Olga Mikalsen

Autorisasjon (2011)

Noresund legekontor Telefonnummer32 15 09 0032 15 09 ...
Krøderfjordveien 1677 3536 Noresund
Olga Mikalsen er en av 2 fastleger i Krødsherad

Siste vurderinger av Olga Mikalsen

En fantastisk lege

Jeg kan anbefale Olga på det sterkeste! Hun både ser og hører deg, tar deg på alvor og lytter, behandler deg som et menneske og ser løsninger der andre ikke har tatt seg bryet. Første legen som har fått ting til å gå fremover i steden for å stå på stedet hvil eller 10 skritt bakover.

Svært lyttende.

Jeg fikk fra første stund følelsen av å bli sett, hørt og tatt på alvor. Hun behandlet meg som om jeg var et menneske ikke bare et objekt som skulle behandles. Anbefales på det sterkeste!

Veldig god lege!

Legen tok meg alvorlig fra første øyeblikk, og fikk i løpet av mine to første konsultasjoner rettet opp 15 års feilmedisinering og oppdaget en vitaminmangel, noe som har forandret livet mitt.
Jeg kom ut etter første konsultasjon og trodde at jeg hadde vært inne i minimum en halv time, men det var bare gått vanlig konsultasjonstid. Hun er så til de grader oppmerksom og tilstede at man ikke føler den tidsnøden som andre legebesøk ofte har medført.
Hun er respektfull der andre har vært nedlatende, og kan på det sterkeste anbefales!