Amir David Arden

Aklinikken Mann, 34 år

Autorisert2012
Ledige plasser 946 av 2500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Aklinikken

Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Amir David Arden er en av 29 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Amir David Arden

Anbefales ikke

Lang vente tid på klinikken, på lørdag med spedbarn, vi var eneste pasientene. Ikke kompetent lege. Tatt ikke prøver av barnet, vi fått ikke svar på spørsmålene.

Anbefales på det sterkeste

Da jeg ikke bor fast i Norge har jeg ingen fastlege her. Derfor var det tilfeldig at jeg kom i kontakt med Amir etter at jeg kom hjem syk etter et opphold i India - men en bedre lege kunne jeg ikke tenke meg! Amir er en veldig profesjonell og grundig lege som ikke bagatalliserer. I tillegg er han en meget vennlig mann og god til det mellommenneskelige som gjør at man føler seg sett og hørt. Når jeg flytter tilbake til Norge vil jeg ha han som fastlege. Anbefales på det sterkeste!

Meget hyggelig og sympatisk

Har sett Dr Amir 2 ganger i måneden det siste halve året. Jeg har aldri opplevd vikar alle de gangene jeg har vært der.

Noen ganger er det litt venting, som er greit siden han tar seg god tid når det er min tur.

For meg betyr det mye at det er alltid veldig lett å få time de neste par dagene (bestiller på nettet), slik var det aldri på mitt gamle legekontor. I tillegg svarer han på spørsmål via epost-konsultasjoner.

Har alltid opplevd han som åpen og ærlig, personlig og hyggelig. Jeg føler at han ser meg som person og pasient, lytter til meg, og sitter ikke bare gjemt bak en pc.

Jeg har også vært der to ganger med sykt barn, som også var en positiv opplevelse.

Det største minuset er skrankebetjeningen på legesenteret, hun er dessverre nedlatende og lite imøtekommende.

Men Dr Amir kan jeg anbefale.

Påtatt hyggelig

Førsteinntrykket er fantastisk, men så blir han mer og mer uengasjert og fraværende i konsultasjonen. Virker å ha tankene et helt annet sted. Etterhvert sjeldent tilstede og stort vikarbruk. Får forklart av sykepleierne at han er opptatt med å etablere andre legesentre i kjeden.
Dette blir litt grandiost for meg med min vesle kroniske sykdom. Ser meg om etter en annen lege som har tid til pasienten og ikke først og fremst er en forretningsmann.

Dessverre, men dette funker ikke.

Arden er mest opptatt av å bygge opp en kjede av legekontorer, noe som betyr at han sjelden er på jobb og har intetanende vikarer som stiller opp og har null innsikt i din medisinske historikk. Nebbete og nedlatende sykepleiere som alltid får deg til å føle deg lite velkommen. Man går alltid derfra med flere spørsmål enn svar. Arden er i seg selv en hyggelig person, han mener godt og er opptatt av at du skal føle deg godt behandlet. Men det er alt annet rundt dette senteret som rett og slett ikke fungerer. Jeg kan heller ikke huske en eneste gang timen min har begynt til avtalt tid. Senteret i sin helhet har et holdningsproblem. Gjør som meg og velg heller et senter med forståelse for deg som pasient. Å måtte forholde deg til vikarer nesten hver gang du er der er ekstremt slitsomt.