Torill Andersen

Autorisasjon (1987)

Torill Andersen er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Torill Andersen

Flink og dyktig lege

Jeg har hatt Toril som lege siden jeg flyttet til Oslo i 2012, og jeg er kjempe fornøyd. Hun er lett å prate med og tar alltid seg tid til å lytte. Hun sjekker opp og henvise ved behov. Litt forsinket men ellers veldig flink og imøtekommende. Anbefales!!!

Flink og koselig

Torill er an dyktig lege. Hun tar seg tid og lytter til hva du har å si. Alltid hyggelig. Både jeg og min mann er er veldig fornøyde.

En trygg og god lege

Har brukt Torill Andersen i flere år. Hun er god til å lytte, sjekker godt og sender videre når det er behov.
Pga flytting måtte jeg dessverre bytte fastlege, men kommer til å savne henne, da hun fulgte opp og jeg følte stor trygghet ved å ha henne som fastlege.

Med diagnose som er langvarig blir det ikke tatt på alvor

Jeg har hatt Torill som fastlege siden jeg ble født! Er 18 år gammel nå, og var ikke helt fornøyd. Jeg begynte å få plager som påvirket hverdagen min veldig. Hadde magesmerter, og andre diagnoser. Jeg var innom fastlegesenteret hver uke. Ble bare verre og verre, og føler ikke at jeg fikk hjelp i det hele tatt! Måtte derfor bytte fastlege

Fantastisk

Hun har en egen evne til å lytte. En genuin interesse for personen og for å finne løsninger som kan fungere. En fantastisk lege.