Amir David Arden

Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Amir David Arden er en av 31 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Amir David Arden

Svært dyktig lege

God til å lytte, setter av god tid til meg som pasient og hører på hva jeg har å si. Kommer alltid med gode råd og har alltid et smil med seg. Han gjør generelt sett dagen min bedre hver gang jeg er der. Anbefales.

Lege som ikke vill hjelpe.

Han virker ikke troverdig, og bruker kort tid på pasienten. Og ønsker at ny time blir satt opp uken etter. Personer i skranken er hjelpsomme.

Har kun møtt vikarer

Hele familien har samme fastlegge, og min mann er veldig fornøyd. Vi andre to har bare møtt vikarer der i disse 5 årene. Det har vært greit, men ikke noe mer. Er veldig lite fornøyd med annet personell der, spesielt resepsjonisten. Veldig nedlatende, og har tydeligvis ingen helsefaglig bakgrunn. Hun har avvist barn med pusteproblemer når man ringer og ber om hastetime. Fikk beskjed om at det ikke var ledig time før langt ut i neste uke... Har gitt forrige vikar tilbakemelding på dette, og hadde da forventet å møte en mindre nedlatende resepsjonisten når jeg ringte der i dag. Er selv spesialsykepleier og begynner å bli grundig lei av så dårlig service!!!!

Fantastisk lege, dårlig øvrig personell

Fantastisk lege på alle områder.

Dessverre trekker øvrig personell og resepsjonister ned, med tidvis uprofesjonell og nedlatende holdning mot deg som pasient.

Håpløst å svar på noe som helst via e-portalen lengre, som de har oppfordret pasientene til å benytte. Får man svar er man heldig.

Gjentatte feil på resepter, av både mindre og alvorlig karakter, som ikke rettes opp i uten å måtte gå mange runder og bagatelliseres av sekretærene.

Legesenteret preges av intern rutinesvikt, noe som skaper mye ekstraarbeid og problematikk for pasientene.

Er lov å vurdere å ha ulike meninger, men Arden er en av de beste!

Selvfølgelig er det lov å ha ulike meninger og oppfatninger av mennesker. Sånn er det uansett. MEN Arden er en av de virkelig bedre legene. Er du oppriktig mot han, er han den mest ærlige, tillitsfulle, forståelsesfulle og hjelpsomme legen! Han hjelper deg på det beste, det han kan, å tar deg seriøst. Om du trenger litt hjelp, til noe større. Ingenting er feil eller galt. En lege jeg aldri ville gått bak ryggen til eller sviktet! Anbefales, han gjør sitt ytterste!