Amir David Arden

Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Amir David Arden er en av 31 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Amir David Arden

Kunnskapsløs og lite betryggende

Legen sender vikarlege uten varsel med svært liten erfaring som virker usikre i dialog med pasienten. Vikarlegen er lite imøtekommende og presenterer ikke seg selv med navn eller forklarer hvorfor fastlegen ikke er til stede. Legen har mindre gode evner til å kommunisere med pasienten, som gir en lite produktiv time. Lang ventetid mens vikarlegen googler, og e-resept først sendt når den blir etterspurt på nytt.

Hyggelig

Har vært oss legen to ganger, har vært veldig fornøyd. Legen er fink og hans ansatte er veldig hyggelige spesielt den unge og flinke sekretæren.

Svært dyktig lege

God til å lytte, setter av god tid til meg som pasient og hører på hva jeg har å si. Kommer alltid med gode råd og har alltid et smil med seg. Han gjør generelt sett dagen min bedre hver gang jeg er der. Anbefales.

Lege som ikke vill hjelpe.

Han virker ikke troverdig, og bruker kort tid på pasienten. Og ønsker at ny time blir satt opp uken etter. Personer i skranken er hjelpsomme.

Har kun møtt vikarer

Hele familien har samme fastlegge, og min mann er veldig fornøyd. Vi andre to har bare møtt vikarer der i disse 5 årene. Det har vært greit, men ikke noe mer. Er veldig lite fornøyd med annet personell der, spesielt resepsjonisten. Veldig nedlatende, og har tydeligvis ingen helsefaglig bakgrunn. Hun har avvist barn med pusteproblemer når man ringer og ber om hastetime. Fikk beskjed om at det ikke var ledig time før langt ut i neste uke... Har gitt forrige vikar tilbakemelding på dette, og hadde da forventet å møte en mindre nedlatende resepsjonisten når jeg ringte der i dag. Er selv spesialsykepleier og begynner å bli grundig lei av så dårlig service!!!!