Filip Lindgren

Autorisasjon (2009)

Stokke Legesenter Telefonnummer33 36 03 3033 36 03 ...
Nygaards alle 4 3160 Stokke
Filip Lindgren er en av 68 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Filip Lindgren

dyktig trygg lyttende lege

fantastisk dyktig , lytter og tar deg alvorlig. er rask med henvisninger og svar. spesielt god med barn ,ungdom
. har nok for mange pasienter.
kan anbefales.

Enestående fastlege

Jeg har bare positive ting å si om Filip Lindgren. Han er imøtekommende, ivaretakende, omsorgsfull og hyggelig. Samtidig er han tydelig og klar når det kommer til faget sitt, og gir tydelige meldinger. Jeg føler meg som pasient trygg og veldig godt ivaretatt.

Helt fantastisk lege

Jeg Ønsker å gi Fillip 10/10, super dyktig lege. Han er Faglig sterk, hensynsfull og engasjert. Han er effektiv og man føler seg godt ivaretatt

Hyggelig lege

Føler en for så vidt blir tatt vare på. Hører på deg men savner litt opplysning rundt det en tar opp. Men føler at han sender deg videre hvis han synes ting skal følges opp. Jeg føler meg trygg nok til å fortsette videre hos denne legen.

Anbefales absolutt IKKE

Var ok i begynnelsen. Nå er han stresset og sur stort sett hele tiden. Virker lei og uinteressert tross sin unge alder. Tar deg ikke på alvor og er samtidig dårlig på å forklare. Mangel på forklaring skaper enormt mye stress, spesielt hvis du er syk over lengre tid
Ikke verdt sjansen hvis du skulle være så uheldig å bli ordentlig syk lenge... Da kan du ende opp med å gå mange år uten noe særlig hjelp eller henvisning videre, hvis han bestemmer seg for (uvisst av hvilken grunn) at du ikke er verdt tiden eller ressursene.