å bytte fastlegen min

Kunnskapsløs og lite betryggende

Legen sender vikarlege uten varsel med svært liten erfaring som virker usikre i dialog med pasienten. Vikarlegen er lite imøtekommende og presenterer ikke seg selv med navn eller forklarer hvorfor fastlegen ikke er til stede. Legen har mindre gode evner til å kommunisere med pasienten, som gir en lite produktiv time. Lang ventetid mens vikarlegen googler, og e-resept først sendt når den blir etterspurt på nytt.

Hyggelig

Har vært oss legen to ganger, har vært veldig fornøyd. Legen er fink og hans ansatte er veldig hyggelige spesielt den unge og flinke sekretæren.

Svært dyktig lege

God til å lytte, setter av god tid til meg som pasient og hører på hva jeg har å si. Kommer alltid med gode råd og har alltid et smil med seg. Han gjør generelt sett dagen min bedre hver gang jeg er der. Anbefales.

Lege som ikke vill hjelpe.

Han virker ikke troverdig, og bruker kort tid på pasienten. Og ønsker at ny time blir satt opp uken etter. Personer i skranken er hjelpsomme.

Har kun møtt vikarer

Hele familien har samme fastlegge, og min mann er veldig fornøyd. Vi andre to har bare møtt vikarer der i disse 5 årene. Det har vært greit, men ikke noe mer. Er veldig lite fornøyd med annet personell der, spesielt resepsjonisten. Veldig nedlatende, og har tydeligvis ingen helsefaglig bakgrunn. Hun har avvist barn med pusteproblemer når man ringer og ber om hastetime. Fikk beskjed om at det ikke var ledig time før langt ut i neste uke... Har gitt forrige vikar tilbakemelding på dette, og hadde da forventet å møte en mindre nedlatende resepsjonisten når jeg ringte der i dag. Er selv spesialsykepleier og begynner å bli grundig lei av så dårlig service!!!!

Fantastisk lege, dårlig øvrig personell

Fantastisk lege på alle områder.

Dessverre trekker øvrig personell og resepsjonister ned, med tidvis uprofesjonell og nedlatende holdning mot deg som pasient.

Håpløst å svar på noe som helst via e-portalen lengre, som de har oppfordret pasientene til å benytte. Får man svar er man heldig.

Gjentatte feil på resepter, av både mindre og alvorlig karakter, som ikke rettes opp i uten å måtte gå mange runder og bagatelliseres av sekretærene.

Legesenteret preges av intern rutinesvikt, noe som skaper mye ekstraarbeid og problematikk for pasientene.

Er lov å vurdere å ha ulike meninger, men Arden er en av de beste!

Selvfølgelig er det lov å ha ulike meninger og oppfatninger av mennesker. Sånn er det uansett. MEN Arden er en av de virkelig bedre legene. Er du oppriktig mot han, er han den mest ærlige, tillitsfulle, forståelsesfulle og hjelpsomme legen! Han hjelper deg på det beste, det han kan, å tar deg seriøst. Om du trenger litt hjelp, til noe større. Ingenting er feil eller galt. En lege jeg aldri ville gått bak ryggen til eller sviktet! Anbefales, han gjør sitt ytterste!

Anbefales ikke

Lang vente tid på klinikken, på lørdag med spedbarn, vi var eneste pasientene. Ikke kompetent lege. Tatt ikke prøver av barnet, vi fått ikke svar på spørsmålene.

Anbefales på det sterkeste

Da jeg ikke bor fast i Norge har jeg ingen fastlege her. Derfor var det tilfeldig at jeg kom i kontakt med Amir etter at jeg kom hjem syk etter et opphold i India - men en bedre lege kunne jeg ikke tenke meg! Amir er en veldig profesjonell og grundig lege som ikke bagatalliserer. I tillegg er han en meget vennlig mann og god til det mellommenneskelige som gjør at man føler seg sett og hørt. Når jeg flytter tilbake til Norge vil jeg ha han som fastlege. Anbefales på det sterkeste!

Meget hyggelig og sympatisk

Har sett Dr Amir 2 ganger i måneden det siste halve året. Jeg har aldri opplevd vikar alle de gangene jeg har vært der.

Noen ganger er det litt venting, som er greit siden han tar seg god tid når det er min tur.

For meg betyr det mye at det er alltid veldig lett å få time de neste par dagene (bestiller på nettet), slik var det aldri på mitt gamle legekontor. I tillegg svarer han på spørsmål via epost-konsultasjoner.

Har alltid opplevd han som åpen og ærlig, personlig og hyggelig. Jeg føler at han ser meg som person og pasient, lytter til meg, og sitter ikke bare gjemt bak en pc.

Jeg har også vært der to ganger med sykt barn, som også var en positiv opplevelse.

Det største minuset er skrankebetjeningen på legesenteret, hun er dessverre nedlatende og lite imøtekommende.

Men Dr Amir kan jeg anbefale.

Påtatt hyggelig

Førsteinntrykket er fantastisk, men så blir han mer og mer uengasjert og fraværende i konsultasjonen. Virker å ha tankene et helt annet sted. Etterhvert sjeldent tilstede og stort vikarbruk. Får forklart av sykepleierne at han er opptatt med å etablere andre legesentre i kjeden.
Dette blir litt grandiost for meg med min vesle kroniske sykdom. Ser meg om etter en annen lege som har tid til pasienten og ikke først og fremst er en forretningsmann.

Dessverre, men dette funker ikke.

Arden er mest opptatt av å bygge opp en kjede av legekontorer, noe som betyr at han sjelden er på jobb og har intetanende vikarer som stiller opp og har null innsikt i din medisinske historikk. Nebbete og nedlatende sykepleiere som alltid får deg til å føle deg lite velkommen. Man går alltid derfra med flere spørsmål enn svar. Arden er i seg selv en hyggelig person, han mener godt og er opptatt av at du skal føle deg godt behandlet. Men det er alt annet rundt dette senteret som rett og slett ikke fungerer. Jeg kan heller ikke huske en eneste gang timen min har begynt til avtalt tid. Senteret i sin helhet har et holdningsproblem. Gjør som meg og velg heller et senter med forståelse for deg som pasient. Å måtte forholde deg til vikarer nesten hver gang du er der er ekstremt slitsomt.

Er fornøyd

Jeg er fornøyd med det Amir, han er en veldig snill mann, han passer på gravided min og jeg tror at han gjør det godt. Han har så mye itd til det som du trener. Du får en time neste dag og du venter ikke i kø. Bare sykepleier kunne vaere mer sympatisk.

Rotete behandling

Hyggelig ung mann, men snakker mesteparten av tiden om irrelevante ting som ikke har noe med min behandling å gjøre. Virker noe uprofesjonell.

good doctor - terrible office

Amir is a good doctor, but he is not there that often and you always end up meeting a different vikar who does not know where the equipment is. His office as a whole is not organized well. The secretary seems to be annoyed by simple questions and small babies are not prioritized when you call to make an emergency visit.

Falsk

Første konsultasjon får du ett fantastisk inntrykk,påfølgende er du bare i veien og bruker opp tiden hans .stressende og dårlig kommunikasjon .anbefaler ikke han til noen veldig dårlig,
Har også hatt dårlig erfaring med sekretæren som tar i mot timebestilling o,s,v. Styr unna.

fraværende

Fikk et godt første inntrykk av Amir. Men dessverre er han aldri til stede og jeg har møtt på vikar på vikar og må fortelle hele sykehistorien om igjen og om igjen. Og føler at det eneste de gjør er å ta blodprøver og lukke døra. Så får man bare vente på svar. Og er det ikke noe på prøvene og man fortsatt har plager da henvises man bare videre.

Super-Amir!

Tittelen sier vel sitt?

Det som er så fint med Amir er at han ser deg og han er opptatt av at du skal ha det bra. Han er brennende opptatt av medisin og sitt yrke, men det som teller aller mest for meg er pasientkontakt og omsorg, noe denne mannen scorer fullt på. Hver. Gang.
Han tar deg i hånda når han treffer deg, setter seg ned med deg, ruller stolen ut på gulvet og lar deg vite at pcen kan vente til du er ferdig med å snakke. Dette er så utrolig viktig!
Videre undersøker han deg nøye og sender deg evt videre umiddelbart hvis han mener det er behov for det.

Takk Amir, og fortsett med det du driver med!