Brukernes vurderinger
Om vurderingeneSiste vurderinger av behandlere ved Aklinikken Lørenskog
Uengasjert, lite interessert
Lege: Mai Lan Cathrine Tran Nguyen SkrevetUengasjert, lite interessert lege. Jeg har heldigvis ikke hatt behov for lege så mange ganger i mitt lange liv, men denne legen satt kun og leste i journalen min fra forrige lege, kritiserte tidligere undersøkelser og ba om min begrunnelse for disse! Årsaken til mitt besøk var hun ikke interessert i og avviste både blodprøver og blodtrykksmåling. Kvinne, 60 år
Fryktelig verdensmester
Lege: Mai Lan Cathrine Tran Nguyen SkrevetVar hos henne en gang!! Det holdt for meg. Så arrogant og nesten frekk. Kom med usannheter om et legemiddel. Hvordan kunne hun det?? Hele legesenteret er jo en vits. Ikke noe lab, resepsjon eller noe...Møkkete venterom. Styr unna A-klinikken!!
Lytter ikke, følger ikke opp
Lege: Mobina Javaid SkrevetHadde hun som fastlege. Måtte bytte etter min 6 ukers kontroll etter fødsel. Spurte meg kanskje 10 ganger under samtalen på 15 minutter om jeg ammet. Skrev likevel ut prevensjon man ikke kan benytte seg av når man ammer. Heldigvis hadde damen på apoteket kunnskap nok spurte om jeg ammet, apoteket teknikkeren sa at jeg ikke kan bruke dette. Hun måtte ringe til Mobina og fortelle dette. Har tidligere måtte purre på legesvar i 1 mnd tid. Har vært andre tilfeller der jeg har hatt fysiske plager hun har sagt hun ikke har funnet noe. Har da gått til en annen lege som har funnet problemet med engang.
Dårlig erfaring over flere år – fastlegen viser liten interesse for reell oppfølging
Lege: Mai Lan Cathrine Tran Nguyen SkrevetEtter flere år hos denne fastlegen er jeg svært skuffet over manglende oppfølging og engasjement. Det virker som legen enten ikke har tid – eller rett og slett ikke ønsker – å gjøre noe ekstra når pasienter har behov for det. Det føles lite som om pasientenes helse faktisk betyr noe.
Eldre pasienter kalles ofte inn til time hver tredje uke, men uten at det skjer noen reell utvikling eller ny vurdering av tilstanden. Dette fremstår mer som en rutine for å kunne fakturere per pasientbesøk, snarere enn å gi meningsfull helsehjelp.
Etter flere år er pasientens helsetilstand nøyaktig den samme, uten at noen tiltak er gjort for forbedring. Det gis ingen oppfølging, ingen nye vurderinger, og heller ingen plan fremover. Man sitter igjen med en følelse av å være "på papiret fulgt opp", mens ingenting faktisk skjer.
Dette er ikke god pasientbehandling – det er systematisk passivitet forkledd som oppfølging.
Veldig flink!
Lege: Synne Marie Roghell Braseth SkrevetVeldig fornøyd med Synne som fastlege. Hun lytter og det føles ut som man blir tatt seriøst hver gang. Løsningsorientert og lett å prate med. Virker kunnskapsrik og henter informasjon/henviser videre ved behov. Lang ventetid på timer og nærmest umulig å få hastetimer ved legekontoret er det store minuset. Svært presis til oppsatte timer. Lett å få kontakt med på e-konsultasjon ved ting som ikke haster.
Les alle vurderingene
Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.
Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.