Torill Andersen

Tveita Legesenter

1987

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Tveita Legesenter
Tvetenveien 150 0671 Oslo
Tlf: 22 76 19 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Torill Andersen er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Torill Andersen

Fantastisk

Brukt Torill i mange år, grundig,flink, lyttende, faglig dyktig, ikke mins empatisk. Bruker alltid den tiden pasienten trenger. Noe forsinket, men det spiller ingen rolle, det kommer alle til nytte en gang.

Flott og forståelsesfull lege

Føler at Torill alltid tar seg tid til å lytte og forstå det jeg vil snakke om.
Skal godt gjøres å få en så fin lege!

Flott fastlese

Er 33 år gammel mann, hatt Torill som fastlege i 33 år.

Veldig fornøyd, alltid fått sykmelding når jeg har trengt det. Fått henvisning til det jeg trenger og ved akutt time har jeg ALLTID fått time samme dag eller maksimalt påfølgende dag.

Er veldig glad i Torill Andersen.

Misfornøyd

Utrolig dårlig og uinteressert med å forstå hva pasienten har problemer med skjekker ikke ordentlig !!!!!

Bare godt å si om dr. Andersen

Jeg har hatt samme fastlege fra ordningen ble etablert og jeg håper jeg kan ha det for bestandig. Andersen tør også å si ifra hvis jeg har småplager, at jeg bare skal være tålmodig slik at det går over av seg selv. Har ikke selv hatt alvorlig sykdom, men har bekjente som Andersen har tatt seg av på en riktig og profesjonell måte. Anbefales.

PRISBELØNNES

Torill er den beste legen vi har møtt. Hele familen har henne som fast lege. Jeg kan komme til henne og være i skikkelig dritthumør og enkelte ganger være krass mot henne. Likevel er hun hyggelig, profesjonell, jordnær og ikke minst medmenneskelig.
Sekretærene er også hyggelige. Dersom jeg trenger en haste time er de veldig behjelpelige.

Hun bruker god tid til å lytte og jeg føler jeg er med på besluttningene. Hun ringer alltid tilbake når jeg ber om det, selv etter normal arbeidstid.

Eneste negative er at hun ofte er forsinket. Regner med at det er fordi hun ikke kaster pasienter ut når timen er over og fordi hun tar imot pasienter uten timeavtale.

For meg er det bedre å måtte vente, enn at legen ser på klokken og ber deg gå.

Ikke helt topp

Enig med forrige kommentar.
Hun gir et godt førsteinntrykk og er hyggelig. Vil gjerne prate om andre ting enn saken.
Dessverre føler jeg ikke at hun tar meg helt på alvor. Hun vegrer seg for å henvise til andre.
Heldigvis gikk jeg til en lege på mitt arbeidssted da jeg fikk et helseproblem og han tok straks tak i problemet og sendte meg videre når han ikke fant feilen. Men han er dessverre ikke fastlege.
Jeg kommer til å bytte fastlege, er ikke fornøyd med denne. Ventetiden er alltid nesten en time. Ellers er kontoret hyggelig.

Kjempehyggelig som person men virker uinteressert i det medisinske

Mitt førsteinntrykk var veldig positivt og jeg opplevde henne som imøtekommende og hyggelig. Hun er veldig flink til å spørre om hvordan det står til og snakke om dagligdagse ting. Men det ble fort et irritasjonsmoment at hun brukte 95% av tiden på å småprate og så 5% av tiden på det medisinke. Jeg følte at jeg selv måtte komme med forslag til hvilke prøver som måtte tas og måtte også mase for å få sendt en henvisning videre til sykehus - der jeg også ble operert. Det virker dessverre som om hun til tider er lei av jobben og har fokus helt andre steder. Har hatt henne som fastlege i flere år, men ser ingen annen utvei til å bytte til en mer engasjert fastlege.

Anbefales

Oppleves som dyktig, benytter seg av tilgjengelige kilder og meget flink til å henvise videre når dette er en opsjon.
Oppleves som en lege som bryr seg om pasientene og tar tak i problemer.
Jeg er utrolig fornøyd med Toril som fastlege og kan anbefales på det varmeste.

Veldig bra lege.

Jeg hadde et problem, som jeg slet lenge med og finne ut hva var.. Hadde vært hos 3 leger før henne, og hun fant fort ut hva det var . Ga meg en resept, og borte var det! Utover det, er hun veldig hyggelig, og lett å prate med. :)
En dag var hun forsinket med en annen pasient, og det var midt i lunsjen hennes. Hun fortet seg ikke når jeg kom inn, tross for at hun hadde krav på pause, tok seg tid og snakket med meg om mitt problem. Veldig sosial og imøtekommende!:)

Nå byttet jeg henne bort fordi jeg flyttet, skulle gjerne hatt henne igjen!

Måtte bytte fastlege

De gangene jeg har vært der, måtte hun slå opp i bøker og internett. Virket som om hun ikke var helt oppdatert. Tok ikke tak i de probleme jeg kom dit for. Følte jeg måtte finne ut selv hvilke prøver og tester jeg måtte ta, og si det til henne.

Meget fornøyd!

Er utrolig glad for å ha Torill som min fastlege! Hun tar seg tid og lytter til hva du har å si. Hun har alltid 100% fokus på deg når du er der. Føler meg sett og at jeg blir hørt av henne.

Fornøyd

Lytter, spør og jeg opplever at hun er interessert i pasienten.

Bra lege :-)

Gode diagnoser og tilbakemeldinger.

Den beste av fastlegene jeg har hatt

Veldig hyggelig. Alltid blid og i godt humør. Tar seg god tid til å lytte. Gode kunnskaper og hun gir gode råd og anbefalinger. Følger opp pasientene utrolig bra.