Amir David Arden

Aklinikken Mann, 34 år

Autorisert2012
Ledige plasser 942 av 2500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Aklinikken
Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Amir David Arden er en av 30 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Amir David Arden

Lege som ikke vill hjelpe.

Han virker ikke troverdig, og bruker kort tid på pasienten. Og ønsker at ny time blir satt opp uken etter. Personer i skranken er hjelpsomme.

Har kun møtt vikarer

Hele familien har samme fastlegge, og min mann er veldig fornøyd. Vi andre to har bare møtt vikarer der i disse 5 årene. Det har vært greit, men ikke noe mer. Er veldig lite fornøyd med annet personell der, spesielt resepsjonisten. Veldig nedlatende, og har tydeligvis ingen helsefaglig bakgrunn. Hun har avvist barn med pusteproblemer når man ringer og ber om hastetime. Fikk beskjed om at det ikke var ledig time før langt ut i neste uke... Har gitt forrige vikar tilbakemelding på dette, og hadde da forventet å møte en mindre nedlatende resepsjonisten når jeg ringte der i dag. Er selv spesialsykepleier og begynner å bli grundig lei av så dårlig service!!!!

Fantastisk lege, dårlig øvrig personell

Fantastisk lege på alle områder.

Dessverre trekker øvrig personell og resepsjonister ned, med tidvis uprofesjonell og nedlatende holdning mot deg som pasient.

Håpløst å svar på noe som helst via e-portalen lengre, som de har oppfordret pasientene til å benytte. Får man svar er man heldig.

Gjentatte feil på resepter, av både mindre og alvorlig karakter, som ikke rettes opp i uten å måtte gå mange runder og bagatelliseres av sekretærene.

Legesenteret preges av intern rutinesvikt, noe som skaper mye ekstraarbeid og problematikk for pasientene.

Anbefales ikke

Lang vente tid på klinikken, på lørdag med spedbarn, vi var eneste pasientene. Ikke kompetent lege. Tatt ikke prøver av barnet, vi fått ikke svar på spørsmålene.

Anbefales på det sterkeste

Da jeg ikke bor fast i Norge har jeg ingen fastlege her. Derfor var det tilfeldig at jeg kom i kontakt med Amir etter at jeg kom hjem syk etter et opphold i India - men en bedre lege kunne jeg ikke tenke meg! Amir er en veldig profesjonell og grundig lege som ikke bagatalliserer. I tillegg er han en meget vennlig mann og god til det mellommenneskelige som gjør at man føler seg sett og hørt. Når jeg flytter tilbake til Norge vil jeg ha han som fastlege. Anbefales på det sterkeste!