Aklinikken Lørenskog

Skårersletta 18 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av behandlere ved Aklinikken Lørenskog

Trygg og empatisk

Lege: Mai Lan Cathrine Tran Nguyen Skrevet

Må innrømme at jeg var litt skeptisk til en så fersk lege, men det uten grunn. Erfaring kommer med årene, men sånn er det jo for oss alle! Ja, hun er relativt ny, men det betyr ikke at hun ikke kan! Uansett finner Cathrine alltid ut av ting og gir en følelse av trygghet. Hun får jobben gjort, er nøye, følger opp pasienten og viser forståelse og empati. Hun tar seg god tid til å forklare, uansett hvor travelt det er på legekontoret.
Selv er jeg sykepleier og dermed ekstra opptatt av kvalitet på behandling og har møtt mange leger som på langt nær er som Cathrine.
Jeg anbefaler henne på det varmeste.

Flink lege som følger opp

Lege: Mai Lan Cathrine Tran Nguyen Skrevet

Er veldig fornøyd med hun som lege, føler hun følger opp og tar pasienten seriøst.

Det jeg ikke er så fornøyd med er selve legesenteret.. Og hvordan policy de har. Konseptet og lokalene virker som noe som bare er satt, uten noe særlig tanker rundt det.

Hadde jeg ikke vært så fornøyd med Cathrine som fastlege hadde jeg byttet legekontor etter første konsultasjon, men Catherine er den beste fastlegen jeg har hatt. Gjør ting grundig, forklarer hva hun gjør, skriver osv.

Anbefales ikke!

Lege: Mai Lan Cathrine Tran Nguyen Skrevet

Fikk tildelt denne legen som vikar for fastlegen min som sluttet. Dette er en av de verste legene jeg har vært borti. Mangel på empati, en tydelig «ovenfra og ned holdning», måtte igjennom flere konsultasjoner mase meg til å få tatt prøver som burde ha vært tatt i første konsultasjon, prøvesvarene viste det jeg mistenkte som hun totalt avviste. Nyutdannet lege som tror hun vet og kan alt, lytte til pasienten har hun ikke lært. Hele klinikken er en vits, med ubemannet resepsjon, ingen laboratorium, innleid callsenter for betjening av telefon, møkkete og ødelagte lokaler og utvidet bruk av nyutdannede vikarleger.

Aldri tilgjengelig

Lege: Ida Marie Skumlien Sandvand Skrevet

Akkuratt samme erfaring som anmeldelsen under. Byttet til henne i Februar 2022, og fikk dratt på en legetime. Etter drøye 3 uker da jeg skulle på kontroll ble timen min avbestilt og jeg har siden aldri blitt kontakt. Men har selv funnet ut av at det faktisk er umulig å få tak henne nå. Legenkontoret sier bare "Vi vet ikke. Men hun jobber ikke så mye". Det er nå plutselig ikke mulig å timebestille hos henne og legekontoret vil heller ikke legge inn manuell bestillig fordi "hun er ikke her så ofte". Hvorfor er det da mulig å velge henne som fastlege i det hele tatt? Uprofesjonelt og dårlig opplegg. En ting er at jeg ikke får bestilt noe time, en annen ting er å aldri få oppfølgning etter kontrolltimen og en tredje ting er å faktisk ikke opplyse om at hun kun jobber delvis på Lørenskog.

Anbefaler IKKE.

Aldri tilgjengelig

Lege: Ida Marie Skumlien Sandvand Skrevet

Denne legen har mange ledige plasser som kan lure deg å sette deg på henne. Hun jobber ikke for tiden. Jeg satte meg på hennes liste, og opplevde at jeg aldri får noen time hos min lege. Hennes timer er ikke mulig å bestille på nett. Legekontoret har en telefonsvarer og sjeldent du får tak i non som egentlig svarer på telefonen. Har skjedd at en time har jeg ringt og ingen som svarer. Når du endelig får tak i noen så sier de til deg at hun ikke har ledig time og at de ikke kan gi deg time, og du må ringe f.eks. akkurat mandag for å få en akutt time. Ringer du mandag, ingen svarer på telefon. En av de verste jeg har opplevd ift. fastlege systemet. Så ikke bli lurt av hennes ledige plasser. Hun jobber ikke for tiden, møter opp noen ganger mandag eller tirsdag på kontoret, og da er det umulig å bestille time hos henne. Jeg kunne se bort fra det at hun heller ikke har fastlege erfaring, og siden 2013 som hun ble autorisert så har hun ikke jobbet som lege, hvis hun var tilgjengelig, men det er hun ikke. Så ikke risiker å miste en fastlege bytte til henne. Fordi til slutt kommer du til å bytte til den legen du hadde før.
Måtte igjen bytte tilbake til den jeg hadde fra før.