Kurt Normann Andreassen

Autorisasjon (1983)

Kurt Normann Andreassen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kurt Normann Andreassen

Faglig- profesjonell og dyktig lege

På bakgrunn av at jeg i flere har jeg slitt med muskel- og skjelettplager ble jeg anbefalt av min fysioterapeut og kontakte lege K. Andreassen- spesialist innen klinisk ortopedisk medisin for å få riktig behandling. Jeg reiser mer en gjerne 4 mil til Oslo 1 gang i mnd. for å få hjelp til mine plager av en faglig- profesjonell og dyktig lege. Anbefales :-)

Terningkast 1

Besøkte Dr Andreassen for første gang nå nylig. For det første er det umulig å få kontakt pr telefon. Alt kontakt foregår pr mail. (Dette forklarte han med han ikke var så glad i telefon?? )
Sendte en mail som forklarte min hensikt med besøket. Fikk time allerede dagen etter. ( + for det ) Etter 45 min på overtid fikk jeg komme inn. Ingen undersøkelse ble gjort, ingen prøver ble tatt ( for det må man til en annen klinikk for å få tatt) . I korte trekk svarte jeg på spørsmål om allergier etc som ikke var en av grunnene til besøket. mao ingen hjelp eller undersøkelse vedr oppgitte plager, så vanskelig å vurdere hans fagelige kompetanse
slitt, gammelt og litt "skittent" preg på hele praksisen.

God lege

Har ikke Kurt Andreassen per dags dato, men det er en lege jeg vurderer å gå tilbake til, da han som min tidligere lege tok seg tid til å lytte, gi gode råd, samt det ikke er lang ventetid for time. Det var av og til litt venting, men det pga han tar seg tid til oss som pasienter