Filip Lindgren

Stokke Legesenter

2009

Stokke Legesenter Telefonnummer33 36 03 3033 36 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nygaards alle 4 3160 Stokke
Filip Lindgren er en av 45 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Filip Lindgren

Helt fantastisk lege

Jeg Ønsker å gi Fillip 10/10, super dyktig lege. Han er Faglig sterk, hensynsfull og engasjert. Han er effektiv og man føler seg godt ivaretatt

Hyggelig lege

Føler en for så vidt blir tatt vare på. Hører på deg men savner litt opplysning rundt det en tar opp. Men føler at han sender deg videre hvis han synes ting skal følges opp. Jeg føler meg trygg nok til å fortsette videre hos denne legen.

Anbefales absolutt IKKE

Var ok i begynnelsen. Nå er han stresset og sur stort sett hele tiden. Virker lei og uinteressert tross sin unge alder. Tar deg ikke på alvor og er samtidig dårlig på å forklare. Mangel på forklaring skaper enormt mye stress, spesielt hvis du er syk over lengre tid
Ikke verdt sjansen hvis du skulle være så uheldig å bli ordentlig syk lenge... Da kan du ende opp med å gå mange år uten noe særlig hjelp eller henvisning videre, hvis han bestemmer seg for (uvisst av hvilken grunn) at du ikke er verdt tiden eller ressursene.

Bra fyr.

Det kan virke som om han har litt for mange pasienter, for det er flere dager han har måttet stresse rundt. Det gjør at jeg ikke føler jeg kan bruke så lang tid som jeg egentlig skulle likt.

Annet enn det er han en fantastisk lege. Man blir tatt på alvor, og han gjør generelt en god og grundig jobb. Medmenneskelig og flink.

Super lege

En helt super lege.
Ringer sent på kvelden for å gi deg resultater, sjekker nøye, og det han er usikker på konfererer han med andre om, eventuelt henviser videre.