Amir David Arden

Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Tlf: 22 99 95 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Amir David Arden er en av 31 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Amir David Arden

Kunnskapsrik, engasjert og empatisk lege

Opplever alltid at jeg blir godt ivaretatt både
Amir og hyggelige ansatte i skranken. Foretar grundige undersøkelser. Anbefaler doktor Amir på det sterkeste.

Dårlig resepsjon service

Har hatt utrolig dårlig opplevelse med resepsjonistene, luken ble slengt på ansiktet mitt mens jeg prøvde å spørre ting, ingen smil og verken hyggelig samtale med disse. Legene er utrolig flinke, men blir veldig minus når det kommer til resepsjonister.

Hyggelig, så lenge ting er lett

Han gir et svært godt første inntrykk og fremstår som om han er genuient opptatt av deg og din helse.

Når ting blir vanskelig så er ikke ting like lett og det kommer frem at han bryr seg egentig svært lite om deg.

Han har også et snev av akademisk arroganse

Sterkt ønske om bedring

Kjære A-klinikken. Dere havner i bunnsjiktet over hvordan dere møter deres pasienter og tilgjengeligheten deres digitalt i Forbrukerområdets test. Plass 1235 av 1374 på landsbasis. Noe flere av deres pasienter, inkludert meg selv, har kjent på over lengre tid.

Vil nødig bytte fastlege, men dette har nå vært et så langvarig problem at det blir uutholdelig. Senteret og Eportalen deres preges av inkompetanse og rutinesvikt, til stor frustrasjon for oss som deres pasienter.
Hatt til gode å se noen form for forbedring og at dere tar tak i disse interne problemene, snarere tvert i mot, som har rammet pasientene i alt for lang tid nå. Det har blitt sagt i fra til dere, ingenting skjer.

Håper inderlig denne offentlige testen som nå har sett dagens lys, bidrar til en opprydding.

Veldige bra lege

Han er ung men vet hvad han driver med.
Jeg er førnøjd med han og kan rekommandert han til andre.
Hvis han er usikker så sender han deg vidare og ikke som mange gjetter hvad som er feil.