Amir David Arden

Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Tlf: 22 99 95 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Amir David Arden er en av 31 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Amir David Arden

Endelig jarbkeg funnet meg en oppegående lege

Jeg har vært MYE syk gjennom livet og har derfor også vært borte i en del leger opp igjennom på både sykehus og andre henvisninger. Da min fantastiske lege gikk av med pensjon ble jeg kastet ut fastlege jungelen og av desperasjon måtte oppsøke en apekatt etter den andre som verken forstod eller ga særlig inntrykk av noen form for empati. Men, så plutselig ramlet jeg meg inn på a-klinikken en kveld jeg sårt trengte en skikkelig legevakt å dra til, det jeg slapp å sitte 5timer i ventende og smertefull kø. Fra den dag ble dr. Arden min fastlege. Iom at jeg er alvorlig syk, har jeg måttet være der flere ganger i mnd. Og endelig.. Endelig en lege med gode sympatiske evner, kvikk og meget beroligende, (da jeg lider av legeskrekken) jeg har studert medisin selv og jobbet med pasienter, så det er alltid givende å prate med en som han som har såpass god forståelse av selve legeyrket slik Amir har. Der det ellers skotter hos andre leger overrasker han meg hver eneste gang og jeg lærer noe nytt og nyttig for hvert besøk. Til tross at vi er like gamle og at han ikke har praktisert så altfor lenge, fremstår han fortsatt som meget erfaren. Han er en av de få legene det er verdt å ta en tur innom hvis du vil ha en lege av den spesielle sorten, positiv betydning, for de er desverre altfor vanskelige å oppdrive. Et godt og varmt menneske og skarp som få. ANBEFALES!
Ser hva andre har skrevet om han her, han er tross alt er menneske som oss andre og alle kan ha seg en dårlig dag. Men gi han en sjanse og du vil bli positivt overrasket ;) samt meget hyggelige sekretærer der også. Som også er flinke ift blodprøvetaking etc. Legevakt-legene der er også plukket ut med omhu føles det som. Fortsatt ikke en eneste negativ ting å si om stedet fra min side.

Kunnskapsrik, engasjert og empatisk lege

Opplever alltid at jeg blir godt ivaretatt både
Amir og hyggelige ansatte i skranken. Foretar grundige undersøkelser. Anbefaler doktor Amir på det sterkeste.

Dårlig resepsjon service

Har hatt utrolig dårlig opplevelse med resepsjonistene, luken ble slengt på ansiktet mitt mens jeg prøvde å spørre ting, ingen smil og verken hyggelig samtale med disse. Legene er utrolig flinke, men blir veldig minus når det kommer til resepsjonister.

Hyggelig, så lenge ting er lett

Han gir et svært godt første inntrykk og fremstår som om han er genuient opptatt av deg og din helse.

Når ting blir vanskelig så er ikke ting like lett og det kommer frem at han bryr seg egentig svært lite om deg.

Han har også et snev av akademisk arroganse

Sterkt ønske om bedring

Kjære A-klinikken. Dere havner i bunnsjiktet over hvordan dere møter deres pasienter og tilgjengeligheten deres digitalt i Forbrukerområdets test. Plass 1235 av 1374 på landsbasis. Noe flere av deres pasienter, inkludert meg selv, har kjent på over lengre tid.

Vil nødig bytte fastlege, men dette har nå vært et så langvarig problem at det blir uutholdelig. Senteret og Eportalen deres preges av inkompetanse og rutinesvikt, til stor frustrasjon for oss som deres pasienter.
Hatt til gode å se noen form for forbedring og at dere tar tak i disse interne problemene, snarere tvert i mot, som har rammet pasientene i alt for lang tid nå. Det har blitt sagt i fra til dere, ingenting skjer.

Håper inderlig denne offentlige testen som nå har sett dagens lys, bidrar til en opprydding.