Torill Andersen

Tvetenveien 150 0671 Oslo
Torill Andersen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Torill Andersen

Misfornøyd

Utrolig dårlig og uinteressert med å forstå hva pasienten har problemer med skjekker ikke ordentlig !!!!!

Bare godt å si om dr. Andersen

Jeg har hatt samme fastlege fra ordningen ble etablert og jeg håper jeg kan ha det for bestandig. Andersen tør også å si ifra hvis jeg har småplager, at jeg bare skal være tålmodig slik at det går over av seg selv. Har ikke selv hatt alvorlig sykdom, men har bekjente som Andersen har tatt seg av på en riktig og profesjonell måte. Anbefales.

PRISBELØNNES

Torill er den beste legen vi har møtt. Hele familen har henne som fast lege. Jeg kan komme til henne og være i skikkelig dritthumør og enkelte ganger være krass mot henne. Likevel er hun hyggelig, profesjonell, jordnær og ikke minst medmenneskelig.
Sekretærene er også hyggelige. Dersom jeg trenger en haste time er de veldig behjelpelige.

Hun bruker god tid til å lytte og jeg føler jeg er med på besluttningene. Hun ringer alltid tilbake når jeg ber om det, selv etter normal arbeidstid.

Eneste negative er at hun ofte er forsinket. Regner med at det er fordi hun ikke kaster pasienter ut når timen er over og fordi hun tar imot pasienter uten timeavtale.

For meg er det bedre å måtte vente, enn at legen ser på klokken og ber deg gå.

Super hyggelig lege

Har brukt Torill Andersen i noen år, har alltid fått den hjelpen jeg har trengt. Flink til og sende videre, eller konsultere andre leger. Bruker god tid på pasientene. Får veldig raskt time, stort sett samme dag. Er veldig fornøyd med henne.

Ikke helt topp

Enig med forrige kommentar.
Hun gir et godt førsteinntrykk og er hyggelig. Vil gjerne prate om andre ting enn saken.
Dessverre føler jeg ikke at hun tar meg helt på alvor. Hun vegrer seg for å henvise til andre.
Heldigvis gikk jeg til en lege på mitt arbeidssted da jeg fikk et helseproblem og han tok straks tak i problemet og sendte meg videre når han ikke fant feilen. Men han er dessverre ikke fastlege.
Jeg kommer til å bytte fastlege, er ikke fornøyd med denne. Ventetiden er alltid nesten en time. Ellers er kontoret hyggelig.