Torill Andersen

Tvetenveien 150 0671 Oslo
Torill Andersen er en av 531 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Torill Andersen

Flott og forståelsesfull lege

Føler at Torill alltid tar seg tid til å lytte og forstå det jeg vil snakke om.
Skal godt gjøres å få en så fin lege!

Flott fastlese

Er 33 år gammel mann, hatt Torill som fastlege i 33 år.

Veldig fornøyd, alltid fått sykmelding når jeg har trengt det. Fått henvisning til det jeg trenger og ved akutt time har jeg ALLTID fått time samme dag eller maksimalt påfølgende dag.

Er veldig glad i Torill Andersen.

Misfornøyd

Utrolig dårlig og uinteressert med å forstå hva pasienten har problemer med skjekker ikke ordentlig !!!!!

Bare godt å si om dr. Andersen

Jeg har hatt samme fastlege fra ordningen ble etablert og jeg håper jeg kan ha det for bestandig. Andersen tør også å si ifra hvis jeg har småplager, at jeg bare skal være tålmodig slik at det går over av seg selv. Har ikke selv hatt alvorlig sykdom, men har bekjente som Andersen har tatt seg av på en riktig og profesjonell måte. Anbefales.

PRISBELØNNES

Torill er den beste legen vi har møtt. Hele familen har henne som fast lege. Jeg kan komme til henne og være i skikkelig dritthumør og enkelte ganger være krass mot henne. Likevel er hun hyggelig, profesjonell, jordnær og ikke minst medmenneskelig.
Sekretærene er også hyggelige. Dersom jeg trenger en haste time er de veldig behjelpelige.

Hun bruker god tid til å lytte og jeg føler jeg er med på besluttningene. Hun ringer alltid tilbake når jeg ber om det, selv etter normal arbeidstid.

Eneste negative er at hun ofte er forsinket. Regner med at det er fordi hun ikke kaster pasienter ut når timen er over og fordi hun tar imot pasienter uten timeavtale.

For meg er det bedre å måtte vente, enn at legen ser på klokken og ber deg gå.